Miksi vanhusten pitää askarrella ja laulaa?
Inhoan molempia, koska olen huono molemmissa. KAmala ajatus joutua johonkin palvelutalon askartelu- tai yhteislauluhetkiin, sitten kun on vanha.
Kommentit (64)
Minä taas odotan kauhulla sitä kun minut kärrätään pyörätuolilla katsomaan kun paikallisen päiväkodin lapset tulevat esiintymään. Ja sitä pitäisi sitten kyyneleet silmissä ihastella....
En kyllä halua joutua enkä päästä palvelutaloon. Aion homehtua kiinni omaan soffaani kaukosäädin kädessä, siinä on virikettä riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua tullaan pyytelemään johonkin tuolijumppaan tai heitellään palloa kuin koiralle, ota koppi, mä laitan kampoihin ja saavat lääkitä mut vihannekseks.
Laittaisivat saman tien fentanyylilaastarin perseeseen ja vaivuttaisivat tajuttomaksi kuten mutsin aikoinaan.
Rouva kuulemma ei enää halunnut syödä ja juoda joten päädyttiin saattohoitoon.
No millä se olisi voinut tajuttomana mitään syödäkään?
Päästäkää päiviltä mieluummin kivuttomasti älkääkä nöyryyttäkö vanhoja ihmisiä keppijumpillanne.
🤣🤣 tämä kyllä nauratti, niin meidän tulevaisuutta.
Nykyisen sukupolven vanhetessa, heillä on jo kaikki viihdykkeet mukana muuttaessaan palvelutaloihin, eli tabletti ja älykännykkä, ehkä joku Pleikkari/vastaava.
Riittää kun muutaman kerran päivässä käydään vaihtamassa vaippa ja tarjoilemassa smoothieita, latteaa kahvia, porkkanoita, rikkaammille eksoottisempia hetelmiä.
Koko ikänsä kun on istunut syrjäytyneenä tietsikalla, vanhuuden lepoon pääseminen tarkoittaa makaamista moottoroidussa sängyssä puolimakaavassa asennossa.