Vanhemmat ei päästä yöksi
Olen 17-vuotias (kesällä 18) tyttö. Haluaisin jäädä yöksi yhdelle pojalle/miehelle, mutta vanhemmat ei anna. Välimatkaa on reilu tunnin yhteen suuntaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia on moneksi. Mitä vanhemmat sanoo syyksi ettei yöksi voi jäädä?
Onko seurustelukaverissa jotain josta vanhemmat ei pidä? Siitäkin kannattaa keskustella.Itsellä saman ikäinen tyttö ja on poikaystävällä yötä ja poikakin meillä. Nuoria aikuisia ovat jo.
syytä vanhemmat ei kerro emmekä seurustele (ainakaan vielä).
Ap
Voisiko tästä sitten päätellä, että poikaystävä ei halua tulla esittäytymään vanhemmillesi vielä? Jos näin on, niin ehkä tosiaan sitten on parempi, että yökyläilyt vasta sitten kun on esittäydytty.
Hm. Neljä vuotta on tosiaan aika pieni ikäero.
(Jos kundi oikeesti 21. Mikäänhän ei ole enää itsestään selvää...)
Vanhemmat yrittävät luonnollisesti suojella jälkikasvuaan.
Ulkopuolisen silmin neutraali tilanne.
Sulla on tytsy vielä pitkä elämä edessäsi.
Pysy coolina.
En minä päästäisi. Vanhempasi ovat ihan järkeviä. Ymmärrät asian sitten joskus kun sinulla on itselläsi on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En minä päästäisi. Vanhempasi ovat ihan järkeviä. Ymmärrät asian sitten joskus kun sinulla on itselläsi on lapsia.
mikset?
ap tässä
olin viimeks hänen luona yötä vanhemmat ei toki tykänneet, mutta eivät olleet myöskään kovin vihaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia on moneksi. Mitä vanhemmat sanoo syyksi ettei yöksi voi jäädä?
Onko seurustelukaverissa jotain josta vanhemmat ei pidä? Siitäkin kannattaa keskustella.Itsellä saman ikäinen tyttö ja on poikaystävällä yötä ja poikakin meillä. Nuoria aikuisia ovat jo.
ApVoisiko tästä sitten päätellä, että poikaystävä ei halua tulla esittäytymään vanhemmillesi vielä? Jos näin on, niin ehkä tosiaan sitten on parempi, että yökyläilyt vasta sitten kun on esittäydytty.
On täysin ymmärrettävää, että ei haluta tutustua toisen vanhempiin jos tapailu on vasta alkukuopissa. Kukaan ei halua kuulla äidin kysymyksiä henkilöstä jota tapaili puoli vuotta sitten.
Sano vanhemmillesi, että olette jo harrastaneet seksiä niin ymmärtävät, etteivät voi estää.
Ap