Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä sitä jos korona häviää ja elämä palaa normaaliksi! Olen nauttinut siitä,

Vierailija
12.02.2021 |

ettei ole tarvinnut nähdä ihmisiä vedoten koronaan. Ahdistaa jo nyt ihan tolkuttomasti kaikki se kissanristiäisillä juokseminen ja perheen, sukulaisten näkeminen koronan jälkeen kun ei ole enää tekosyitä. Taidan pakata kamani ja muuttaa Intiaan .

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kanssa täysin samaa mieltä. Taitaa olla elämäni paras vuosi takana. Etätyöt, ei sukujuhlia, palkankorotus, osakesalkku noussut 50%. Vielä vuoden voi vedota koronaan, mutta sitten voi olla hankalampaa elkei saada uutta mutaatiota, johon ei rokote tepsi.

Minulle tämä vuosi on alkanut oikein lupaavasti. Olen tehnyt yhteensä viisi päivää töitä vaikka olen täysipäiväisessä työsuhteessa. Kuusi päivää oli lomaa ja loput "lomat" tulee täydellä palkalla KELA:lta.

Olen tehnyt vähemmän töitä kuin lomautettu kaveri ja saanut kuitenkin palkkani.

Vierailija
22/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis haluaa lisää kuolemia, pitkäaikaisia/pysyviä terveysongelmia, konkursseja ja mielenterveysongelmia muille ihmisille, jotta ei itse joutuisi tekemään asioita, jotka ovat mielestään epämiellyttäviä? Hieno asenne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä