Voi ei, ihastukseni. Miehen aivastuskin voi sitten olla big turn off!
En voinut uskoa että se ääni kuului suht matalaäänisen miehen suusta.
Semmonen kärsivän papparaisen aivastus, kaksi nopeasti peräkkäin. Tai jonkun mopsin.
Kommentit (22)
En ikinä kestäisi tuommosta känittäjä-aivastajaa samassa huoneessa.
Mieluummin vaikka kattoa heiluuttava römeä röhh.
Ap
Ohhoh. Mitenhän kestät kun mies pieraisee ensimmäisen kerran ja haistat sen viemärin löyhkän...
Tuskin on kovin syvää ihastusta jos tuommonen ärsyttää. Ei kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
nnggh..tsihh. nnghh tsih.
Juuri tuollainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on kovin syvää ihastusta jos tuommonen ärsyttää. Ei kannata jatkaa.
Ollaan samalla työpaikalla. Ja pussattukin jossain pikkujouluissa
Ap
Ei ihme, että Suomi on pullolaan sinkkuja.... ja sitten vielä ihmetellään sitä.
Enemmän minua kyllä kauhistuttaisi kävellä munankuorilla, kun ei ikinä tiedä, mitä toinen tuomitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua kyllä kauhistuttaisi kävellä munankuorilla, kun ei ikinä tiedä, mitä toinen tuomitsisi.
Niin epämiehekäs aivastus nyt vaan on turn off. Se oli itseasiassa huutava känittäjä pappa -aivastus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
.
olen sinkku ja sinkuksi jäänkin, on ap:n kaltaisia aika paljon, jotka vaatii täydellisyyttä.
Ei tosiaankaan ihme että sinkkuja paljon, vaaditaan vaikka mitä eriskummallisia juttuja kumppanilta. Tukanväristä, aina no, näköjään tuokin et osaa aivastaa oikealla tavalla ja oikealla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
olen sinkku ja sinkuksi jäänkin, on ap:n kaltaisia aika paljon, jotka vaatii täydellisyyttä.Ei tosiaankaan ihme että sinkkuja paljon, vaaditaan vaikka mitä eriskummallisia juttuja kumppanilta. Tukanväristä, aina no, näköjään tuokin et osaa aivastaa oikealla tavalla ja oikealla äänellä.
Ehkä osaatkin!
Ap
Kun on muuten hyvä tyyppi niin eiköhän hänelle ottajia löydy. Sellaisia normaaleja naisia jotka häntä eivät halveksi.
Joo, ei tosiaan kannata ihmetellä, miksi olet yksin.
No ei sentään sellainen huutava ja kovaääninen iskäaivastus :D Mun mielestä se olisi pahempi.
Mun isä alkoi Ruotsissa asuessaan vähän rajoittaa ja aivastella sivistyneemmin. Tullessaan Suomeen lomalle sai sitten kuulla kavereiltaan että älä aivastele ruotsiksi..!
Jos olisit oikeasti ihastunut, tuo aivastus olisi kuulostanut vain söpöltä.
Monet nuoret pojat nauraa kun tytöt
Vastenmielistä 👎
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti ihastunut, tuo aivastus olisi kuulostanut vain söpöltä.
No sepä se. Kuljin aika mehuissani työpaikalla pitkään, kun tyyppi vain oli lähistöllä.
Se reaktio loppui tommoseen keharin aivastuksiin. Kyllä sen joku Tiede lehti vielä tutkii.
Ap
Joo nämä on hauskoja miten pieni asia voi ärsyttää. Mä olin ihastunut yhteen työkaveriin, kunnes näin ja kuulin kun se nauraa. Näyttää todella dorkalta ja myös ryppyiseltä vaikka ei ole kuin 31 v ( koko nnama menee syville kurtuille kun nauraa, vaikka perusilmeellä on iha nsileä), ja ääni joka kuuluu on kirjaimellisesti "hah hah hah".
Naisten kriteerit miehille on iha sairaita… Ny pitäs siis opetella aivastaa nii, et se kelpais naiselle? :D
Pääset vähällä, ajattele nyt jos mies olisi huutoaivastaja.