Miten suhtautua
Eilen riita miehen kanssa kun kysyin kenen kanssa puhui ja ei suostunut kertomaan kun ei kuulemma kuulu mulle ja aina kyselen kuulemman. En ymmärrä miksi en saisi kysyä..
Kuulin, että oli mies mutta en muuta.
No suutuin ja suurin valehtelusta ja tänä ei ole eka kerta. Paljon pieniä valheita lähiaikoina ollut eikö kerro hänen ja kavereidensa jutuista mitään mulle. Kotona on suurimmaksi osaksi omalla kännykällä ja luurit korvissa katsoo videoita mistä olen myös usein valittanut ja kysynyt eikö voi minun ja lasten kanssa viettää aikaa. Kavereita kun näkee niin on puhumassa tunti tolkulla mutta kotona ei juurikaan puhu tai emme yhdessä tee mitään. Aina kun sanon niin hän saa asian mun syyksi jotenki käännettyä.
Eilen lähti, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. On ollut töissä kyllä tänään muuta en tiedä eikä edelleenkään vastaa.
Kommentit (8)
Ja miksi olet miehesi kanssa ? Kasvata selkäranka ja nosta kissa pöydälle.
Voi että. Sua manipuloidaan nyt aika härskisti. Siitä huolimatta, että teillä on tuossa ihan aito vuorovaikutusongelmakin.
Ja koska sua on ilmeisesti manipuloitu aika pitkään, kaikki kommunikaatio sinunkin puoleltasi on helposti jotenkin asiatonta ihan oikeastikin. Eli koska et pysty saamaan perusviestiä hänelle läpi tasavertaisena pariskunnan puoliskona, alat kerjätä, vaatia ja ruikuttaa, arvelen. Kaikki noista vain pahentavat tilannetta.
Minkälainen suhde miehen vanhemmilla on? Mietin olisiko sittenkin mahdollista, että hän vain ei ollenkaan tajua miten epäreilu on. Ja pelkää vain kovasti päätyvänsä tossun alle jos ei tossuta sinua minkä ehtii. Joidenkin miesten moraali sallii sellaisen silti ihan tietoisestikin. Oman lasten äidin mitätöinnin niin, että lapsistakin tulee hiiriä.
Sellaisesta pitäisi kyllä lapsilla olla oikeus viedä hiirentekijä oikeuteen. Jostain syystä lasketaan kyllä tarkkaan, ettei vain kukaan läpsäise lasta koskaan, mutta maan rakoon nuijiminen on ihan vapaata toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi olet miehesi kanssa ? Kasvata selkäranka ja nosta kissa pöydälle.
Mä olen sanonut monta kertaa ja suuttunut ku aina sama.
Suutun kun mielummin kavereiden kanssa puhuu ja kotona on hiljaa.
Monta tuntia kavereiden kansa jos sanoo käyvänsä vaan ja kun suutun niin minun vika jotenkin.
Oon Sanonu että jos edes näyttäisi että viihtyy kotina tai osallistuisi arkeen ja haluaisi itse viettää aikaa oerheen kanssa niin en valittaisi kavereista.
Tää on ihan omituista! Miten sen mielestä voi olla Ok olla kuulokkeet päässä hiljaa kotona joka ikinen päivä!!?
Miksi se halusi perheen! ?
Olet kuin takiainen eikä sen takia jaksa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin takiainen eikä sen takia jaksa sinua.
Ehkä mä oonki mutta siks olenko ku en ymmärrä miksi en kelpaa
Olen todella yksinäinen ja ahdistaa kun taas näin tekee.
Tämä ei ole eka kerta.
Ap