Vanhemmat ei päästä yöksi
Olen 17-vuotias (kesällä 18) tyttö. Haluaisin jäädä yöksi yhdelle pojalle/miehelle, mutta vanhemmat ei anna. Välimatkaa on reilu tunnin yhteen suuntaan.
Kommentit (28)
Onneksi matka on noin lyhyt. Ehdit hyvin käydä siellä ja tulla yöksi kotiin.
Tutustuta myös vanhempasi ja kumppanisi toisiinsa. Ehkä heillä on epäluuloon syynsä ?
No kesällä sitten:) Ei siihen enää montaa kk ole.
Kauanko sinua poika/mies groomasi?
Vähän turhan tiukkoja ovat kyllä. Eipä tuossa taida olla muuta vaihtoehtoa, kun mennä kotiin yöksi. Voisiko tämä mies tulla teille yöksi? Onko vanhempasi edes tavannut tätä? Jos eivät, niin silloin ymmärrän huolen.
Aika pitkä välimatka ja pakkasta, jos siellä tulee joku tilanne, että pitää päästä äkkiä pois.
Jos pojun sukupuolitautitestit on negatiivisia, niin ei mulle olis mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi matka on noin lyhyt. Ehdit hyvin käydä siellä ja tulla yöksi kotiin.
Tutustuta myös vanhempasi ja kumppanisi toisiinsa. Ehkä heillä on epäluuloon syynsä ?
olen menossa junalla ja junia menee 3h välein. olen käynyt hänen luonaan jo monta kertaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä välimatka ja pakkasta, jos siellä tulee joku tilanne, että pitää päästä äkkiä pois.
Taksi?
Vierailija kirjoitti:
Vähän turhan tiukkoja ovat kyllä. Eipä tuossa taida olla muuta vaihtoehtoa, kun mennä kotiin yöksi. Voisiko tämä mies tulla teille yöksi? Onko vanhempasi edes tavannut tätä? Jos eivät, niin silloin ymmärrän huolen.
eivät ole vielä tavanneet. en ole ikinä tehnyt mitää, että vanhempien pitäisi olla huolissaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihan normaalit järkevät vanhemmat.
onko muka normaalia, että melkeen 18-vuotiasta rajoitetaan noin paljon? mielestäni ei.
Outoa, että vieläkin vanhemmilla on käsitys, että vain yöllä voi harrastaa seksiä. Päiväkyläily jees ja yökyläily ehdoton NO! En ymmärrä.
T. 15-vuotiaan teinin äiti
Osa nuorista asuu jo 16-vuotiaana yksinään jopa eri kaupungissa kuin vanhemmat, osa nuorista ei pääse lähes täysi-ikäisenä minnekään... :o
itseasiassa olen jo kerran ollut hänen luona yötä, kun myöhästyin junasta.
Ap
Minkä ikäinen mies? Ovatko vanhemmat tavanneet hänet?
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta vanhempi ja ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta vanhempi ja ei
No eikö sitten kannattaisi tavata. Saattaisi helpottaa tilannetta aika paljon .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta vanhempi ja ei
välimatkaa on aika paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta vanhempi ja ei
välimatkaa on aika paljon.
Ap
Ei niin paljoa etteikö onnistuisi kerta sinäkin käyt siellä. Sopikaa seuraavat treffit kotipaikkakunnallesi ja mies esittäytyy vanhemmillesi. Tutun luo on helpompi päästää kuin tuntemattoman.
Vanhempia on moneksi. Mitä vanhemmat sanoo syyksi ettei yöksi voi jäädä?
Onko seurustelukaverissa jotain josta vanhemmat ei pidä? Siitäkin kannattaa keskustella.
Itsellä saman ikäinen tyttö ja on poikaystävällä yötä ja poikakin meillä. Nuoria aikuisia ovat jo.
Sulla on ihan normaalit järkevät vanhemmat.