Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu jos lopettaa kahvinjuonnin cold turkey

Vierailija
12.02.2021 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tulee päänsärkyä.

Vierailija
2/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen määrä lisääntyy ja laatu paranee ja noin 1-2 viikon päästä koet itsesi kuin uudelleensyntyneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni: päänsärky klo 12 mennessä, oksennus klo 13 mennessä. Ihan vakavissaan olen. Jos yrittäisin lopettaa (syytä ei ole), ottaisin miggislääkettä heti herättyäni. 

Vierailija
4/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin tulee päänsärkyä.

Tuleekohan tätä jos kahvi vaihdetaan lumekahviin...

Vierailija
5/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaale kirjoitti:

Oma kokemukseni: päänsärky klo 12 mennessä, oksennus klo 13 mennessä. Ihan vakavissaan olen. Jos yrittäisin lopettaa (syytä ei ole), ottaisin miggislääkettä heti herättyäni. 

Kärsitkö tuosta ennen kahvinjuonnin aloittamistakin? Kaikki tuo kahvin aiheuttamaa??? Kamalaa!

Vierailija
6/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka vahvasti riippuvainen on kofeiinista. Itse aloitin kahvin juonnin vasta aikuisena, ja koukutuin noin viikossa. Armoton päänsärky tulee, jos ei aamukahvia saa. Ja siihen ei särkylääkkeet auta. Jollain toisella voi fyysinen riippuvuus olla heikompi ja lopettaminen helpompaa. Kokeile, sillä se selviää. Jos itselläni olisi tarve lopettaa kahvinjuonti, tekisin sen vähitellen.

Vierailija
7/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kova kahvinjuoja ja pitää kahvin mausta, alkaisin vaihtamaan osan kahvista kofeiinittomaan. Esim aamulla ja päivällä kofeiinillista, iltaa kohden kofeiinitonta jotta uni tulee paremmin. Itsellä monesti vielä iltakahvin tarve siinä 19 jälkeenkin, mutta olen vaihtanut kahvin teehen koska kahvinjuonti alkoi vaikuttaa unen saantiin ja aloin heräilemään keskellä yötä. Meni paljon käsikauppatavara melatoniinia noihin aikoihin. Ja juon siis paljon kahvia, aamukahvit keitän 6 kuppia eli siitä tulee kolme mukillista...

Vierailija
8/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta, ei mitään muuta.

Vierailija
9/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.