Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tinderiin mennä jos

Vierailija
12.02.2021 |

On työtön amistason opiskelija, 30 v, luottotiedoton ja lihava? Onko edes mahdollisuuksia löytää mitään? Ja olen mies joo. Ja onko järkeä käyttää kuvia joissa on 20 kiloa hoikempi?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tiedät omat heikkoutesi. Keskity siis vahvuuksiisi tai yritä kääntää heikkouksiakin vahvuuksiksi. Ole kohtelias, huomaavainen, osoita mielenkiintoa naisen persoonaa ja tekemisiä kohtaan, juttele kivasti, ole positiivinen, lähesty arvostavalla asenteella. Noilla pojot nousevat jo melkoisesti, ainakin fiksujen naisten keskuudessa. Vaikea tuolla deittipalstamarkkinoilla on erottua, mutta senhän jo tiedätkin. Onnea matkaan!

Vierailija
42/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

En oo ollu Tinderis, mut oon internetis saanu tietää, et työttömie ja "huonosti" koulutettuje ei sinne kannata mennä. Työtön mies ny ei kelpaa naisille ja ku oot "huonosti" koulutettu, nii aika moni väittää, et ei muka voi keskustella maailma menosta. Voitha sie kokeilla jos haluut, mut pitää varautuu siihe, et tosta voi tulla vaa paha mieli.

Monella on varmaan tuttavapiirissä paljonkin esimerkkejä työttömistä ja alhaisemmin koulutetuista miehistä, joilla kuitenkin on ihan onnellinen parisuhde. Niin minullakin. Ihmiset arvostavat niin eri asioita.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että kenellekään kelpaat

Vierailija
44/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä, tinderissa kaikki naiset on vain tekoälyjä, feikki mesta.

Vierailija
45/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa se kokeilla. Riippuu kuinka kranttu olet itse.

En ole kranttu, ainoastaan mt-potilaat ja yksinhuoltajat kierrän kaukaa

Ap

Vai et ole kranttu. Luottotiedoton on usein myös mielenterveysongelmainen. Olet miesten pohjasakkaa, kaikki osa-alueet elämässä sekaisin.

------------

Pohjasakkaa olisi, jos ikää 70v, huumeongelma, väkivaltainen, useita raajoja amputoitu, ruma, 60kg ylipainoinen, isot velat, hiv ja ebola, iso ja aktiivinen suku jne.

Ei pohjasakkaa, mutta selvästi ATM. No paljonko pisteitä?

Mielestäni menee suunnilleen näin:

30v +2p (paras ikä miehillä 30-45)

perusterve + 2p

ylipaino -1p/10kg ==> -2p

rahattomuus -3p (miehillä laskee enemmän kuin naisilla)

luonne -5 --- +5 vaikea sanoa tästä, 

ei ilmeisesti harrastuksia +/- 1

oletetaan että normaalin mittainen

= luonteesta riippuen 5-7.

Mies ei todellakaan saa mitään lisäpisteitä 35-45 vuoden iästä. Liian vanha ollakseen "parhaassa iässä".

Tämä siis kolmekymppisen naisen mielipide.

Vierailija
46/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää mitä seuraa luottotietojen menettämisestä.

Kuka helvetti panemisen lisäksi sotkeutuisi mitenkään ihmiseen joka ei ajattele yhtään.

Vierailija
47/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

En oo ollu Tinderis, mut oon internetis saanu tietää, et työttömie ja "huonosti" koulutettuje ei sinne kannata mennä. Työtön mies ny ei kelpaa naisille ja ku oot "huonosti" koulutettu, nii aika moni väittää, et ei muka voi keskustella maailma menosta. Voitha sie kokeilla jos haluut, mut pitää varautuu siihe, et tosta voi tulla vaa paha mieli.

Monella on varmaan tuttavapiirissä paljonkin esimerkkejä työttömistä ja alhaisemmin koulutetuista miehistä, joilla kuitenkin on ihan onnellinen parisuhde. Niin minullakin. Ihmiset arvostavat niin eri asioita.  

En mie sitä tarkottanu, et työtön ja/tai "huonosti" koulutettu ei vois jollekki kelvata. :) Oon vaan saanu sellase kuvan tosta Tinderistä, et ku naiset saa nii paljo huomioo, nii odottavat aina sitä parempaa, nii aika moni kiertää työttömät ja "huonosti" koulutetut.

Vierailija
48/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää mitä seuraa luottotietojen menettämisestä.

Kuka helvetti panemisen lisäksi sotkeutuisi mitenkään ihmiseen joka ei ajattele yhtään.

Eiköhän syy ole se ettei voi ottaa lainaa siihen ihanaan taloon ja bemariin

Vierailija
49/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi odottaa joku 3 vuotta että luottotiedot palaavat, ja koko tämä aika pitäisi vaan olla sinkkuna?

Ap

Matoa koukkuun vaan. Mikä on tilanteesi, jos ketään ei löydykään? Muuten sama kuin nyt, mutta vähemmän toivoa, eli käytännössä ihan sama. 

Mikä on tilanteesi, jos ja kun löytyy joku mukava? No paljon parempi kuin nyt! Jos on paljon enemmän voitettavaa kuin hävittävää, niin tietenkin kannattaa pelata. Käytännössä sun täytyy sijoittaa vain vähän aikaa ja vaivaa.  Ja aikaa ilmeisesti on. Ja lähde kävelylle. Siellä on kiva ilma.

Vierailija
50/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Olen yliopiston käynyt mies, jolla on talous kunnossa ja työpaikka. Vartalo muotoa roteva eli lihaksia ja rasvaa. Ei minullekaan ole siellä kysyntää, joten ei kannata mennä mieltä pahoittamaan.

Vierailija
51/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan tarpeeksi alhaalle, niin kyllä löytyy. Olet noilla ehkä tasoa 5-6. tai max 7 jos olet siisti ja osaat käyttäytyä. Säätöä jos hakee, niin sitten pitää tähdätä pari pykälää oman tason alle, eli sinun tapauksessa tasoihin 4-5. Tarkoittaa yli 45v reilusti ylipainoista ja moniongelmaista naista, jolla on kissa ja vuokrat rästissä.

"olet ehkä 7"

Eiköhän tuo pelkkä lihavuus tee hänestä max 2.

Ikävä fakta. Ap:n kannattaa laihduttaa, koska se merkitsee eniten seksuaalisissa/romanttisissa suhteissa.

Vierailija
52/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Olen yliopiston käynyt mies, jolla on talous kunnossa ja työpaikka. Vartalo muotoa roteva eli lihaksia ja rasvaa. Ei minullekaan ole siellä kysyntää, joten ei kannata mennä mieltä pahoittamaan.

Voi kun te joskus miettisitte itseänne muiden henkilökohtaisten ominaisuuksienne kautta kuin noiden tosi pinnallisten. Mikä sinusta tekisi hyvän kumppanin? Siis kumppanin, jonka kanssa on mukava viettää aikaa, johon kiintyy, jota rakastaa, johon voi luottaa, jollle haluaa kertoa itsestään ja omasta elämästään, jonka sielunmaisena kiinnostaa, jonka kanssa elämä muuttuu täydemmäksi ja paremmaksi. Siinä ei ole kyse senteistä eikä kiloista, ei rasvaprosenteista, ei rahapussin paksuudesta.  

Vierailija
53/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta sitten tekisi kiinnostavan ja millaisille naisille?

Vierailija
54/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot saa aina pois, tyhmyyttä taas ei. Kauniit piirteet säilyy loppuun asti, oli laiha tai pyöreä.

Vierailija
55/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. On lukematon määrä miehiä, jotka ovat kaikkea tuota. Mitä sitten? Mikä juuri sinusta tekee kiinnostavan, erottaa sinut muista miehistä, joilla joko on kaikki tuo tai ei ole? Tässä tulemme ihmisen arvoihin, persoonaan, kiinnostuksen kohteisiin. Mitä tärkeää minulle kertoo se, että mies on "roteva"?  

Vierailija
56/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu seura sekä tasainen ja turvallinen arki. Kohderyhmä vastaavanlaiset naiset.

Vierailija
57/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä omantasoisiin naisiin, tyhmiin.

Vierailija
58/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. On lukematon määrä miehiä, jotka ovat kaikkea tuota. Mitä sitten? Mikä juuri sinusta tekee kiinnostavan, erottaa sinut muista miehistä, joilla joko on kaikki tuo tai ei ole? Tässä tulemme ihmisen arvoihin, persoonaan, kiinnostuksen kohteisiin. Mitä tärkeää minulle kertoo se, että mies on "roteva"?  

Ei rotevuus kerro varmaan mitään tärkeää enkä määrittele itseäni sen kautta. Laitoin sen tuohon vain, koska aloittajallakin oli ja pyrin kommentoimaan samoja asioita. 

Vierailija
59/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu seura sekä tasainen ja turvallinen arki. Kohderyhmä vastaavanlaiset naiset.

No tämähän on jo tosi hyvä. Tällä perusteella lähtisin itse jo sinulle treffipalstalla vastaamaan, erottuisit eduksesi, koska arvostan itsekin tasaista ja turvallista arkea enemmän kuin juuri mitään muuta.

Vierailija
60/61 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kelpaa ylipainoinen oman ikäisesi nainen jolta et odota täydellistä elämänhallintaa (kun ei kerta itselläsikään ole). Noilla spekseillä uskon, että kumppani voisi helpostikin löytyä. Toivotan onnea etsintään.

PS. Huomenna on ystävänpäivä. Voisit sulattaa jonkun naisen sydämen mukavalla/hauskalla ystävänpäivätoivotuksella. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan