Vasemmisto vai Oikeisto Kumpaan kuulut vai kuulutko keskelle??
Itse en kuulu kumpaankaan mulla on mielipiteitä molemmista puolista
Kommentit (79)
Keskellä ja vähän vasemmalla. Persut
toinen haluaa ihmiset keskitysleireille
toinen haluaa ihmiset gulageihin
Olen kriittinen ajattelija, en koe yhteenkuuluvuutta oikeistoon, vasemmistoon tai keskustaan. Liian lokeroivaa ja kullakin on omat järjettömät puolensa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin kuulun mutta sen tiedän että influenssa kausilla mediassa kerrotaan että liikunta ja vitamiinit ehkäisevät influenssaa mutta korona aikana niistä ei puhuta pelastajina vaan rokotetta jossa on kuitenkin riskejä. Kyllä luonnolliset keinot ehkäisevät paremmin kun rokote
Liittyy aiheeseen?
Liikunta ja vitamiinit eivät suojaa koronalta mutta perempi kunto voi aiheuttaa lievemmän taudin ts. selviydyt siitä paremmin. Tai sitten huomaat hyväkuntoisena taudin liian myöhään ja kuolet anyway.
Vierailija kirjoitti:
Olen kriittinen ajattelija, en koe yhteenkuuluvuutta oikeistoon, vasemmistoon tai keskustaan. Liian lokeroivaa ja kullakin on omat järjettömät puolensa.
Kriittinen ajattelija = persu = vastustaa kaikkea
Keskelle. Maltillinen ja sovitteleva porvari joka näkee molempiin suuntiin ja osaa yhdistää oikeiston ja vasemmiston hyvät puolet. Keskellä on mistä valita: keskusta, kristilliset, rkp, vihreät..
Nuorena vasemmistoon, nykyään oikeistoon.
Persut menee siihen keskustan ja demareiden väliin nelikentässä.
Vierailija kirjoitti:
Persut menee siihen keskustan ja demareiden väliin nelikentässä.
Persut menee siihen vähän kokoomuksesta oikealle nelikentässä.
Vasemmisto, koska ajavat tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriittinen ajattelija = persu = vastustaa kaikkea
En ole. Vastustan vain melkolailla jokaisen puolueen jotain kantavista ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Keskellä ja vähän vasemmalla. Persut
Persuthan on oikeistopuolue! Joku sanoisi äärikonservatiiveja.
Olen keskellä. Olen nato myönteinen nationalisti joka on kiinnostunut myös kevyestä sosialismista, kristinuskosta ja luonnonsuojelusta. Eli vähän kaikkea hyvää samassa paketissa anti muslimi twistillä kuitenkin.
Arvojani ovat:
Anti-kapitalismi
Anti-narsismi
Dialogismi
Saatte päättää mihin lokeroon kuuluisin.
Vierailija kirjoitti:
Arvojani ovat:
Anti-kapitalismi
Anti-narsismi
Dialogismi
Saatte päättää mihin lokeroon kuuluisin.
Varmaan vasemmistoliitto tai jopa kommunistinen puolue riippuen Antikapitalismin tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena vasemmistoon, nykyään oikeistoon.
Varsin normaalia ajattelun kehittymistä.
Noista vaihtoehdoista suomessa ei ole kuin ainoastaan vasemmistoa.
Jopa puolue joka olisi poliittisten arvojen mukaan keskustaa, oikeistosta puhumattakaan puuttuu suomesta.
Erittäin, erittäin valitettavasti.
Pitäisi ottaa huomioon se, että koko poliittinen kenttä laidasta laitaan on siirtynyt Suomessa viime vuosikymmenten aikana reippaasti oikealle, minkä kehityksen syitä en tässä jaksa käydä ruotimaan. Vas. ja SDP eivät edes yritä haastaa järjestelmää, vaan lähinnä pyrkivät kosmeettisesti korjailemaan 30 vuotta jatkuneen kuntien ja valtion toimintojen yksityistämisvimman ja veropohjan kaventamisen seurauksia. länsieurooppalaisiin vastaaviin verrattuna kotimainen "Vasemmisto" -puolue on lähinnä keskustavasemmistolainen. Täkäläiset Vihreät ovat muutamaa yksittäistä kansanedustajaa ja kunnanvaltuutettua lukuunottamatta sosiaali- ja talouspoliittisissa asioissa paljon oikeammalla kuin vaikkapa Saksan Die Grune. Esim. Antero Vartia voisi yhtä hyvin kuulua kokoomuksen libertaarisiipeen. Edelleen ihmisiä pelotellaan "sosialismilla" mutta sellaista ei ole näkyvissä millään suunnalla. Enemmän on kyse siitä, että Suomessa yksityistetään voitot, mutta sosialisoidaan tappiot.
mitä väliä onko persut oikeistoa vai vasemmistoa. Kuten sanottu, vanha jaottelu joka ei toimi. Tärkeää on että persut on rasisteja, joiden kanssa kenenkään ei pitäisi olla tekemisissä, oliko sitten vanhaa oikeistoa tai vasemmistoa.
en tykkää rasisteista. Oikeisto vasemmisto jako on vanhentunut, mutta mieluummin äänestän oikeistoa jos vain sanoutuvat irti persuista.