Eroottinen tarina luettavaksi,olkaa hyvä
Mies:
Olimme etsineet kolmatta pyörää, ja löysimme sopivan. Hän halusi tyydyttää vaimoni erityisin ehdoin.
Naiseni pitäisi olla täysin posliini. Hänen pitäisi pukeutua hameeseen ja korkokenkiin, mutta jättää alta housut pois. Minun pitäisi antaa vieraan dominoida tapaamista. Tämä kaikki sopi meille oikein hyvin.
Mies lupasi tavata meidät parkkipaikalla, jossa hän tarkastaisi vaimoni pillun ja veisi meidät kämpilleen hyväksynnän jälkeen.
Määrättynä hetkenä ajoimme paikkaan, jossa meitä jo odotettiin. Vaimo avasi ovensa, ja mies, selvästi vaimoani miellyttävää tyyppiä, käveli autollemme etumus jo näkyvästi kireänä. Mies katsoi meitä ja näytti hyväksyvältä. Vaimoni oli pukeutunut kuten pyydettiin, hänen kesämekkonsa oli leveähelmainen ja alla ei ollut muuta kuin odottava posliinipillu.
Mies avasi sepaluksensa, kaivoi esiin punapäisen kullinsa, alkoi sivellä sitä kärjestä varteen ja kyykistyi sujauttaen toisen kätensä vaimon helman alle.
Näin ja kuulin naiseni kiihotuksen, kun mies siveli hänen posliiniaan. Mies nosti hametta ja raotti märkiä häpyhuulia. Vaimo työnteli lantiotaan saataville ja huohotti. Miehen kiihotettua vaimoa pari kertaa sormilla litisevään pilluun, hän nousi ylös, nojautui autoa vasten ja ohjasi vaimoni käden kovalle kalulleen, heidän runkatessaan sitä hetken yhdessä. Näin, että mies alkoi jo tässä vaiheessa olla liukas ja valuttaa vaimon käteen. Tämä siveli touhutipan kullin kärkeen ja pyyhki lopuilla häpyhuuliaan, nuollen sitten sormensa.
Kaiken aikaa tunsin, miten housuni alkoivat kiristää ja kastunut nuppi sykkiä. En kuitenkaan osallistunut näiden kahden tutustumiseen, se oli osa sopimusta. Saatoin vain katsoa ja latautua.
Mies lopetti, veti housunsa kiinni ja käski meidän ajaa hänen perässään.
Kommentit (113)
Tahdoin antaa molemmille miehille kunnon herätyksen. Aloin hieroa varovasti kumpaakin, ja kun kalut alkoivat seistä, tyydyttää käsilläni itseäni.
Molemmat olivatkin pian valveilla ja runkkasivat hitaasti itseään, välillä kostuttaen sormiaan sisälläni ja antaen ne nuoltavakseni, välillä hyväillen rintojani. Lopulta he tyydyttivät klitoristani sivuttain kielellään ja hangaten sitä kostuneella kullin päällä.
Miehet nousivat polvilleen ylleni ja sain runkata heitä yhtä aikaa.
Kalut alkoivat jo valuttaa. Vieras asettui jalkojeni väliin ja nuoli minut vieläkin märemmäksi. Sitten miehet ottivat minut väliinsä vartaaseen, välillä paikkoja vaihdellen.
OOO!!! Olipa mukava aamuherätys. Kotona jälleen viikon reissaamisen jälkeen. Puolikova aamustondis vaihtui äkkiä täyteen lataukseen luettuani. Jatka ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
OOO!!! Olipa mukava aamuherätys. Kotona jälleen viikon reissaamisen jälkeen. Puolikova aamustondis vaihtui äkkiä täyteen lataukseen luettuani. Jatka ihmeessä!
👍😘. Kirjoitan tämän sinulle, olen kostunut tässä itsekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍😘. Kirjoitan tämän sinulle, olen kostunut tässä itsekin.
Ap
Antaahan tulla..kovana ollaan 😍👍
Rekkamies
Miehet vaihtoivat välillä paikkojaan, sain nuolla sisälläni kastunutta kullia samalla kun toinen työntyi takana minuun juurta myöten, samassa tahdissa.
Tuntiessani vieraan pallit itseäni vasten, sain pienen orgasmin kuten aina siinä tilanteessa.
Oma mies huomasi sen ja kiihottui niin että kovettui entisestään, kullin kuuma pää valuttaen yhä enemmän suuhuni. Hän veti sen ulos ja painaen täysillä seisovaa, sykkivää kaluaan alaspäin, antoi minun vain kevyesti lipoa sen kärkeä ettei tulisi vielä. Hän hyväili toisella kädellä kassejaan ja puristi kalunsa juurta,, yrittäen viivyttää laukeamistaan.
Vieras otti minut istumaan etunojaan syliinsä. Hän jatkoi siinä nussimistani, tarttui välillä lantioon ja nosteli minua kulliaan vasten, vauhdin yhä kiihtyessä. Mehuni valuivat hänen varttaan pitkin. Tulisin pian todenteolla.
Nousimme takaisin koira-asentoon. Vieras takoi, nakutti ja pani kuin viimeistä päivää. Sängyn jouset natisivat katketakseen. Mieheni käsi kävi tuhatta ja sataa. Voihkin, huohotin. Nussinussinussi! Runkkaa,runkkaa, runkkaa! Tule mun kasvoille, nyt nyt NYT!
Mieheni lasti lähti sellaisella paineella ettei ikinä. Vieras tuli täysillä kivikovalla kullillaan sisääni. Spermaa oli kaikkialla; pillussani, sängyllä, hiuksilla, kasvoillani.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lasti lähti sellaisella paineella ettei ikinä. Vieras tuli täysillä kivikovalla kullillaan sisääni. Spermaa oli kaikkialla; pillussani, sängyllä, hiuksilla, kasvoillani.
(HUU! Pakko vedellä muutama kerta kullin vartta, ei kestä muuten lukea)
Rekkamies
Sain vieraan timantinkovasta
kullista ja mieheni laukeamisesta täydellisen koko kehon orgasmin, isomman kuin koskaan. Edelliset olivat olleet vain esileikkiä ja harjoitusta tähän.
Makasimme kaikki sängyllä, voipuneena, hengästyneenä. Jokainen oli saanut sen mitä oli hakenutkin.
Levitin kasvojeni päälle lentäneen sperman herkistyneille nänneilleni ja pillulleni, joista mies hellästi ja varovasti nuoli sitä pois vieraan suudellessa kanssani. Tämä mies oli nyt sisäänajettu ja koska miellytimme kaikki toisiamme, päätimme että kokemus tuskin jäisi tähän yhteen kertaan.
Loppu.
No, mitä pidätte?
Tätä oli mukava jatkaa.
Kastuin jo alkumetreillä, vaikka tämä viikko on ollut edellistä hiljaisempi ja paljon väsyneempi.
Illalla on luvassa menoa, olen kivasti virittynyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
kullista ja mieheni laukeamisesta täydellisen koko kehon orgasmin, isomman kuin koskaan. Edelliset olivat olleet vain esileikkiä ja harjoitusta tähän.
Makasimme kaikki sängyllä, voipuneena, hengästyneenä. Jokainen oli saanut sen mitä oli hakenutkin.
Levitin kasvojeni päälle lentäneen sperman herkistyneille nänneilleni ja pillulleni, joista mies hellästi ja varovasti nuoli sitä pois vieraan suudellessa kanssani. Tämä mies oli nyt sisäänajettu ja koska miellytimme kaikki toisiamme, päätimme että kokemus tuskin jäisi tähän yhteen kertaan.Loppu.
KIITOS!! Todella kiihottava tarina! Toivottavasti saamme lukea seuraavistakin kerroista. Haluatko rakentaa sen itse vai kokeillaanko joskus fantasioida yhdessä vuoronperään tuota tarinaa(kokeiltas löytyiskö siihen yhteistä säveltä) Mielelläni kyllä luen tuota pelkästään sinun tarinaakin.
Rekkamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levitin kasvojeni päälle lentäneen sperman herkistyneille nänneilleni ja pillulleni, joista mies hellästi ja varovasti nuoli sitä pois vieraan suudellessa kanssani. Tämä mies oli nyt sisäänajettu ja koska miellytimme kaikki toisiamme, päätimme että kokemus tuskin jäisi tähän yhteen kertaan.Loppu.
KIITOS!! Todella kiihottava tarina! Toivottavasti saamme lukea seuraavistakin kerroista. Haluatko rakentaa sen itse vai kokeillaanko joskus fantasioida yhdessä vuoronperään tuota tarinaa(kokeiltas löytyiskö siihen yhteistä säveltä) Mielelläni kyllä luen tuota pelkästään sinun tarinaakin.
Rekkamies
Kiitos! Ihmeen mukavasti se lähtee liikkeelle, kun vain pääsee vauhtiin.
Hieno idea tuo yhdessä kirjoittaminen. Kokeillaan joskus, voin aloittaa ketjun ja ottaa vetovastuun jos tahdot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RekkamiesKiitos! Ihmeen mukavasti se lähtee liikkeelle, kun vain pääsee vauhtiin.
Hieno idea tuo yhdessä kirjoittaminen. Kokeillaan joskus, voin aloittaa ketjun ja ottaa vetovastuun jos tahdot.
Ap
Jep! Näin teemme..älä ihmettele jos en heti vastaa, mutta vastaan kyllä
Rekkamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RekkamiesKiitos! Ihmeen mukavasti se lähtee liikkeelle, kun vain pääsee vauhtiin.
ApJep! Näin teemme..älä ihmettele jos en heti vastaa, mutta vastaan kyllä
Rekkamies
Täyttä paskaa
T. Etti Masko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJep! Näin teemme..älä ihmettele jos en heti vastaa, mutta vastaan kyllä
RekkamiesTäyttä paskaa
T. Etti Masko
Miksi luit?
Vierailija kirjoitti:
Nousen ylös ja riuhdon housuni pois jalasta. Kulli pongahtaa kohti taivasta ja tuntuu aivan järjetön panetus palleissa. Naiseni hamuaa sitä suuhunsa vaikka on vielä hengästynyt orgasmistaan. Annan hänen sitä hetken lutkuttaa, mutta on pakko lopettaa, kun en halua heti alkuun laueta. Polvistun uudelleen ja nainen ottaa kaluni käteensä ja ohjaa sen pillunsa huulille. Liu uttaa terskaa muutaman kerran ylös ja alas. Sitten alan hitaasti työntää. Pillu on vähän kireenä äskeisestä orkusta mutta painan vielä vähän kovemmin. Nyt se alkaa antautua ja nytkytän sitä muutaman kerran niin että vain terska käy sisällä. Nainen on silmät kiinni ja suusta kuuluu pientä ulinaa. Tuntuu ilmeisesti aika hyvälle. Alan työnnellä pidemmillä työnnöillä niin että pääsen ihan pohjaan asti. Työntelen siinä muutaman kerran ja sitten ulina muuttuu jo huudoksi ja tunnen kun pillu alkaa nytkimään. Naiseni saa jo toisen orgasmin ja vaikka minä koetan kuinka pidätellä niin pillu lypsää kaluani niin voimalla että en pysty pidättelemään. Räjähdän naiseni sisälle hirveän karjunnan kera. Ei Tämä kiima tähän laannu. Kohta on jatkettava.
Rekkamies
(Jatkan tätä vielä vähän, kun sattui sopiva väli)
Vähän aikaa huohotimme siinä otsa otsaa vasten ja hamusimme toistemme huulia. Kun siitä sitten toivuimme vähän niin otin kaluni hitaasti ulos naiseni pillusta..kalun varsi kiilsi koko matkalta juureen asti tuon upean naisen pillun mehuja. Ja kun sain sen kokonaan ulos, terskan vanavedessä tuli valtava mälli spermaa ulos. Nainen koppasi äkkiä hänen jo sotkeentuneet pikkuhousunsa allensa, ettei petini sotkeudu.(oi kuinka huomaavaista). Mutta minun jötikkä ei ollut moksiskaan tuosta äskeisestä vaan seisoi edelleen kivikovana. Ja edelleenkin molempien halut eivät olleet tyydyttyneet vielä läheskään. Vaidoimme nyt niinpäin että minä istuin ja nainen nousi jaloilla sängyn reunalle kyykkyyn pitäen yläpedin reunasta käsillä kiinni. Pidin kaluani ojossa ja nainen laskeutui vähän kerrallaan alas, ikäänkuin seivästäen itsensä. Hän tunsi siinä laskeutuessaan kaluni varren nystyrät pillunsa huulilla. Ja hän tuli niin syvään kun suinkin pääsi..kulli oli juurta myöten sisällä..nytkäytin muutaman kerran lantionpohjan lihaksiani ja hän tunsi kun kullini nytki syvällä sisuksissaan. Tuntui kuulemma hyvälle..sitten hän alkoi ratsastuksen..nousi aina niin ylös että vain terska jäi sisälle. Tahti alkoi kiihtyä ja rinnat pomppivat siinä minun edessäni..lasittuneella katseella seurasin tuota näkyä. Tiukat pillunlihaksen tekivät tehtävänsä ja aloin tuntea nivusissani että nyt lähtee kuti liikkeelle..siitä ei ollut enää paluuta..onneksi asento oli myös naiselleni niin hemaiseva että myös hän alkoi saavuttaa huippunsa. Ja kullini sylki valtavalla paineella uuden lastin naisen pilluun. Samalla nainen piehtaroi siinä minun kulliin ankkuroituna oman orgasminsa kourissa. Lysähdimme siihen pedille makaamaan hetkeksi päällekkäin..minä alapuolella ja silittelin tuon ihanan naisen selkää. Vaihdoimme vielä suudelmia ja hellimme toisiamne.
Yksissätuumin sitten päätimme että kai se on jatkettava matkaa jos meinaa keretä illaksi jyväskylään. Tosin sinne on vielä matkaa ja koskaan ei tiedä mitä siinä välillä vielä tapahtuu
Rekkamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousen ylös ja riuhdon housuni pois jalasta. Kulli pongahtaa kohti taivasta ja tuntuu aivan järjetön panetus palleissa. Naiseni hamuaa sitä suuhunsa vaikka on vielä hengästynyt orgasmistaan. Annan hänen sitä hetken lutkuttaa, mutta on pakko lopettaa, kun en halua heti alkuun laueta. Polvistun uudelleen ja nainen ottaa kaluni käteensä ja ohjaa sen pillunsa huulille. Liu uttaa terskaa muutaman kerran ylös ja alas. Sitten alan hitaasti työntää. Pillu on vähän kireenä äskeisestä orkusta mutta painan vielä vähän kovemmin. Nyt se alkaa antautua ja nytkytän sitä muutaman kerran niin että vain terska käy sisällä. Nainen on silmät kiinni ja suusta kuuluu pientä ulinaa. Tuntuu ilmeisesti aika hyvälle. Alan työnnellä pidemmillä työnnöillä niin että pääsen ihan pohjaan asti. Työntelen siinä muutaman kerran ja sitten ulina muuttuu jo huudoksi ja tunnen kun pillu alkaa nytkimään. Naiseni saa jo toisen orgasmin ja vaikka minä koetan kuinka pidätellä niin pillu lypsää kaluani niin voimalla että en pysty pidättelemään. Räjähdän naiseni sisälle hirveän karjunnan kera. Ei Tämä kiima tähän laannu. Kohta on jatkettava.
Rekkamies
(Jatkan tätä vielä vähän, kun sattui sopiva väli)
Vähän aikaa huohotimme siinä otsa otsaa vasten ja hamusimme toistemme huulia. Kun siitä sitten toivuimme vähän niin otin kaluni hitaasti ulos naiseni pillusta..kalun varsi kiilsi koko matkalta juureen asti tuon upean naisen pillun mehuja. Ja kun sain sen kokonaan ulos, terskan vanavedessä tuli valtava mälli spermaa ulos. Nainen koppasi äkkiä hänen jo sotkeentuneet pikkuhousunsa allensa, ettei petini sotkeudu.(oi kuinka huomaavaista). Mutta minun jötikkä ei ollut moksiskaan tuosta äskeisestä vaan seisoi edelleen kivikovana. Ja edelleenkin molempien halut eivät olleet tyydyttyneet vielä läheskään. Vaidoimme nyt niinpäin että minä istuin ja nainen nousi jaloilla sängyn reunalle kyykkyyn pitäen yläpedin reunasta käsillä kiinni. Pidin kaluani ojossa ja nainen laskeutui vähän kerrallaan alas, ikäänkuin seivästäen itsensä. Hän tunsi siinä laskeutuessaan kaluni varren nystyrät pillunsa huulilla. Ja hän tuli niin syvään kun suinkin pääsi..kulli oli juurta myöten sisällä..nytkäytin muutaman kerran lantionpohjan lihaksiani ja hän tunsi kun kullini nytki syvällä sisuksissaan. Tuntui kuulemma hyvälle..sitten hän alkoi ratsastuksen..nousi aina niin ylös että vain terska jäi sisälle. Tahti alkoi kiihtyä ja rinnat pomppivat siinä minun edessäni..lasittuneella katseella seurasin tuota näkyä. Tiukat pillunlihaksen tekivät tehtävänsä ja aloin tuntea nivusissani että nyt lähtee kuti liikkeelle..siitä ei ollut enää paluuta..onneksi asento oli myös naiselleni niin hemaiseva että myös hän alkoi saavuttaa huippunsa. Ja kullini sylki valtavalla paineella uuden lastin naisen pilluun. Samalla nainen piehtaroi siinä minun kulliin ankkuroituna oman orgasminsa kourissa. Lysähdimme siihen pedille makaamaan hetkeksi päällekkäin..minä alapuolella ja silittelin tuon ihanan naisen selkää. Vaihdoimme vielä suudelmia ja hellimme toisiamne.
Yksissätuumin sitten päätimme että kai se on jatkettava matkaa jos meinaa keretä illaksi jyväskylään. Tosin sinne on vielä matkaa ja koskaan ei tiedä mitä siinä välillä vielä tapahtuuRekkamies
Kiitti, testasin vähän kielitaitoani mieheeni tämän luettuani...
Omakin värkkini tykkäsi, sisähuulia kihelmöi ja turvottaa ja klitoris jumppaa menemään.
Nainen:
Olin halunut jo pitkään toista miestä omani lisäksi. Tiesin että mieheni hyväksyy sen, jos saa olla mukana ja juttuun liittyy jokin ehto tai sääntö. Näin kävikin; hän sai osallistua kunhan vieras määräisi tahdin ja saisi ensin.
Löytämämme kolmas pyörä oli juuri se mitä halusin: hoikka ja hyvännäköinen rekkakuski, jolla oli sopiva paikka ja reilusti kokemusta.
Sellainen, jolle jokainen nainen oli ainutlaatuinen ja siksi tärkeä tyydyttää. Sen hän olikin tehnyt jo ensi töikseen, mutta halusin aina vain lisää.
Nyt heräsin oman ja vieraan välissä, pillu liukkaana viime yöstä. Se oli kuitenkin vasta päässyt vauhtiin kuten tiedoin miestenkin tehneen.