Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen autisminkirjon lapsesi oli vauvavuonna? Aavistitko jotain?

Karla
11.02.2021 |

Millainen autisminkirjon lapsesi oli vauvavuonna? Aavistitko jotain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyili, nukkui hyvin, rauhallinen ja helppo lapsi.

Vierailija
2/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en aavistanut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huomannut mitään. Enkä ole vieläkään varma.

Vierailija
4/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika itkuinen ja huonosti nukkuva, ääni‐ ja kosketusherkkä.

Vierailija
5/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ollut itkuinen, enkä ollut oppinut edes ryömimään kuin vasta lähempänä 1-v, kävely tuli vasta melkein 2-v iässä. Silti, neuvolassakin minua pidettiin normaalina. Tämä vuosina 90-92. 

Isäni ei ollut imenyt rintaa. Mummoni oli aivan paniikissa että miten selviää, elettin 60-lukua eikä tuollaisiin ongelmiin saanut apua mistään. Yritti teelusikalla ja ruiskulla saada äidinmaitoa isälleni. Imemisen ongelmat ovat kuulemma yleisiä autismin kirjosta kärsivillä vauvoilla, tästä luin kun sain itse diagnoosin viime vuonna. Isääni ei ole diagnosoitu mutta kyllä hän vahva asperger on.  

Vierailija
6/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ollut itkuinen, enkä ollut oppinut edes ryömimään kuin vasta lähempänä 1-v, kävely tuli vasta melkein 2-v iässä. Silti, neuvolassakin minua pidettiin normaalina. Tämä vuosina 90-92. 

Isäni ei ollut imenyt rintaa. Mummoni oli aivan paniikissa että miten selviää, elettin 60-lukua eikä tuollaisiin ongelmiin saanut apua mistään. Yritti teelusikalla ja ruiskulla saada äidinmaitoa isälleni. Imemisen ongelmat ovat kuulemma yleisiä autismin kirjosta kärsivillä vauvoilla, tästä luin kun sain itse diagnoosin viime vuonna. Isääni ei ole diagnosoitu mutta kyllä hän vahva asperger on.  

Niin ja pulloakaan isä ei siis huolinut, siksi tuollaiset "luovat" ratkaisut. 

Vierailija
7/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, iloinen ja onnellinen vauva.

Vierailija
8/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo lapsi kotiympäristössä, kodin ulkopuolella kitisi ja takertui syliin.  Hereillä halusi paljon syliä, mutta nukkui hyvin vain omassa sängyssä. 

Vierailija
9/9 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt jokaisen kolmen kohdalla epäillyt autismia ja monenlaista häikkää. Saattanut olla joku outo nykivä liike hetken aikaa tai tapa liikkua tai katse jossain tilanteessa tai mitä vaan.. kaikki terveitä ja ihan valiolapsia sanoisinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme