Vasemmisto vai Oikeisto Kumpaan kuulut vai kuulutko keskelle??
Itse en kuulu kumpaankaan mulla on mielipiteitä molemmista puolista
Kommentit (79)
Konservatiivi-oikeisto koska vastustan feminismiä, sosialismia, korkeita veroja ja avoimia rajoja. Mistä löytyy minulle puolue?
Liberaali oikeisto. Harmi kun ei ole puoluetta minunlaisilleni.
Vierailija kirjoitti:
En pidä oikeiston konservatismista enkä vasemmiston naiivista suhtautumisesta talousasioihin. Keskusta ajaa maajussien asiaa. Olisi kysyntää puolueelle, joka suhtautuu järkevästi asioihin, ei minkään kummallisen ideologian kautta.
En tiedä, mutta oisko liike nyt lähin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin kuulun mutta sen tiedän että influenssa kausilla mediassa kerrotaan että liikunta ja vitamiinit ehkäisevät influenssaa mutta korona aikana niistä ei puhuta pelastajina vaan rokotetta jossa on kuitenkin riskejä. Kyllä luonnolliset keinot ehkäisevät paremmin kun rokote
Liittyy aiheeseen?
Liikunta ja vitamiinit eivät suojaa koronalta mutta perempi kunto voi aiheuttaa lievemmän taudin ts. selviydyt siitä paremmin. Tai sitten huomaat hyväkuntoisena taudin liian myöhään ja kuolet anyway.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Kaunis pieni rouva Ullanlinnasta äänestää persuja, koska persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla eikä heidän tarvitsekaan olla :)
En kumpaankaan. Pikemminkin päinvastoin.
Olen oikeistolainen nuori mies. En tiedä onko tämä ihan se minun puolue, mutta kannatan persuja, sillä heidän mielipiteensä ovat ”semi oikealla”.
Kuulun itseajatteleviin. Taivun kuitenkin useimmissa asioissa oikeistolaiseksi mutta näistä on tullut nykyään niin epämääräisiä etten sovi kumpaankaan laatikkoon.
Olen Keskustalainen konservatiivinen nuori mies joka kannattaa alkiolaisuutta. Oikeistolainen köyhien kurittaminen ja uusliberalismi ei sovi eikä myöskään vasemmistolainen hyysäysyhteiskunta. Kannatan vahvaa julkista sektoria joka toimii yksityisen sektorin kanssa sekä vahvaa sosiaaliturvaa joka on myös vastikkeellista sekä aluepolitiikkaa jossa koko Suomi pidetään asuttuna. Sekä oikeisto että vasemmisto halveksii maaseutua.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivi-oikeisto koska vastustan feminismiä, sosialismia, korkeita veroja ja avoimia rajoja. Mistä löytyy minulle puolue?
Ei ainakaan tästä maasta. Japanista todennäköisesti löytäisit vastakaikua politiikan saralla mutta valitettavasti et ole Japanilainen kuten en minäkään.
Normaalilla ihmisellä on mielipiteitä "molemmilta puolin". Tosin nykyään vasemmistosta on tullut fanaatikkojen friikkisirkus ja "äärioikeistoksi" haukutaan käytännössä ihan mitä sattuu.
Itse olen persuja äänestävä tolkun vasemmistolainen.
Miksi pitäisi kuulua jonkun asettelemaan kategoriaan?
Olen talousliberaali arvokonservatiivi, traditionaalisella vasemmisto-oikeisto -akselilla hieman keskilinjasta oikealla
Olen oikeistolainen, markkinaliberaali arvokonservatiivi. Siis toisin sanoen, tolkun ihminen.
Olen oikeistolainen talousliberaari
Vierailija kirjoitti:
Liberaali oikeisto. Harmi kun ei ole puoluetta minunlaisilleni.
Valtosen Elinan johtama Kokoomus olisi sitä mitä suurimmassa määrin. Kunhan Orpon kannattajat sen oivaltaisvat..
Ja saattepa nähdä, Elinasta voi hyvin tulla ministeri ensi vaalien jälkeen.
Harmi vaan, että kun kokoomus on luultavasti suurin puolue ja siksi saa pääministerin salkun, niin samasta puolueesta ei yleensä valita valtionvarainministerinä. Elinasta tulisi pitkään aikaan selkeästi osaavin valtionvarainministeri, kuten Sale oli -90 luvun lopulla.
Elinassa voi hyvin tulla myöhemmin myös meille erinomainen pressa.
Oikeistolainen. Olen syntynyt ennen kuin Kekkosesta tuli presidentti, mutta en ole ikinä tavoitellut sosialistista Suomea ja nyt kai jo hitaammatkin ovat huomanneet että kommunismi ei vaan toimi. Keskusta on muuten perinteisesti kuulunut myös ei-sosialistiseen oikeistoon, mutta en tiedä miten lie tällä hallintokaudella.