Vasemmisto vai Oikeisto Kumpaan kuulut vai kuulutko keskelle??
Itse en kuulu kumpaankaan mulla on mielipiteitä molemmista puolista
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvojani ovat:
Anti-kapitalismi
Anti-narsismi
Dialogismi
Saatte päättää mihin lokeroon kuuluisin.
Varmaan vasemmistoliitto tai jopa kommunistinen puolue riippuen Antikapitalismin tasosta.
En oo varma voiko mikään puolue ajaa dialogin lisääntymistä, kun ääriliikkeet kärjistävät vastakkainasetteluksi asiat. Koen olevani ulkopuolinen/löyhästi sitoutunut puoluepoliittisissa ryhmissä näiden arvojen muodostavan kokonaisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä väliä onko persut oikeistoa vai vasemmistoa. Kuten sanottu, vanha jaottelu joka ei toimi. Tärkeää on että persut on rasisteja, joiden kanssa kenenkään ei pitäisi olla tekemisissä, oliko sitten vanhaa oikeistoa tai vasemmistoa.
Ihmisten leimaaminen ja eristäminen poliittisen kannan mukaan onkin paljon sivistyneempää? Kiinan mallia? Väärinajattelijat vastuuseen?
rasismi ei ole mikään poliittinen kanta.
Vierailija kirjoitti:
Noista vaihtoehdoista suomessa ei ole kuin ainoastaan vasemmistoa.
Jopa puolue joka olisi poliittisten arvojen mukaan keskustaa, oikeistosta puhumattakaan puuttuu suomesta.
Erittäin, erittäin valitettavasti.
Kokoomus on talousoikeistolainen ja PS kryptofasistinen puolue. Siitä valitsemaan!
En mihinkään. Olen eskapisti ja kuulun videopeliyhteisöihin.
Vierailija kirjoitti:
mitä väliä onko persut oikeistoa vai vasemmistoa. Kuten sanottu, vanha jaottelu joka ei toimi. Tärkeää on että persut on rasisteja, joiden kanssa kenenkään ei pitäisi olla tekemisissä, oliko sitten vanhaa oikeistoa tai vasemmistoa.
Perinteinen nelikenttä toimii edelleen. Tosin joskus kun katsoo puolueittain ehdokkaiden jakautumista, ihmettelee kyllä miksi joku kuuluu juuri valitsemaansa puolueeseen, kun sopivampiakin olisi.
Koko jaottelu on ihan aikansa elänyt.
Olen äänestänyt ja tulen äänestämään aika villisti.
Oikeastaan vain PS, KD ja kesk eivät tule kysymykseen.
Arvoliberaalius on minulle se juttu.
Itsellä yhteensä reilun 300 000 € osake ja rahastosalkut. Sijoitusasunto, oma asunto, velkaa ei ole vakituinen työpaikka. Vihaan vihervassareita ja halveksin keskustaa joka viime porvarihallituksen pääministeripuolueena on nyt alentunut vihervassareiden apupuolueeksi. Kokoomuksesta en pidä kun ovat niin nössöjä ja Jyrki the Käteinen omalla toiminnallaan pilasi koko puolueen. Perussuomalaisilla on hyviä ajatuksia mutta muutamat edustajat aivan pöljiä kouluttamattomia tumpuloita joita ei saisi päästää ihmistenilmoille. Eli en itsekään tiedä mitä puoluetta kannattaisin muuta kuin että vihreitä vihaan sekä tyttöhallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä yhteensä reilun 300 000 € osake ja rahastosalkut. Sijoitusasunto, oma asunto, velkaa ei ole vakituinen työpaikka. Vihaan vihervassareita ja halveksin keskustaa joka viime porvarihallituksen pääministeripuolueena on nyt alentunut vihervassareiden apupuolueeksi. Kokoomuksesta en pidä kun ovat niin nössöjä ja Jyrki the Käteinen omalla toiminnallaan pilasi koko puolueen. Perussuomalaisilla on hyviä ajatuksia mutta muutamat edustajat aivan pöljiä kouluttamattomia tumpuloita joita ei saisi päästää ihmistenilmoille. Eli en itsekään tiedä mitä puoluetta kannattaisin muuta kuin että vihreitä vihaan sekä tyttöhallitusta.
Hieman sama ongelma, vaikka varallisuutta on (vielä) vähemmän. Ehdottomasti ei vihreille ja vasemmistolle. Kepu oli liian maalainen, nykyään siitä ei tiedä mitä se on. Äänestin aiemmin kokoomusta, mutta sekään ei tunnu enää omalta. Perussuomalaiset voisi olla muuten hyvä, mutta huhtasaaret ja hakkaraiset... Kristillet ehdoton ei, kuten myös ruotsalaiset. Kaipaisin jotain keskituloisten ja suomalaisten asiaa ajavaa liberaalia oikeistopuoluetta. Siniset olisi voinut olla se, jos siitä olisi tullut jotain. Kuntavaaleissa ääni menee kokoomukselle, seuraavista eduskuntavaaleista en enää tiedä. Toivon edelleen, että kokoomus onnistuisi kokoamaan itsensä sellaiseksi kuin se oikeasti on, ensimmäisenä pitäisi saada Orpo pihalle.
Sydämeni on Oikealla.
T. Kokoomussika
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on Oikealla.
T. Kokoomussika
Sydämmesi on oikealla ja aiot äänestää kulttuurimarxilaista kommunistipuolue kokoomusta.
Et ilmiselvästi ymmärrä politiikasta yhtään mitään.
Kuulun vihreisiin, mutta koen olevani enemmän oikealla kuin vasemmalla.
Olen konservatiivi, liberalismi täyttä hulluutta ja vain pilaa maailman oli sitten oikealla tai vasemmalla. Konservatiivina poimisin asioita niin oikealta kuin vasemmalta, kannatan heikompien sosiaalitukia mutta terveen työkykyisen ei tulisi elää tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun vihreisiin, mutta koen olevani enemmän oikealla kuin vasemmalla.
Mielenkiintoista, Vihreät vastaa vaalikoneiden kysymyksiin ihan samoin kuin SKP ja Vasemmistoliitto. Kuulut siis sosialisteihin/kommunisteihin mutta arvomaailmasi oikealla?
Kuulun vihreisiin siksi, että se on ainoa puolue joka ajaa asioita kirkkaasti luontokärjellä ja se on minulle kaikista tärkein asia 🌏. On totta, että tänä päivänä vihreys tarkoittaa usein myös sosialismia/vasemmistoa. Koen olevani enemmmin sinivihreä. Tai, vihersininen jos arvojärjestykseen. Tosiasiassa mikään puolue ei vastaa arvojani, joten vihreät on close enough. Sosialismi ei häiritse minua vaikken sitä kannatakaan.
En pidä oikeiston konservatismista enkä vasemmiston naiivista suhtautumisesta talousasioihin. Keskusta ajaa maajussien asiaa. Olisi kysyntää puolueelle, joka suhtautuu järkevästi asioihin, ei minkään kummallisen ideologian kautta.
Kuulun oikeistoon ja olen jyrkkä konservatiivi.
Olen vihreä ja enemmän vasemmalla mutta en kuitenkaan vihervassari.
Ihmisten leimaaminen ja eristäminen poliittisen kannan mukaan onkin paljon sivistyneempää? Kiinan mallia? Väärinajattelijat vastuuseen?