Ihmetyttää teen juojat
Esim. toimistolla, kun kaikki muut juovat kahvia. Yrittävätkö esittää jotain yläluokkaista brittiä? Suomessa juodaan kahvia oletuksena.
Kommentit (28)
Voi Ei! Joku tekee toisin! Mitähän Valtteri vasikan mielestä nyt pitäisi tehdä?
Koetahan arvata.
Aivan oikein postata Vauva palstalle hämmästelevä aloite!
Hienoa! Sinusta tulee vielä hyvä kyttääjä!
Hyvälaatuinen musta tee ei kaipaa mitään sen makua peittämään. Toisin on suoranaisesta tehdasjätteestä tehdyn pussiteen laita, sitä ei saa nieltyä kuin runsaalla maidolla ja sokerilla. Mieluumin tuon omaa teetä töihin ja nautin kupillisestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, leikin joka päivä töissä yläluokkaista brittiä. Sanon myös kaikille vastaantulijoille How do you do ujeltavalla feikkiaksentillani. Olen pyytänyt pomolta että kaikki voisivat myös polvistua edessäni. Saan varmasn kohta yläluokkaiset potkut.
Raahaatko myös corgit töihin?
Minä vien omat naakkanikin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkän mustan teen juojat kyllä ihmetyttää, siis sellaisen missä ei ole mitään muuta makua lisätty. Sehän on ihan kamalan makuista.
Assam FTGFOP ei ole pahaa. Älä tyydy alempiin laatuihin.
M48, osaaja
Kofeiini aiheuttaa joillekin ihmisille rytmihäiriöitä, paniikkihäiriön, kiihdytystilan verenpaine nousee ja kofeiini tyhjentää pään kuin valkoinen paperi. Miksi kaikkien pitäisi juoda kahvia vain siksi, että se on olemassa yhtenä juomana maapallolla. Jäätee on hyvää. Kolasta voisi tehdä version jossa ei ole kofeiinia, mansikkajuoma, vaihtoehtoja on paljon
Kahvinjuonti ei ainakaan nosta älykkyysosamäärää, kuten aloituksesta voimme todeta :)
Mitä se sulle kuuluu, mitä kukakin jo. Kunhan eivät juo töissä viinaa.
Itse pidän sekä kahvista että teestä, mutta en voi juoda päivässä kahvia kuin max 2 pientä kupillista, koska enemmästä kofeiinista tulee paniikkioireita. Lisäksi kahvi ku settaa ja pas kattaa kauheasti enkä halua istua pas kalla töissä. Käytännössä juon kahvia vain aamuisin kotona ja joskus pienen kupin jossain kylässä tai kahvilassa, jos on jokin sellainen tilanne. En ole työelämässä tällä hetkellä, mutta en usko, että joisin töissä kumpaakaan. Tee on niin kuumaakin, ettei sellaista kupillista ehdi normaalipituisen kahvitauon aikana juoda. Vesi riittää työjuomaksi mulle.