Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian julmaa

Vierailija
12.02.2021 |

Sanoa suoraan miehelle, että minun näkövinkkelistä, meidän seksielämä on surkeaa! Haluaisin päivittäin, saan kerran viikkoon. Ja aina en edes silloin vaan silloin saattaa mennä miehen suihinotoksi. Seksi on pelkkää yhdyntää vaikka olen pyytänyt esileikkiä, koskettelua tai sormetusta 30 sekunttia kauemmin. Ei ilmeisesti halua antaa. Joten aika pirun vaikea olla ottamatta itseensä jos aviomies ei edes halua koskea tai antaa nautintoa. Loukkaantuisitko sinä jos vaimosi avautuisi näin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, vaan täyttäisin vaimoni toiveet.

M30

Vierailija
2/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Eli mielestäsi uskaltaisin sanoa asian ihan suoraan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Eli mielestäsi uskaltaisin sanoa asian ihan suoraan.

Ap

Kyllä minun mielestäni. Toki perustan näkemykseni vain omiin tuntemuksiini, en osaa ottaa kantaa miehesi tuntemuksiin asiasta. Mutta yleisesti puhuen me miehet arvostetaan suoraa puhetta, toki aluksi se voi tuntua loukkaavalta, mutta hetken asiaa kypsyteltyä ja asiaa halki puhuessa ne silmät tuppaa aukeamaan ja asioihin voi tulla muutos

M30

Vierailija
4/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä! Mietitkö SINÄ että mies loukkaantuu! Voi apua sentään, ja annat suikkareita vielä tollaselle ?

Ryhdistäydy hetipaikalla!

Älä anna sille yhtään mitään, jos ei ensi tee just niinkuin haluat! Mikä ihme teitä muita naisia vaivaa, kun annatte miestenne pitää teitä privaatti seksileleuinanne, ettekä itse saa mitään.

Taivas sentään.

Vierailija
5/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitsi miehillä on?! Täällä on nytkin monta keskustelua tästä samasta aiheesta miten naiset haluaisivat, mutta miehet eivät. Mitä ihmettä!!!? Ja sitten itketään kun vaimo lähti. No ylläri kun monet miehet ovat kiukkuisia jörriköitä joille ei uskalleta sanoa mitään kun menee herne nekkuun ja seksikään ei huvita. Miten maailman paras asia ei voi huvittaa? Haluaisin tietää!! Omani ei kerro.

N40, puutteessa koska mies ei tahdo

Vierailija
6/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä! Mietitkö SINÄ että mies loukkaantuu! Voi apua sentään, ja annat suikkareita vielä tollaselle ?

Älä anna sille yhtään mitään, jos ei ensi tee just niinkuin haluat! Mikä ihme teitä muita naisia vaivaa, kun annatte miestenne pitää teitä privaatti seksileleuinanne, ettekä itse saa mitään.

Taivas sentään.

Kyllä, en halua tuottaa rakastamalleni ihmiselle pahaa mieltä ja en ole kovin itsekäs luonne joten en osaa käyttäytyä kuvailemallasi tavalla.

Ap

Vierailija
7/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas sentään.

Meitä vaivaa miesten vaikeus, kyvyttömyys seksiin, puhumiseen.....ja koska toista ei voi pakottaa mihinkään, tyydymme edes siihen vähään mitä sattuu herumaan. Muuten ei heru sitäkään. Helppoa se on huudella jos ei tiedä mistä huutelee.

Vierailija
8/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän sitä seksiä, seksuaalisuutta tuputetaan joka tuutista verkkokalvoille. Voikohan olla nykymiehistä siinä ei ole enää mitään niin kiihottavaa kun sitä on joka paikassa ja sitä korostetaan? Ennenmuinoin se oli salaperäisempää ja ehkä kiinnostuskin pysyi siksi yllä paremmin? 🤔🤔🤔 Jallu, Kalle, Ratto, Emmanuelle ja oma vaimo, eipä sitä oikein muualta nähnyt.

Vierailija
9/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän sitä seksiä, seksuaalisuutta tuputetaan joka tuutista verkkokalvoille. Voikohan olla nykymiehistä siinä ei ole enää mitään niin kiihottavaa kun sitä on joka paikassa ja sitä korostetaan? Ennenmuinoin se oli salaperäisempää ja ehkä kiinnostuskin pysyi siksi yllä paremmin? 🤔🤔🤔 Jallu, Kalle, Ratto, Emmanuelle ja oma vaimo, eipä sitä oikein muualta nähnyt.

Tai jos tavallinen normaali nainen ei vain enää sytytä miehiä tässä muovibarbien ja fitness-beibien aikakautena? Miehet kertokaa?! Onko näin? Mulle nimittäin kelpaa ihan tavallinen mies, enkä edes katsele mitään turhamaisia lihaskimppuja/mallipoikia. Normaali sytyttää.

Vierailija
10/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tavallinen normaali nainen ei vain enää sytytä miehiä tässä muovibarbien ja fitness-beibien aikakautena? Miehet kertokaa?! Onko näin? Mulle nimittäin kelpaa ihan tavallinen mies, enkä edes katsele mitään turhamaisia lihaskimppuja/mallipoikia. Normaali sytyttää.

Tämähän se lienee yksi selittävä tekijä. Nykyään joka tuutista työnnetään intagrammallia naaman eteen ja ihannoidaan Kardashianien klaania mediassa. Kauneusleikkaukset on arkipäivää ja päivän uutisten luetuin aihe on se kun joku Temppari-Jaana on julkaissut uuden belfien, katso seksiwau kuvat!

Itse omaan "aavistuksen" konservatiivisemman elämänasenteen ja sitämyötä myös naismaun. Luonnollinen on silmissäni kaunista. Onneksi olen löytänytkin rinnalleni tuiki tavallisen, fiksun, jalat maassa olevan naisen. Meidän suhde pohjaa syvään yhteyteen ja tunteisiin, ei pintakiiltoon ja ulkonäköön, ja koemme ettei kumpikaan voisi onnellisempi olla.

Uskon vakaasti että en ole ainoa mies maapallolla joka arvostaa edelleen luonnollista ja vanhanaikaista tyyliä, mutta valitettavasti modernit suuntaukset on mitä on, ja se näkyy.

M30

Vierailija
11/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, taputtakaa miestä päähän ja sanokaa sille "että jatkavaan kuten tahdot, eihän mun haluilla olekkaan väliä". Kylläon naisetkin kummallisia spanieleita! Noh, sitä saa mitä tilaa.

Jos ei nainen arvosta omaa orgasmiaan, ei sitä tee sitten mieskään. Huoh.Ja taas tulee alapeukkuja. Tulkoon.

Vierailija
12/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, taputtakaa miestä päähän ja sanokaa sille "että jatkavaan kuten tahdot, eihän mun haluilla olekkaan väliä". Kylläon naisetkin kummallisia spanieleita! Noh, sitä saa mitä tilaa.

Jos ei nainen arvosta omaa orgasmiaan, ei sitä tee sitten mieskään. Huoh.Ja taas tulee alapeukkuja. Tulkoon.

Ei kukaan tänne kirjoittelisi vaikeuksistaan jos se olisi noin helppoa, onnea sulle jos sulle on. Monille muille ei ole.

Vierailija
13/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se lienee yksi selittävä tekijä. Nykyään joka tuutista työnnetään intagrammallia naaman eteen ja ihannoidaan Kardashianien klaania mediassa. Kauneusleikkaukset on arkipäivää ja päivän uutisten luetuin aihe on se kun joku Temppari-Jaana on julkaissut uuden belfien, katso seksiwau kuvat!

Itse omaan "aavistuksen" konservatiivisemman elämänasenteen ja sitämyötä myös naismaun. Luonnollinen on silmissäni kaunista. Onneksi olen löytänytkin rinnalleni tuiki tavallisen, fiksun, jalat maassa olevan naisen. Meidän suhde pohjaa syvään yhteyteen ja tunteisiin, ei pintakiiltoon ja ulkonäköön, ja koemme ettei kumpikaan voisi onnellisempi olla.

Uskon vakaasti että en ole ainoa mies maapallolla joka arvostaa edelleen luonnollista ja vanhanaikaista tyyliä, mutta valitettavasti modernit suuntaukset on mitä on, ja se näkyy.

M30

Olet ihana mies, olisipa noin huomioivia enemmänkin. Mutta taidatte olla harvinaisuus, sukupuuttoon haihtumassa oleva laji. Vaikka, samahan se on naisillakin, enemmän tuijotetaan sinne omaan napaan kuin suostutaan ajattelemaan yhteistä hyvää. Itse kuulun jälkimmäisiin, pyrin ajattelemaan toistakin koska suhteessa ollaan. Mieheni taas kuuluu siihen omaan napaan tuijottavien ryhmään, "minäminäminäminä" ja "mun tarpeet". Kun ei haluta niin ei haluta, en tee tuolle toisellekaan mitään hyvää. Mä haluan että kaikilla olisi hyvä olla, miksi vaikeuttaa toisen ihmisen elämää kun voi tehdä päinvastoinkin ja tehdä hyvää?

Vierailija
14/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin pariskuntia. Meillä on yhteistä taivalta yli 40v ja siihen mahtunut yhtä ja toista. Seksiä on ollut asia josta pidetty aina kiinni. Jos nuorempana meni viikko ilman, niin kyselin jo vaimolta, että onko joku ongelma. Jos itse olisin ollut haluton, olisi vaimo kysellyt syytä välittömästi. Silloinkin kun vaimolla oli vielä menkat, ilmoitti hän usein, että tänään pitää naida, kun vuoto alkaa kohta. Jos vuoto kesti pidempään antoi suikkarin välissä. Sama se on vieläkin yli 60v ikäisinä, jos menee yli viikon välin niin alan jo kyselemään. Tähän ikään mennessä oppinut jo vähän odottelemaan, koska tiedän, että seksiä on kun se vaimolle sopii. 2 viikon taukoja ei ole koko aikana ollut kuin satunnaisesti. Itse en ole kieltäytynyt koskaan ja nuollut aina vaimoa niiin kauan kun on halunnut.

Kyllä seksistä pitää parisuhteessa keskustella heti, esittää omat toiveet ja sitä saa toiselta myös vastia. Jos ei kiinnosta, niin siihen pitää löytyä todellinnen syy ja sittem mietitään yhdessä miten se ratkaistaan. Kissa pitää nostaa pöydälle heti, eikä jäädä odottamaan.

Jokaisella on oikeus parisuhteessa tulla halutuksi. Siihen pitää reagoida heti, eikä odottaa vuosia. Käsittämätön ajatuskin, ettei toiselle voisi esittää vaatimuksia parisuhteessa. Totta kai voi.

M62

Vierailija
15/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tätä hyssyttelyä ymmärrä yhtään. Kyllä seksi kuulu naiselle ihan samoin kuin miehille. Oikein vihamielisä naiskommentteja sille, joka kehoittaa ottamaan oman oikeuden.

Ja kyllä, mun oma mies antaa mulle aina ihan mitä haluan, ja NAUTTIIsiitä - ja minä teen hänelle kaiken mitä hän haluaa. Että joo mulla on hyvin asiat!

Vierailija
16/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitsi miehillä on?! Täällä on nytkin monta keskustelua tästä samasta aiheesta miten naiset haluaisivat, mutta miehet eivät. Mitä ihmettä!!!? Ja sitten itketään kun vaimo lähti. No ylläri kun monet miehet ovat kiukkuisia jörriköitä joille ei uskalleta sanoa mitään kun menee herne nekkuun ja seksikään ei huvita. Miten maailman paras asia ei voi huvittaa? Haluaisin tietää!! Omani ei kerro.

N40, puutteessa koska mies ei tahdo

Miehet ovat joutuneet opettelemaan elämään ilman seksiä kun naisia ei nuorempana kiinnostanut. Silloin kyllä oli ihan luonnollista, ettei "aina" kiinnosta ja syy oli siinä liikaa haluavassa tai vähintäänkin hänen huonoissa aloitteissaan. 

Sitten kun vuorot vaihtuu niin vaihtuu vuorosanatkin ihan päikseen. Yhtäkkiä se onkin nainen jonka mielestä seksiä pitää olla ja se on lähes perusoikeus. Mies on sitten se, joka loukkaantuu painostuksesta jne.

Elämä on.

Vierailija
17/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes perusoikeus? ahaa

Minä otan mieheltä ja mies minulta milloin haluaa, en ikinä ieltäydy,eikä niin tee mieskän. Ja aina saan! Ja siis ollaan jo harrastettu se 40 vuotta yhdessä tätä, joten osataan kyllä.

Silti tuossa just äsken luki mies jostain Anna lehdestä vinkkejä uusiin asentoihin,  mm "vaaniva tiikeri kippuralusikassa"  ja tuumas sitten luettuaan ne kaikki, että mehän nää kaikki jo kokeiltu! tällaista on parisuhdeseksi  parhaimmillaan! Ja aina saa molemmat, haluamallaan tavalla toki.

Vierailija
18/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian julmaa? Se on julmaa kun nainen jää ilman! Ja tähän naiset suostuu, kun niin on opetettu.

Ja mitä rakkautta seon ,ettei saa sanoa. Ja mitä rakkautta miehen puoleta? ei mitään muuta kun itsekkyyttä! Tee noin ja pian mies jättää nuoremman takia, näin se menee.

Vierailija
19/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Luonnollista ja vanhanaikaista tyyliä? Kummallisen tarkasti tiedät ja tunnet nuo some ja tv-ohjelmien pinnan koristajat. Tai sehän se kai onkin sitä miehen konservatiivisuutta eli itse kuolaa naisia yms mutta oman naisen pitäisi olla siveä sipsukka.

Ja sinäkään et pidä laittamattomasta naisesta siis aivan luonnollisesta vaan meikatusta jne.

Ja mitähän se ulkonäön laittaminen siihen liittyy että sinulla on tavallinen, fiksu ja maassa oleva nainen? Luuletko että vain itseään laittamaton tai vähän laittava on fiksu ja jalat maassa ja itseään trimmaava ei? Et ole tainnut tajuta että ne somejulkkikset tekee hyvää tiliä sillä some-elämällä? Se on fiksuuden osoitus, ei tyhmyyden.

Vierailija
20/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saat miehesi lopullisesti lukkoon tuolla kommentilla. Harva mies tahtoo/pystyy päivittäin. Minä pystyisin ja tahtoisin, mutta tapaamani naiset taas ei. Siksi tässä yksin ollaan, kun irtosuhteita en harrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi