Missä Vaasassa hyvät ja turvalliset lenkkelymaastot?
Kertokaa kokemuksia, missä uskaltaa lenkkeillä tänä päivänä?
Kommentit (16)
Mitä tarkoitat turvallisella? Kiusaamiselta turvassa? Niin ettei sinulle huudella sairauksista ja erilaisuudesta?
Haetaanko tässä nyt jotain intersektionaalista turvallista tilaa?
Jos niin on, niin valitettavasti kaikissa lenkkeilymaastoissa liikkuu myös etuoikeutettujen ryhmien ja erityisesti patriarkaatin edustajia. Siellä saatetaan myös levittää persupropagandaa lenkkeilijöiden ja sivullisten keskinäisissä keskusteluissa.
Suvilahdessa on aivan mahtavat lenkkeilymaastot ja -maisemat! Merenrannalla on ihana lenkkeillä.
Ja ovat ihan turvalliset, ei ole kukaan hyökännyt kimppuun tai alkanut väijymään.
En svenskatalande länkterräng kanske vore ett alternativ för dig? Vi i SFP har förbundit oss till att högakta de mänskliga rättigheterna. I våra länkterräng utsätts inga minoriteter för förtryck och alla människor har lika värde.
Pukinjärvi ja siitä pohjoiseen johtavat polut mistä pääsee Böleen ja Singsbyhyn asti. Siellä pystyy liikkumaan talvellakin, kun kulkijoita on niin paljon eli polut tamppaantuvat.
Minimanin takana omakotialueella meen rundia
Merenjäällä?
Jotain kelkkareittiä vaikka.
Eväät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Meren jäällä?
Jotain kelkkareittiä vaikka.
Eväät mukaan.
Muutama päivä sitten oli uutinen, että jonkun lenkkeilijän kimppuun oli hyökätty ja hakattu pahasti, oliko just Vaasassa?
Vaasassa ei oikeen uskalla pimeellä kulkea, tiedätte miksi.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä uskalla valoisallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko vielä miksi ei uskaltaisi? Itse olen lenkkeillyt sekä valoisalla että pimeällä ympäri kaupunkia, eikä ole ikinä ollut mitään vaaraa. Ja olen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä uskalla valoisallakaan.
Miksi et?
Siis lenkkeilymaastot;)