Kannattaako tinderiin mennä jos
On työtön amistason opiskelija, 30 v, luottotiedoton ja lihava? Onko edes mahdollisuuksia löytää mitään? Ja olen mies joo. Ja onko järkeä käyttää kuvia joissa on 20 kiloa hoikempi?
Kommentit (61)
Ei kai 20 kiloa niin paljon ole että vanhat kuvat olisivat täysin erinäköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa se kokeilla. Riippuu kuinka kranttu olet itse.
En ole kranttu, ainoastaan mt-potilaat ja yksinhuoltajat kierrän kaukaa
Ap
Vai et ole kranttu. Luottotiedoton on usein myös mielenterveysongelmainen. Olet miesten pohjasakkaa, kaikki osa-alueet elämässä sekaisin.
Hyvää yleistystä. Luottotiedottomuus tulee ihan parin laskun maksamatta jättämisestä joskus eikä siinä tarvitse mitään sen erikoisempaa olla taustalla. Ja on oma valintani olla sekaantumatta yksinhuoltajiin. Mielenterveyspotilaissa saattaa olla ihan kelpojakin tapauksia mutta tarkoitan tuolla nyt semmoisia joiden kanssa oleminen olisi mahdotonta ilman että saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu.
ApMiksi kuvittelet, että edes mt-ongelmainen nainen tai äiti haluaisi sinun seuraasi? Kun itse olet mielenterveysongelmainen ja jättänyt laskut maksamatta, vaikka tiedät, että siitä menee luottotiedot niin mitä annettavaa tuollaisella siivellä eläjällä olisi? Söisit jopa lasten ruoat ja antaisit lapsille huonoja vaikutteita. Et ole edes isäpuoliainesta, joten et pääsisi lähellekään lapsia, koska antaisit heille huonoja vaikutteita.
Vaikutat katkeralta yksinhuoltajalta, eikö kannattaisi vain totutella ajatukseen ettette kelpaa kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vai et ole kranttu. Luottotiedoton on usein myös mielenterveysongelmainen. Olet miesten pohjasakkaa, kaikki osa-alueet elämässä sekaisin.
------------
Pohjasakkaa olisi, jos ikää 70v, huumeongelma, väkivaltainen, useita raajoja amputoitu, ruma, 60kg ylipainoinen, isot velat, hiv ja ebola, iso ja aktiivinen suku jne.
Ei pohjasakkaa, mutta selvästi ATM. No paljonko pisteitä?
Mielestäni menee suunnilleen näin:
30v +2p (paras ikä miehillä 30-45)
perusterve + 2p
ylipaino -1p/10kg ==> -2p
rahattomuus -3p (miehillä laskee enemmän kuin naisilla)
luonne -5 --- +5 vaikea sanoa tästä,
ei ilmeisesti harrastuksia +/- 1
oletetaan että normaalin mittainen
= luonteesta riippuen 5-7.
Lapset päässeet aikaisin koulusta perjantaina. Tämä on aikuisten palsta.
En oo ollu Tinderis, mut oon internetis saanu tietää, et työttömie ja "huonosti" koulutettuje ei sinne kannata mennä. Työtön mies ny ei kelpaa naisille ja ku oot "huonosti" koulutettu, nii aika moni väittää, et ei muka voi keskustella maailma menosta. Voitha sie kokeilla jos haluut, mut pitää varautuu siihe, et tosta voi tulla vaa paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvää yleistystä. Luottotiedottomuus tulee ihan parin laskun maksamatta jättämisestä joskus eikä siinä tarvitse mitään sen erikoisempaa olla taustalla. Ja on oma valintani olla sekaantumatta yksinhuoltajiin. Mielenterveyspotilaissa saattaa olla ihan kelpojakin tapauksia mutta tarkoitan tuolla nyt semmoisia joiden kanssa oleminen olisi mahdotonta ilman että saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu.
ApMiksi kuvittelet, että edes mt-ongelmainen nainen tai äiti haluaisi sinun seuraasi? Kun itse olet mielenterveysongelmainen ja jättänyt laskut maksamatta, vaikka tiedät, että siitä menee luottotiedot niin mitä annettavaa tuollaisella siivellä eläjällä olisi? Söisit jopa lasten ruoat ja antaisit lapsille huonoja vaikutteita. Et ole edes isäpuoliainesta, joten et pääsisi lähellekään lapsia, koska antaisit heille huonoja vaikutteita.
Vaikutat katkeralta yksinhuoltajalta, eikö kannattaisi vain totutella ajatukseen ettette kelpaa kenellekään?
Yksinhuoltajissa on muuten huipputuloisia. Hyvin ovat kelvanneet mm. Norjan Mette-Marit, Tanja Karpela, Noora Karma ym. naiset äiteinä laatumiehille. Vertaa omaa tasoasi näihin miehiin ja mieti, miksi et kelpaa. Sovinistit jäävät aina yksin.
Kyllä kai naisistakin löytyy luottotiedottomia, 3-kymppisiä amislaisia, joilla on 20 liikakiloa. Sellaista vaan rehellisesti hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Teit hyvin näkyväksi tasoteorian järjettömyyden ja epäilemättä, kun perjantai on, niin tästähän nyt sitten keskustellaankin koko loppuilta. Sopii minulle. Pääasia, että te miehet ette sitten valita tasoteoriasta, kuten yleensä käy.
Ei kukaan ole koskaan väittänyt että tasoteoria on universaali ja pätee KAIKISSA tapauksissa. Yleistäminen on ok, koska se pätee USEIMMISSA tapauksissa. Se, että tasoteoria ei ole UNIVERSAALISTI pätevä ei tarkoita sitä että se olisi väärä tai virheellinen tai selittäisi huonosti pariutumismarkkinaa.
Aloittajan kohdalla täytyy tarkastella, mikä on tarkoitus ja kohderyhmä. Aloittajan mielestä ideaalisesti tietenkin hotit 9+ tasoiset misut iältään 17-25v, mutta koska siinä ei ole ole mitään järkeä, täytyy valita kohderyhmä toisin ja suhteuttaa oma taso kohderyhmän vaatimuksiin ja toiveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yksinhuoltajissa on muuten huipputuloisia. Hyvin ovat kelvanneet mm. Norjan Mette-Marit, Tanja Karpela, Noora Karma ym. naiset äiteinä laatumiehille. Vertaa omaa tasoasi näihin miehiin ja mieti, miksi et kelpaa. Sovinistit jäävät aina yksin.
Jaa kuvitteletko että itse ansaitset laatumiehen kun nämä julkkisnaisetkin ovat näin tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nuohan ovat ylipainon lisäksi tärkeimpiä tunnusmerkkejä matalan tason naiselle!
Ap:lla oli 20 kg ylipainoa ja luottotiedot menneet muiden ongelmien lisäksi. Kiertäisin kaukaa.
Vanhat kuvat ovat kyllä paras tapa tehdä selväksi että olet täysi valehtelija.
Suurin osa ihmisistä on. Olen treffannut kymmeniä ja tavannut aivan toisennäköisiä ihmisiä kuin kuvissa.
Mieti siinä sitten panetko vain onnistuessa ja annat olla vai rakenteleeko jotain ihmisen kanssa kuka aloitaa valehtelulla.
Vierailija kirjoitti:
Mette kuulemma oli sängyssä aivan ylivertainen (varsinkin BJ-osasto) eikä se Haakon mikään kympin mies ollut. Karpela taas missinä joutui tyytymään esim Niinistöön ja Vanhaseen. Eivät todellakaan mitään kympin miehiä. Toki aivan huippu nainen voi muilla avuillaan nostaa tasoa ja päästä huippupisteille, vaikka olisi yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap:lla oli 20 kg ylipainoa ja luottotiedot menneet muiden ongelmien lisäksi. Kiertäisin kaukaa.
Aika tylyä tekstiä, ansaitsenko mielestäsi olla yksin entisten töppäilyjen vuoksi?
Ap
Voi mennä, mutta hakea omantasoistaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika tylyä tekstiä, ansaitsenko mielestäsi olla yksin entisten töppäilyjen vuoksi?
Ap
Ehkä ei niinkään, mutta sun pitäisi tehdä jotain niille asioille, mitä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit hyvin näkyväksi tasoteorian järjettömyyden ja epäilemättä, kun perjantai on, niin tästähän nyt sitten keskustellaankin koko loppuilta. Sopii minulle. Pääasia, että te miehet ette sitten valita tasoteoriasta, kuten yleensä käy.
Ei kukaan ole koskaan väittänyt että tasoteoria on universaali ja pätee KAIKISSA tapauksissa. Yleistäminen on ok, koska se pätee USEIMMISSA tapauksissa. Se, että tasoteoria ei ole UNIVERSAALISTI pätevä ei tarkoita sitä että se olisi väärä tai virheellinen tai selittäisi huonosti pariutumismarkkinaa.
Aloittajan kohdalla täytyy tarkastella, mikä on tarkoitus ja kohderyhmä. Aloittajan mielestä ideaalisesti tietenkin hotit 9+ tasoiset misut iältään 17-25v, mutta koska siinä ei ole ole mitään järkeä, täytyy valita kohderyhmä toisin ja suhteuttaa oma taso kohderyhmän vaatimuksiin ja toiveisiin.
Jos ap haluaa 17-25 vuotiaan hottismisun niin minusta hänen pitää etsiä sellaista. En usko, että yksikään nainen haluaa olla se, johon ap tyytyy, koska ei saanut sellaista elämänkumppania kuin halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos olet ap niin on helppo ymmärtää miksi olet sinkku. Katkera ja riidanhaluinen. Jos et ole ap, olet provoilija. Yritä pysyä keskustelun aiheessa eli ap:n seuranhaussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuviin nähden 20 kiloa lisää, ylipainoa lähemmäs 40 kiloa, pituutta 185 senttiä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Etsi joku töppäillyt nainen, jonka kanssa olette sitten ongelmaisia yhdessä ja ymmärrätte toisianne, tai pistä asiasi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApEtsi joku töppäillyt nainen, jonka kanssa olette sitten ongelmaisia yhdessä ja ymmärrätte toisianne, tai pistä asiasi kuntoon.
Pitäisi odottaa joku 3 vuotta että luottotiedot palaavat, ja koko tämä aika pitäisi vaan olla sinkkuna?
Ap
Miksi kuvittelet, että edes mt-ongelmainen nainen tai äiti haluaisi sinun seuraasi? Kun itse olet mielenterveysongelmainen ja jättänyt laskut maksamatta, vaikka tiedät, että siitä menee luottotiedot niin mitä annettavaa tuollaisella siivellä eläjällä olisi? Söisit jopa lasten ruoat ja antaisit lapsille huonoja vaikutteita. Et ole edes isäpuoliainesta, joten et pääsisi lähellekään lapsia, koska antaisit heille huonoja vaikutteita.