Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä

Vierailija
11.02.2021 |

Noniin.

Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.

Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.

Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?

Kommentit (957)

Vierailija
481/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me tiedetä miten tämmöset reissut menee. "Rentoutuminen" tarkoittaa sitä, että koko miniloman ajan saa kehua ukkoa kuinka se on ollut fiksu ja ajattelevainen järjestäessään näin ihanan yllärin. Jota toteutettaessa tuli eukolle senpäivänen kiire ja ahdistus kun piti (yksin!) sopia kakaroille hoitopaiat, pakata tavarat, pohjustaa ja myydä ajatus yökyläilystä niille kakaroille ja lopulta toimittaa ne esimerkiksi isovanhemmille. Seuraavaksi pitääin pakata omat ja ukon tavarat, eihän se onneton muista edes hammasharjaa ottaa mukaan. "Kun ollaan kotikaupungissa". Aivan, pitää ne hampaat pestä ja kalsarit vaihtaa joka tapauksessa.

Lopulta päästään hotelliin. Siinä ei ehdi edes istahtaa kun jo on äijä työntämässä meisseliä ääntä kohti ja vaatimassa hoitoa, onhan hän järjestänyt ihanan yllärin. Sama vonkaus jatkuu, äijää pitäisi pitää hyvänä kaikin tavoin teki mieli tai ei, ja kyllähän tän ihana yllärin järjestämisestä pitää antaa repiä suolikin vaikkei se itselle mitään anna . Paitsi ne haavaumat, joita parannellaan tulevat vuodet. 

Jotta sellanen rentoutta, ihana ylläri. Lähtisitkö?

ps- älä unohda ylistää äijää koko tuttavapiirille tästä ihanasta rentouttavasta ylläristä!

Tiedätkös, tuo ei ole normaalia parisuhdetta.

Jos teillä on tilanne tuo, kannattaa harkita eroa.

Ei mulla muuta.

Vierailija
482/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voin äitinäkin mennä hotelliin yhdeksi viikonlopuksi joka kuukausi. Ilman miestä ja lapsia. Jos se hotellihuone tekee parisuhteen paremmaksi, niin miksi en käyttäisi tilaisuutta hyväkseni. Lapset ovat sillä aikaa isänsä kanssa.

Etkö sä nauti puolisosi kanssa olemisesta, vai saatteko te riittävästi aikaa esim seksille muutenkin? Eli olette molemmat tuollaiseen elämään tyytyväisiä. 

Miksi te olette yhdessä, mikä pointti? 

Pointti on se, että elämästä 97% on arkea ja vain 3% juhlaa. Haluan sen arjen olevan hyvää - ja yllättäen siihen kuuluu myös hyvää seksiä ihan ilman hotelliöitä.

Tälläkin palstalla on useampiakin ihmisiä, joille se hotelliyö ei ole mitenkään erikoista juhlasta puhumattakaan. Enemmänkin välttämätön paha, johon ei vapaa-aikansa halua tuhlata.

Mitä opimme tästä? No ainakin sen, että älä ikinä järjestä naiselle mitään yllätystä tai kahdenkeskistä aikaa, jos teillä on yhteinen lapsi. Väärin se menee kuitenkin. Ihan sama muutenkin mitä mies tekee, kaikki se tekee väärin.

Sitten parin vuoden päästä vollotetaan, että miksei mies huomioi ja on etäinen. Oho, se löysi jonkun muun.

Kyllä ihan jokaisen kannattaa muistaa, että se mikä itsestä olisi kivaa ja itselle mukava yllätys ei sitä välttämättä toiselle ole. Varsinkaan jos siinä yllätyksessä tuntuu olevan itsekäs taka-ajstus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kirjoitan nyt yleisen vastauksen kaikille.

Ensin minua epäiltiin seksiä vonkaavaksi vaimon hyväksikäyttäjäksi, ja nyt on asia kääntynyt niin että vaimoni vihaa hotelleja ja yritän puoliväkisin saada hänet pitämään niistä, koska mielestäni suhdettamme ei voi hoitaa millään muulla tavoin.

Joudun tuottamaan pettymyksen, nimittäin vaimoni pitää hotellilomista. Tai lähinnä tästä hotellista, jossa olemme hänen toiveestaan käyneet usein, rentoutuneet ja nauttineet yhdessäolosta.

Vaimo on jo pitkään muistellut kaihoisasti yhteisiä pieniä irtiottojamme, ja ajattelin siksi hänet yllättää sillä.

Suhteemme voi hyvin, ketään ei alisteta eikä kukaan joudu olemaan yksin vastuussa mistään. Vietämme mielellämme aikaa perheenä, emmekä koe lapsia rasitteena. Korona-aikaa lukuunottamatta matkustamme paljon myös perheenä, ja tykkäämme olla lasten kanssa.

Vietämme säännöllisesti mukavia koti-iltoja, huomioimme toisiamme ja nautimme myös arjen pienistä hetkistä.

Vaimoni nauttii läheisyydestä ja seksistä (mikä tuntuu monien palstanaisten mielestä olevan mahdotonta) ja on kaipaillut pitkiä, kiireettömiä aamuja kahdestaan sängyssä. Tästä huolimatta en ole pakottamassa häntä sänkyyn kanssani.

Vaimoni ei ole mikään yllätyksiä vihaava kontrollifriikki, vaan iloinen ja herkästi innostuva nainen, jota pelottaa laittaa nuorin lapsi yöksi hoitoon.

Ehdotin että vaimo voi lähteä myös jonkun ystävänsä kanssa, tai voimme siirtää varausta myöhempään ajankohtaan.

Hän haluaa ehdottomasti tehdä reissun minun kanssani, mutta miettii tämän päivän miten teemme.

Pallo on siis hänellä.

Eilen oli väsynyt ja kiukkuinen vastatessaan kärkkäästi yllätykseeni, mutta yön yli mietittyään kertoi pitävänsä siitä, että yritin ilahduttaa häntä.

Nyt vaimo miettii asiaa, ja päättää mitä tehdään. Kuulemma koko ajan ajatus yhteisestä hotelliyöstä tuntuu kutkuttavammalta, ja haluaisi kovasti lähteä.

Ketjun aloittaja

Vierailija
484/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me tiedetä miten tämmöset reissut menee. "Rentoutuminen" tarkoittaa sitä, että koko miniloman ajan saa kehua ukkoa kuinka se on ollut fiksu ja ajattelevainen järjestäessään näin ihanan yllärin. Jota toteutettaessa tuli eukolle senpäivänen kiire ja ahdistus kun piti (yksin!) sopia kakaroille hoitopaiat, pakata tavarat, pohjustaa ja myydä ajatus yökyläilystä niille kakaroille ja lopulta toimittaa ne esimerkiksi isovanhemmille. Seuraavaksi pitääin pakata omat ja ukon tavarat, eihän se onneton muista edes hammasharjaa ottaa mukaan. "Kun ollaan kotikaupungissa". Aivan, pitää ne hampaat pestä ja kalsarit vaihtaa joka tapauksessa.

Lopulta päästään hotelliin. Siinä ei ehdi edes istahtaa kun jo on äijä työntämässä meisseliä ääntä kohti ja vaatimassa hoitoa, onhan hän järjestänyt ihanan yllärin. Sama vonkaus jatkuu, äijää pitäisi pitää hyvänä kaikin tavoin teki mieli tai ei, ja kyllähän tän ihana yllärin järjestämisestä pitää antaa repiä suolikin vaikkei se itselle mitään anna . Paitsi ne haavaumat, joita parannellaan tulevat vuodet. 

Jotta sellanen rentoutta, ihana ylläri. Lähtisitkö?

ps- älä unohda ylistää äijää koko tuttavapiirille tästä ihanasta rentouttavasta ylläristä!

Sun elämä kuulostaa todella surulliselta. Ehkä kannattaisi hankkia jotain apua.

Vierailija
485/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt lukea kaikkia kommentteja, mutta tottakai olin hankkinut luotettavan hoitajan lapsille.

Lapset olisivat menneet mummolaan, vaimon vanhemmille, jossa ovat säännöllisesti hoidossa päiväsaikaan.

En ajatellut ettei vaimo suostuisi antamaan lapsia yökylään, koska viettävät siellä muutenkin paljon aikaa.

Ja kyllä, tottakai minulle kelpaisi reissulla myös seksi. En kuitenkaan edellytä vaimolta yhtään mitään, halusin oikeasti vain ilahduttaa.

Meillä on säännöllinen ja tyydyttävä seksielämä, ja jos vaimoa ei sattuisi juuri silloin haluttamaan muu kuin nukkuminen, se olisi minulle erittäin ok.

En siis todellakaan varannut hotellia itseäni varten, vaan häntä. Ehdotin myös että voin itse jäädä lasten kanssa kotiin, vaikka mieluiten toki olisin lähtenyt hänen kanssaan.

Vaikuttaa siis siltä, että olet toiminut oikein hyvin.

Karu yllätys sinulle, että yllätys ei onnistunutkaan. Täällä on ehdottu muutamia mahdollisia syitä:

-vaimolla ei ole kaikki hyvin (väsymys, unettomuus, masennus, jokin muu henk.koht. kriisi tms.)

-vaimolla ja lapsella on liian tiivis suhde

-vaimo ei tykkää yllätyksistä (ei ole spontaani luonteenlaatu)

Oli miten oli, niin kannattaa yrittää keskustella rauhassa asiasta. Yritä olla avoimin mielin!

Vaimoni nauttii yleensä tällaisista reissuista, ja kyseessä on hänen lempihotellinsa jossa tiedän hänen viihtyvän.

Sanoi itsekin että haluaisi kovasti lähteä, mutta pelkää että kuopuksen on vaikea nukahtaa mummolassa, vaikka päiväunet siellä onnistuvatkin hyvin.

Vaimo on hyvin tiiviisti kiinni lapsessa, mitä myös arvostan hänessä kovasti. Suhde on tiivis, ja hän itsekin on puhunut että hänen pitäisi hieman höllätä otetta. Kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty.

Lapsi on jo 1,5v vuoden ajan nukkunut täydet yöt 12h, joten univelkaa ei onneksi ole.

Ehdotin että vaimo voisi lähteä hotelliin esimerkiksi jonkun ystävänsä kanssa, jolloin minä jäisin kotiin hoitamaan lapsia.

Vaimo ei kuulemma halua, koska haluaisi toisaalta lähteä sinne kahdestaan, ei vaan meinaa uskaltaa antaa lasta hoitoon.

Puhuimme asiasta, ja vaimo miettii vielä. Ehdotin, että voimme siirtää reissun johonkin myöhempään ajankohtaan, vaimo saa päättää.

!v10kk nukkunut 12h heräämättä 1v6kk? En usko.

Vierailija
486/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt unohdetaan tämä ”en pidä yllätyksistä tai en pidä hotelleista”, niin olisiko niin kauhea ajatus joskus vain tehdä jotain toisen mieliksi? En tarkoita siis sitä, että tarvitsisi alkaa elämään toisen elämää ja unohtaa omat tarpeensa.

Mutta esim. jos miehellä on omia harrastuksia, joista en itse niin välitä, mutta mies pyytää mukaansa joskus, niin miksi en voisi mennä? Ihan vaikka mielenkiinnosta katsomaan mihin se toinen kokee niin suurta intohimoa. Siinä voisi jotain uutta oppiakin toisesta. Yksi kerta tuskin traumatisoi ketään (yhtään vähättelemättä ns. oikeita traumakokemuksia).

Näin naisena tulee pakollakin mieleen näitä kommentteja lukiessa, että monen teidän parisuhteessa on vain yksi ihminen, jonka ehdoilla mennään. Ja se on nainen. ”Minä en halua sitä ja minä en halua tätä, ja tämänkin asian järjestit väärin”. Antakaa miehillenne vähän armoa. Ja miehille tiedoksi, että kaikki naiset eivät suinkaan ole tällaisia.

Itse ainakin valitsin sellaisen kumppanin, jolla ajatukset perheestä, parisuhteesta ja elämästä yleensä on samankaltaiset kuin itselläni. Yksi valintaperuste oli myöskin se, että nämä elämän intohimot vie meitä yhteen eikä erilleen. Jos mahdollista miestäni kiinnostaa vielä vähemmän kuin minua esim penkkiurheilu, moottoriurheilu, kalastus ja metsästys ,joitakin yleisiä intohimoinen ja mainitakseni. Molemmat olemme aikoinaan matkustaneet ja eläneet vapaasti ,joten tässä vaiheessa ei ole mitään ongelmia nauttia tavallisesta perhe-elämästä kotona aina kun vaan on mahdollista. Tässä onyhdeddä perheenä reilut 20 v mennyt ja mihinkään irtiottoihin ja kompromisseihin ei ole tarvinut ryhtyä. Valitkaa kumpoaninne paremmin.

Vierailija
487/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt unohdetaan tämä ”en pidä yllätyksistä tai en pidä hotelleista”, niin olisiko niin kauhea ajatus joskus vain tehdä jotain toisen mieliksi? En tarkoita siis sitä, että tarvitsisi alkaa elämään toisen elämää ja unohtaa omat tarpeensa.

Mutta esim. jos miehellä on omia harrastuksia, joista en itse niin välitä, mutta mies pyytää mukaansa joskus, niin miksi en voisi mennä? Ihan vaikka mielenkiinnosta katsomaan mihin se toinen kokee niin suurta intohimoa. Siinä voisi jotain uutta oppiakin toisesta. Yksi kerta tuskin traumatisoi ketään (yhtään vähättelemättä ns. oikeita traumakokemuksia).

Näin naisena tulee pakollakin mieleen näitä kommentteja lukiessa, että monen teidän parisuhteessa on vain yksi ihminen, jonka ehdoilla mennään. Ja se on nainen. ”Minä en halua sitä ja minä en halua tätä, ja tämänkin asian järjestit väärin”. Antakaa miehillenne vähän armoa. Ja miehille tiedoksi, että kaikki naiset eivät suinkaan ole tällaisia.

Mies pyytää mukaansa, kyllä voi mennä. Mutta ei tuollaisia halua yllätyksenä itselleen, siitähän tässä on kysymys.

Kyllä, se tuli harvinaisen selväksi että yllätyksiä ei saa missään nimessä järjestää. Mutta jos nyt toinen menee tekemään tällaisen järkyttävän ”erehdyksen”, että sellaisen järjestää, niin pitääkö siitä vetää samantien herne nenään? Eikö ajatus tässä taustalla ollut se tärkein? Voi toki toiselle sanoa, että ”yllätykset ovat minulle hankalia syystä x”. Mutta ei liene tarpeellista haukkua toista täydeksi imbesilliksi kun ei osaa lukea ajatuksia ja tunne sinua ilman että kerrot mikä on itsellesi tärkeää.

Yllätyksiä saa ja kannattaakin järjestää, mutta mieluisia saajalleen. En minäkään anna miehelleni "yllätyksenä" posliinin maalaus-kurssia kanssani. Annan jotakin mistä tiedän hänen pitävän. Etkö huomaa eroa, vai intätkö vain inttämisen ilosta? Minusta nämä ovat päivän selviä asioita.

Kuka on vetänyt herneitä nenään? Kyllä minun mieheni tietää mikä minulle on tärkeää ja kunnioittaa minun halujani myös yllätysten muodossa. Niin kuin myös minä hänen.

Vierailija
488/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin minua epäiltiin seksiä vonkaavaksi vaimon hyväksikäyttäjäksi, ja nyt on asia kääntynyt niin että vaimoni vihaa hotelleja ja yritän puoliväkisin saada hänet pitämään niistä, koska mielestäni suhdettamme ei voi hoitaa millään muulla tavoin.

Joudun tuottamaan pettymyksen, nimittäin vaimoni pitää hotellilomista. Tai lähinnä tästä hotellista, jossa olemme hänen toiveestaan käyneet usein, rentoutuneet ja nauttineet yhdessäolosta.

Vaimo on jo pitkään muistellut kaihoisasti yhteisiä pieniä irtiottojamme, ja ajattelin siksi hänet yllättää sillä.

Suhteemme voi hyvin, ketään ei alisteta eikä kukaan joudu olemaan yksin vastuussa mistään. Vietämme mielellämme aikaa perheenä, emmekä koe lapsia rasitteena. Korona-aikaa lukuunottamatta matkustamme paljon myös perheenä, ja tykkäämme olla lasten kanssa.

Vietämme säännöllisesti mukavia koti-iltoja, huomioimme toisiamme ja nautimme myös arjen pienistä hetkistä.

Vaimoni nauttii läheisyydestä ja seksistä (mikä tuntuu monien palstanaisten mielestä olevan mahdotonta) ja on kaipaillut pitkiä, kiireettömiä aamuja kahdestaan sängyssä. Tästä huolimatta en ole pakottamassa häntä sänkyyn kanssani.

Vaimoni ei ole mikään yllätyksiä vihaava kontrollifriikki, vaan iloinen ja herkästi innostuva nainen, jota pelottaa laittaa nuorin lapsi yöksi hoitoon.

Ehdotin että vaimo voi lähteä myös jonkun ystävänsä kanssa, tai voimme siirtää varausta myöhempään ajankohtaan.

Hän haluaa ehdottomasti tehdä reissun minun kanssani, mutta miettii tämän päivän miten teemme.

Pallo on siis hänellä.

Eilen oli väsynyt ja kiukkuinen vastatessaan kärkkäästi yllätykseeni, mutta yön yli mietittyään kertoi pitävänsä siitä, että yritin ilahduttaa häntä.

Nyt vaimo miettii asiaa, ja päättää mitä tehdään. Kuulemma koko ajan ajatus yhteisestä hotelliyöstä tuntuu kutkuttavammalta, ja haluaisi kovasti lähteä.

Ketjun aloittaja

Ei tässä taida enää olla kyse teidän hotellilomista. Keskustelu on rönsyillyt mielipiteiden vaihdoksi siitä, kannattaako parisuhteessa lomailla hotelleissa vai ei.

Vierailija
489/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu toi mieleeni erään tapahtuman parin vuoden takaa.

Mieheni paras ystävä yllätti vaimonsa hulppealla ravintola + sviitti illalla. Lapsien hoidon oli järjestänyt valmiiksi.

Vaimo sai kuitenkin jonkun hepulin ja vihastui miehelleen ja kieltäytyi lähtemästä, koska oli "liian väsynyt rentoutumaan" tms. Mies yritti useamman kerran maanitella vaimoa mukaan, mutta lopulta tarjosi hotelliyötä miehelleni ja mulle.

Mies ei työjutun takia päässyt, mutta itse otin sviittiyön kiitollisena vastaan. En ollut niin hienossa hotellissa yöpynytkään vielä tuolloin.

Päätettiin mieheni kanssa, että pyydetään miehen kaveria seuraksi sviittiin, hänhän oli sen maksanutkin. Vietimme sitten miehen kaverin kanssa todella kivan illan ja ruhtinaallisen aamupalan.

Kaikki meni siis lopulta oikein kivasti, mutta kaverin vaimo veti tästä aivan valtavat kilarit. En ymmärrä miksi, mitään seksuaalista tai sen suuntaistakaan ei tapahtunut.

Emme tänäkään päivänä ole olleet missään tekemisissä, mutta olen kuullut, että puhuu p**kaa minusta yhteisille tutuille.

Vierailija
490/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pyytää mukaansa, kyllä voi mennä. Mutta ei tuollaisia halua yllätyksenä itselleen, siitähän tässä on kysymys.

Kyllä, se tuli harvinaisen selväksi että yllätyksiä ei saa missään nimessä järjestää. Mutta jos nyt toinen menee tekemään tällaisen järkyttävän ”erehdyksen”, että sellaisen järjestää, niin pitääkö siitä vetää samantien herne nenään? Eikö ajatus tässä taustalla ollut se tärkein? Voi toki toiselle sanoa, että ”yllätykset ovat minulle hankalia syystä x”. Mutta ei liene tarpeellista haukkua toista täydeksi imbesilliksi kun ei osaa lukea ajatuksia ja tunne sinua ilman että kerrot mikä on itsellesi tärkeää.

Yllätyksiä saa ja kannattaakin järjestää, mutta mieluisia saajalleen. En minäkään anna miehelleni "yllätyksenä" posliinin maalaus-kurssia kanssani. Annan jotakin mistä tiedän hänen pitävän. Etkö huomaa eroa, vai intätkö vain inttämisen ilosta? Minusta nämä ovat päivän selviä asioita.

Kuka on vetänyt herneitä nenään? Kyllä minun mieheni tietää mikä minulle on tärkeää ja kunnioittaa minun halujani myös yllätysten muodossa. Niin kuin myös minä hänen.

No kuka nyt on epämieluisia yllätyksiä järjestänyt?

Vierailija
491/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallo on siis hänellä.

Ketjun aloittaja

Oletpa omahyväinen ja kehuja kerjäävä. Olet varmaan painostanut vaimoasi niin, ettei hän uskalla kieltäytyä. Vai muka kutkuttavaa. Minkä vuoksi haluat vakuutella tästä mammoja? Ja miksei lapsen hyvinvointi kiinnosta sinua yhtään?

Vierailija
492/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen suuresti kuinka monet naiset lyttää täysin tekee mies mitä tahansa. Mä olisin todella onnellinen jos mulle järjestettäisiin hotellisviittiylläri. Ja en malttaisi odottaa että pääsisin rauhassa harrastamaan seksiä mieheni kanssa. Jos nainen haluaisi hotelliloman ja mies ei, niin mies olisi paska, jätä se sika. Sitten kun mies haluaa viedä vaimon hotelliin niin se on aivan paska irstas vonkaaja. Ap, taidat olla aika kiva isä ja aviomies, onneksi minullakin on kaltaisesi puoliso.

Vierailija
493/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka nyt on epämieluisia yllätyksiä järjestänyt?

Luetteko ollenkaan näitä lainausmatoja?

Ensimmäisessä viestissä kysyttiin, onko kauheaa tehdä asioita joskus toisen mieliksi. Vastaukseni oli, että ei ole ja teen mielelläni MUTTA en haluaisi sellaisia yllätyksenä (eli lahjana) itselleni. Muuten kyllä voin tehdä, yhdessä sopien ja voin itse jopa järjestää miehelle pelkästään hänen mielestä kivaa tekemistä yllätykseksi.

Vierailija
494/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni paras ystävä yllätti vaimonsa hulppealla ravintola + sviitti illalla. Lapsien hoidon oli järjestänyt valmiiksi.

Vaimo sai kuitenkin jonkun hepulin ja vihastui miehelleen ja kieltäytyi lähtemästä, koska oli "liian väsynyt rentoutumaan" tms. Mies yritti useamman kerran maanitella vaimoa mukaan, mutta lopulta tarjosi hotelliyötä miehelleni ja mulle.

Mies ei työjutun takia päässyt, mutta itse otin sviittiyön kiitollisena vastaan. En ollut niin hienossa hotellissa yöpynytkään vielä tuolloin.

Päätettiin mieheni kanssa, että pyydetään miehen kaveria seuraksi sviittiin, hänhän oli sen maksanutkin. Vietimme sitten miehen kaverin kanssa todella kivan illan ja ruhtinaallisen aamupalan.

Kaikki meni siis lopulta oikein kivasti, mutta kaverin vaimo veti tästä aivan valtavat kilarit. En ymmärrä miksi, mitään seksuaalista tai sen suuntaistakaan ei tapahtunut.

Emme tänäkään päivänä ole olleet missään tekemisissä, mutta olen kuullut, että puhuu p**kaa minusta yhteisille tutuille.

Sinä siis vietit tuon illan tämän miehen kanssa jonka piti alunperin viettää ilta sviitissä oman vaimonsa kanssa?

En yhtään ihmettele että vetänyt kilarit.

Vierailija
495/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis vietit tuon illan tämän miehen kanssa jonka piti alunperin viettää ilta sviitissä oman vaimonsa kanssa?

En yhtään ihmettele että vetänyt kilarit.

Kai se lehmää v*tuttaa kun hoksaa, että miehellä olis vientiä muutenkin. Eli ei ole saanutkaan tuhottua miehensä itsetuntoa ihan täysin.

Vierailija
496/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen suuresti kuinka monet naiset lyttää täysin tekee mies mitä tahansa. Mä olisin todella onnellinen jos mulle järjestettäisiin hotellisviittiylläri. Ja en malttaisi odottaa että pääsisin rauhassa harrastamaan seksiä mieheni kanssa. Jos nainen haluaisi hotelliloman ja mies ei, niin mies olisi paska, jätä se sika. Sitten kun mies haluaa viedä vaimon hotelliin niin se on aivan paska irstas vonkaaja. Ap, taidat olla aika kiva isä ja aviomies, onneksi minullakin on kaltaisesi puoliso.

Niin katsos kun kaikki eivät pidä hotellisviittiyllätyksistä. Luulisi kyllä, että jokainen mies ja vaimo tuntee toisensa sen verran, että tietää onko tämä hyvä idea vai ei.

Vierailija
497/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallo on siis hänellä.

Ketjun aloittaja

Olisit kirjoittanut tämän jo aloitusviestiin niin aiheesta olisi voinut oikeasti keskustellakin. 

Vierailija
498/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallo on siis hänellä.

Ketjun aloittaja

Ihan asiallista kirjoittelua, mutta pelottaa jättää lapsi yökylään? Joku päivä se aika koittaa muutenkin. Pointtini oli tämä, että itse en kestäisi noin kontrolloivaa naista elämässäni jos lapsi kasvatetaan ylihuolehtivaisesti mikä ei pidemmän päälle ole hyvä kasvatusmenetelmä.

Ja kun sanoit että nukutte molemmat hyvin, silti väsyttää ja kiukuttaa niin taitaa vaimo sittenkin kaivata rentoutusta.

Vierailija
499/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan ole kohtuuton, arvostaisin tuollaista elettä.

Ehkä vaimokin arvostaa, muttei nyt vaan pysty tuollaiseen.

Noista olisi hyvä jutella. Äiti vielä kiinni pienokaisessa.

Ja olisi noin iso juttu varmaan hyvä jutella auki ennen toteutusta..

Vierailija
500/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katsos kun kaikki eivät pidä hotellisviittiyllätyksistä. Luulisi kyllä, että jokainen mies ja vaimo tuntee toisensa sen verran, että tietää onko tämä hyvä idea vai ei.

Ja tämän tietää sitten etukäteen mistä??? Ap olisi varmaan tiennyt jos hänen vaimonsa ei niistä pitäisi.

Ei tuo nyt ainakaan mitään niin kamalaa ole ett mies pitää pystyyn haukkua niinkuin täällä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä