Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä
Noniin.
Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.
Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.
Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?
Kommentit (957)
Täytyy kyllä sanoa, etten ihmettele yhtään sitä, kun palstallakin joskus valitetaan, kuinka mies ei koskaan osta mitään lahjoja tai huomioi jollakin arjesta poikkeavalla. Eihän ne uskalla kun pirttihirmut vetää herneen nokkaan, jos mies ei osaa lukea täydellisesti vaimokseen ajatuksia. Hohhoijjaa.
Kyllä monelta naiselta hukkuu halut pidemmäksikin aikaa.
Tottakai ymmärtää, että synnytyksen jälkeen ja pikkuvauva-aikana on väsynyt ja ehkä halutonkin.
Mutta ikävä kyllä jotkut naiset ottavat sen äitiyden ja lapsen keppihevoseksi ja jopa totaalisesti kieltäytyvät seksistä.
Ollaan siinä omassa kuplassaan hyvinkin pitkään.
Tai seksi on pakkopullaa.
Ei ole tarua vaan totta, että kun on saatu perhe ja lapsi/lapsia mies ei enää kiinnosta siinä mielessä.
Ei kaikilla tietenkään, mutta näitäkin on.
Ihme vastauksia täällä. Lapsi on melkein kaksivuotias ja vieläkään ei muka voi viettää edes yhtä yötä ihan vain kahdenkesken? Valitettavasti kohdallesi on osunut nainen, joka on äitiyden myötä halunnut unohtaa roolinsa vaimona ja naisena. Otan osaa Ap. Itse olisin ottanut yllätyksesi kiitosta kiljuen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole kohtuuton, arvostaisin tuollaista elettä.
Onpas paljon äitejä peukuttamassa ylöspäin ... tai sitten sinkkuvelojen rynnistys 🙄
Kyllä, tokihan tästä nyt saadaan taas vastakkainasettelu lapsellisten ja lapsettomien välille. Pientä vainoharhaa siellä. Kaikki äidit eivät ajattele samalla tavalla, eivätkä kaikki lapsettomat ajattele keskenään samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia täällä. Lapsi on melkein kaksivuotias ja vieläkään ei muka voi viettää edes yhtä yötä ihan vain kahdenkesken? Valitettavasti kohdallesi on osunut nainen, joka on äitiyden myötä halunnut unohtaa roolinsa vaimona ja naisena. Otan osaa Ap. Itse olisin ottanut yllätyksesi kiitosta kiljuen vastaan.
Ne ekat vuodet voi olla tosi raskaat. Riippuu lapsesta ja vanhempien jaksamisesta. Olin itse aivan räjähtäneen väsynyt ja joku idea hotelliyöstä olisi tehnyt mut aivan epätoivoiseksi. Että pitäisi pakata mitään ja jaksaa olla reipasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, etten ihmettele yhtään sitä, kun palstallakin joskus valitetaan, kuinka mies ei koskaan osta mitään lahjoja tai huomioi jollakin arjesta poikkeavalla. Eihän ne uskalla kun pirttihirmut vetää herneen nokkaan, jos mies ei osaa lukea täydellisesti vaimokseen ajatuksia. Hohhoijjaa.
Täydellisesti? Nyt on kyse hotelliyöstä. Kyllä kai jokainen oman kumppaninsa sen verran tuntee, että tietää tykkääkö hotelleista :D Puhukaa ihmiset sille kumppanille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisesti? Nyt on kyse hotelliyöstä. Kyllä kai jokainen oman kumppaninsa sen verran tuntee, että tietää tykkääkö hotelleista :D Puhukaa ihmiset sille kumppanille!
Vaimon olisi tosiaan kannattanut kertoa jossain välissä miehelle, ettei todellakaan kiinnostele edes yksi hotelliyö miehensä kanssa.
Et vissiin tunne vaimoasi järin hyvin? Kuulostaa, että tuo yllätys oli tarkoitus olla mukavaa vaimostasi, koska itse haluat romanttisen hotelliyön ilman lapsia. Nyt sitten suutuit kun vaimo ei asiasta ollutkaan innoissaan. Miten teillä perusarki?Vaimo lapsen kanssa kotona ja sinä töissä? Onkohan vaimolla mahdollisuuksia heittää vapaalle vai onko hän kotona lähinnä lastenhoitaja, ruuanlaittaja, siivoaja, kauppajuhta? Entä kun puhutaan romanttisesti hotelliyöstä niin olisiko sulle ollut ok, että olisit hoitanut lastenhoitoon liittyvät järjestelyt ja matkajärhestestelyt ja vaimo olisi vain saanut rentoutua juuri kuin itse toivoo ilman, että saisit edes seksiä ? Vai olisiki matka sittenkin ollut pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä naisia ja äitejä täällä.
En olisi uskonut. Omaan napaansa tuijottavia, äitiyteensä ja kotiinsa jämähtäneitä muumioita. Kuin satavuotiaota ajatuksiltaan vaikka ovat nuoria ihmisiä. Monet satavuotiaatkin ajattelevat vireämmin. Ja niin negatiivinen asenne kaikkeen kivaan ettei mitään rajaa.En enää ihmettele miehiä, jotka valittavat, ettei vaimo ymmärrä eikä keskustele heidän kanssaan mistään, itkevät seksin- ja hellyyde puutetta. Nimenomaan ihmisen kaipuuta, ei pelkän seksin perässä he ole.
Eipä ole konsti eikä mikään sinkuille saada näitä miehiä ihastumaan, riittää kun pitää ihmisenä, puhuu normaalisti ja hiukan halaa, mies on seitsemännessä taivaassa.
Ja sitten nämä naiset raivoamat niille toisille naisille, ei yhtään katsota omaan peiliin.
Ihme jos edes muutama mies jaksaa pysyä uskollisena.Onneksi on myös järkeviä naisia olemassa, ymmärtävät parisuhteen ja äitiyden idean. Ja ihmisyyden, kuinka ollaan ihmisen kanssa. Vaikka se ihminen olisi mieskin.
Ja taas viesti, jossa haukutaan naisia samalla itseään nostaen ylöspäin. Itse kyllä ollaan niin miesten mieleen ja ymmärretään miehiä paremmin.. Voi että.
Kerro nyt toki vielä miten sait tuon seksin puutteen ympättyä tähän? Eihän tässä sinun viestissäsi ole oikeastaan päätä eikä häntää.
Ilmeisesti viestin sanoma oli liian vaikea muumioaivoillesi.
Ai mistä vedin seksin puutteen. 😮
No vaikkapa tästä:
Ei olut yksi eikä kaksi äityliiniä, jotka vetivät jyrkän johtopäätöksen, että aloittaja oli varannut hotellin "omaa etuaan ajatellen". 😁
Ja kompattiin, että eihän se äiti ja vaimo mitenkään sinne voinut lähteä kun olisi kuitenkin pitänyt harrastaa mirehensä kanssa seksiä.
Että miehellä oli yllätyksen takana vain seksi mielessään jne.
Niin, miksiköhän siis päättelin niin, että tuskin siellä kotonaan kovin ahkrasti seksin parissa iloitellaan?
Kun se siellä hotellissakin näiden kommenttien mukaan naiselle olisi helvetinmoista myrkkyä ollut.Taitaa omat muumioaivosi olla niin surkastuneet, että et edes tajunnut lainata yhtä tällaista viestiä niin olisi pystynyt päättelemään kenen kurkussa olet kiinni!
En lainannut edes yhtä, koska niitä oli niin monia samansisältöisiä.
Jos vain lukee ketjua ne pystyy kyllä itsekin toteamaan. Ihan alusta saakka pitkin koko ketjua. Jos ei löydy ilman lainausta niin ei voi mitään.
Annan nyt hiukan piruuttani aivotyötä ihan itse miettiä.
😂 no heitellään täällä sitten kaikki randomisti ilmaan kommentteja ilman lainauksia! Kukaan tiedä kenelle mikäkin kommentti oli tarkoitettu. Saa muumiotuneet aivot ainakin kyytiä kun sitä palapeliä setvii 😂
Ensi kerralla voit vaikka laittaa viestin alkuun " Hei te kaikki, jotka olitte x mieltä asiasta..."
Yllätyksen pitää aina olla sellainen, mitä itse vihaa ja jota tulee katumaan vuosia. Muuten olet itsekäs sika.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Nyt sinä sitten veit minulta mahdollisuuden romanttiseen hotelliyöhön kun jonkun random ukkelin vaimo ei lämmennyt idealle. Kiitos tästä loogisen ajattelun kukkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.
No tässä oli yksi ihan ensimmäisellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kannattaa keskustella siellä kotona. Mutta yleisesti ottaen ideasi on hyvä. Jospa toteuttamisen ajankohta on nyt väärä.
Oletko mokannut jotenkin ja keksit tämän hyvitelläksesi mutta itse ongelmaa ei ole ratkaistu ja vaimo on loukkaantunut yhä? Oletko korostetun epätoivoisesti vain seksin perässä? Onko lapselle luotettava ja tuttu hoitaja? Onko lapsi terve?
Todella väsynyt äiti - mikäli teillä sellainen asuu -voisi luultavasti haluta mennä sinne hotellin hiljaisuuteen ja rauhaan sekä valmiisiin pöytiin yksin tai ystävättären kanssa.
Siinä tapauksessa päästätkö itse lapsestanne huolehtien vai onko tämä kiva yllätys sittenkin sinua ja sinun tarpeitasi varten?
Viesti 20
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva kuulla tuo lastenhoitoratkaisu. Se on aika oleellista. Vai eikö lasten hoidon järjestäminen tullut lainkaan aplle mieleen? Jos ei niin kyllä minä ainakin loukkaantuisin naisena. Minulle tulisi tunne että mies järjesti ”yllätys seksiloman” itselleen. Odottaa kehuja kuinka romanttista. Ja olettaa edes kysymättä että nainen järjestää lasten hoidon ja on innokkaana hommissa hotellissa miestä varten ja vielä kiitollinen siitä että saa mielyttää miestä.
Jos ap on järjetänyt lastenhoidon järkevästi (turvalliselle ja tutulle hoitajalle) niin sitten yllätys olisi paljon mielyttävämpi. Ja erityisesti jos mies kysisi mitä vaimo haluaa hotellissa tehdä eikä niin että pitää katsoa urheilua, seksiä, katsotaan urheilua, seksiä, viinaa jne. Jos tämä ei ole vaimon toive.
Viesti 29
Moni nainen ei halua yllätyksiä tai jättää lapsia vieraalle tai tutullekaan. Siihen on hyviä syitä. Kannattaa kysyä mistä toinen pitää suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin tunne vaimoasi järin hyvin? Kuulostaa, että tuo yllätys oli tarkoitus olla mukavaa vaimostasi, koska itse haluat romanttisen hotelliyön ilman lapsia. Nyt sitten suutuit kun vaimo ei asiasta ollutkaan innoissaan. Miten teillä perusarki?Vaimo lapsen kanssa kotona ja sinä töissä? Onkohan vaimolla mahdollisuuksia heittää vapaalle vai onko hän kotona lähinnä lastenhoitaja, ruuanlaittaja, siivoaja, kauppajuhta? Entä kun puhutaan romanttisesti hotelliyöstä niin olisiko sulle ollut ok, että olisit hoitanut lastenhoitoon liittyvät järjestelyt ja matkajärhestestelyt ja vaimo olisi vain saanut rentoutua juuri kuin itse toivoo ilman, että saisit edes seksiä ? Vai olisiki matka sittenkin ollut pilalla?
Taas hirveä oksennus ennakkoluuloja, lainkaan ilmeisesti lukematta aloittajan myöhempiä kommentteja. Mutta mitä voikaan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä että teillä ei ole ollut seksiä pitkään aikaan, vaimo ollut väsynyt ja lapsi ei ole vielä ollut kertaakaan hoidossa.
Jos noista lähtökohdista kuvittelet tilanteen korjautuvan hotelliyöllä jossa vaimo on heti valmis harrastamaan villiä seksiä koko yön niin metsään menee.
Viesti 43. Jne jne. En nyt lainaile enempää.
Jos ei ole silmään itselle yhtää näistä ja vastaavista sattunut niin on kyllä luetun ymmärtämisessä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hirveä oksennus ennakkoluuloja, lainkaan ilmeisesti lukematta aloittajan myöhempiä kommentteja. Mutta mitä voikaan odottaa.
Ne olivat kysymyksiä, joihin voi vastata. Minulla on muutakin tekemistä, kuin lukea ja kommentoida sivukaupalla kaikkia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Toiveiden mukaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.
Kannattaa siis mielummin järjestää seksitreffit jonkun muun kuin vaimon kanssa. Vaimo voi hoitaa lapsia kotona sillä aikaa. 🙌
Ehdottomasti jos haluaa jatkossa maksella elareita ja tavata lapsia joka toinen viikonloppu.
Niin, taas tämä että lapsi on äidin omaisuutta, ja isä saa tavata omia lapsiaan vain jos äiti armollisesti sen sallii. Lapsilla kiristämistä, että jos et tee eukon tahdon mukaan...
Yäk!
N41
Olen eri, mutta on ihan aidosti ongelmallista että naisilta usein lastensaannin jälkeen katoavat tai vähenevät seksihalut. Suurelta osalta johtuu siitä että kun lapsi on aluksi niin tiukasti koko ajan kiinni itsessä, ei enää halua ylimääräistä ihmiskosketusta, haluaa vain nukkua ja olla yksin ne hetket kun voi. Joko pitää kantaa vauvaa tai siivota sotkuja - tuntuu että joku hotelliyö vain siirtää ja jopa kasvattaa sitä arjen työvuorta, ja sitten pitäisi vielä jaksaa olla hyvää seuraa ja "vaimo".
Riippuu ihan ihmisestä tosin, eivät kaikki tunne näin.