Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian julmaa

Vierailija
12.02.2021 |

Sanoa suoraan miehelle, että minun näkövinkkelistä, meidän seksielämä on surkeaa! Haluaisin päivittäin, saan kerran viikkoon. Ja aina en edes silloin vaan silloin saattaa mennä miehen suihinotoksi. Seksi on pelkkää yhdyntää vaikka olen pyytänyt esileikkiä, koskettelua tai sormetusta 30 sekunttia kauemmin. Ei ilmeisesti halua antaa. Joten aika pirun vaikea olla ottamatta itseensä jos aviomies ei edes halua koskea tai antaa nautintoa. Loukkaantuisitko sinä jos vaimosi avautuisi näin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän sitä seksiä, seksuaalisuutta tuputetaan joka tuutista verkkokalvoille. Voikohan olla nykymiehistä siinä ei ole enää mitään niin kiihottavaa kun sitä on joka paikassa ja sitä korostetaan? Ennenmuinoin se oli salaperäisempää ja ehkä kiinnostuskin pysyi siksi yllä paremmin? 🤔🤔🤔 Jallu, Kalle, Ratto, Emmanuelle ja oma vaimo, eipä sitä oikein muualta nähnyt.

Tai jos tavallinen normaali nainen ei vain enää sytytä miehiä tässä muovibarbien ja fitness-beibien aikakautena? Miehet kertokaa?! Onko näin? Mulle nimittäin kelpaa ihan tavallinen mies, enkä edes katsele mitään turhamaisia lihaskimppuja/mallipoikia. Normaali sytyttää.

Tämähän se lienee yksi selittävä tekijä. Nykyään joka tuutista työnnetään intagrammallia naaman eteen ja ihannoidaan Kardashianien klaania mediassa. Kauneusleikkaukset on arkipäivää ja päivän uutisten luetuin aihe on se kun joku Temppari-Jaana on julkaissut uuden belfien, katso seksiwau kuvat!

Itse omaan "aavistuksen" konservatiivisemman elämänasenteen ja sitämyötä myös naismaun. Luonnollinen on silmissäni kaunista. Onneksi olen löytänytkin rinnalleni tuiki tavallisen, fiksun, jalat maassa olevan naisen. Meidän suhde pohjaa syvään yhteyteen ja tunteisiin, ei pintakiiltoon ja ulkonäköön, ja koemme ettei kumpikaan voisi onnellisempi olla.

Uskon vakaasti että en ole ainoa mies maapallolla joka arvostaa edelleen luonnollista ja vanhanaikaista tyyliä, mutta valitettavasti modernit suuntaukset on mitä on, ja se näkyy.

M30

Luonnollista ja vanhanaikaista tyyliä? Kummallisen tarkasti tiedät ja tunnet nuo some ja tv-ohjelmien pinnan koristajat. Tai sehän se kai onkin sitä miehen konservatiivisuutta eli itse kuolaa naisia yms mutta oman naisen pitäisi olla siveä sipsukka.

Ja sinäkään et pidä laittamattomasta naisesta siis aivan luonnollisesta vaan meikatusta jne.

Ja mitähän se ulkonäön laittaminen siihen liittyy että sinulla on tavallinen, fiksu ja maassa oleva nainen? Luuletko että vain itseään laittamaton tai vähän laittava on fiksu ja jalat maassa ja itseään trimmaava ei? Et ole tainnut tajuta että ne somejulkkikset tekee hyvää tiliä sillä some-elämällä? Se on fiksuuden osoitus, ei tyhmyyden.

Kyllä, tiedän sosiaalisen median meiningin, sillä seuraan aikamme ilmiöitä. Ja ei, minä en kuolaa heitä. Ja minä nimenomaan pidän luonnollisesta meikkamattomasta tyylistä. Vaimoni laittaa meikkiä vain kun menemme ulos juhlimaan, eli ehkä kerran kuussa.

Missään vaiheessa en tekstissäni vetänyt korrelaatiota ulkonäön ja älykkyyden välille. Somessa, niinkuin kaikkialla muuallakin, seksi myy. Siihen ei tarvita älykkyyttä, tissit ja niiden esittelyhalu riittää.

Suosittelen joko sulkemaan korkin, kertaamaan kansakoulun sisälukutaidon oppimäärän, tai lopettamaan trollauksen ja menemään vaikka pilkille. Valitse noista itseäsi miellyttävä aktiviteetti ja yritä jatkossa edes etäisesti ymmärtää viestin sisältö jota aiot kommentoida.

M30

Vierailija
22/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti saat miehesi lopullisesti lukkoon tuolla kommentilla. Harva mies tahtoo/pystyy päivittäin. Minä pystyisin ja tahtoisin, mutta tapaamani naiset taas ei. Siksi tässä yksin ollaan, kun irtosuhteita en harrasta.

No sitä minä pelkään ja sitä en halua!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä