Onko liian julmaa
Sanoa suoraan miehelle, että minun näkövinkkelistä, meidän seksielämä on surkeaa! Haluaisin päivittäin, saan kerran viikkoon. Ja aina en edes silloin vaan silloin saattaa mennä miehen suihinotoksi. Seksi on pelkkää yhdyntää vaikka olen pyytänyt esileikkiä, koskettelua tai sormetusta 30 sekunttia kauemmin. Ei ilmeisesti halua antaa. Joten aika pirun vaikea olla ottamatta itseensä jos aviomies ei edes halua koskea tai antaa nautintoa. Loukkaantuisitko sinä jos vaimosi avautuisi näin?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti saat miehesi lopullisesti lukkoon tuolla kommentilla. Harva mies tahtoo/pystyy päivittäin. Minä pystyisin ja tahtoisin, mutta tapaamani naiset taas ei. Siksi tässä yksin ollaan, kun irtosuhteita en harrasta.
No sitä minä pelkään ja sitä en halua!
Ap
Kyllä, tiedän sosiaalisen median meiningin, sillä seuraan aikamme ilmiöitä. Ja ei, minä en kuolaa heitä. Ja minä nimenomaan pidän luonnollisesta meikkamattomasta tyylistä. Vaimoni laittaa meikkiä vain kun menemme ulos juhlimaan, eli ehkä kerran kuussa.
Missään vaiheessa en tekstissäni vetänyt korrelaatiota ulkonäön ja älykkyyden välille. Somessa, niinkuin kaikkialla muuallakin, seksi myy. Siihen ei tarvita älykkyyttä, tissit ja niiden esittelyhalu riittää.
Suosittelen joko sulkemaan korkin, kertaamaan kansakoulun sisälukutaidon oppimäärän, tai lopettamaan trollauksen ja menemään vaikka pilkille. Valitse noista itseäsi miellyttävä aktiviteetti ja yritä jatkossa edes etäisesti ymmärtää viestin sisältö jota aiot kommentoida.
M30