Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette, jos Tinderissä tulee vastaan joku tuttu esim töistä tai koulusta?

Vierailija
11.02.2021 |

Vedättekö oikealle vai vasemmalle ja alatteko juttelemaan jotain "Täällähän on tuttuja" jne.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käynyt. Nauraa käkätin ja skippasin suoraan!

Vierailija
2/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan tutut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole kiinnostunut siitä ihmisestä, vasemmalle menee. En halua antaa vääriä signaaleja.

Vierailija
4/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut olen kaikkia niitä

Vierailija
5/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ihmiset käyttää tinderiä?

Vierailija
6/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistosta tutun äidin mies oli Tinderissä. Tindermiehen vaimo sai sääliviä ja vihaisia pitkiä katseita leikkipuistossa. Vaimoraukka oli vähän ihmeissään mitä on tapahtunut, mitä katselette ja kuiskitte. Emme tietenkään kertoneet mitä hänen miehensä tekee. Seuraamme tilannetta.....juoruja riittää (meille muille äideille vähän ajanvietettä)

Vierailija
7/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, millaista käytöstä teiltä. Mietipä jos olisit itse tuossa tilanteessa. Voisit edes sen verran sisaruutta osoittaa, että kertoisit tälle naiselle, että hänen miehensä pyörii Tinderissä.

Vierailija
8/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee duunikaveri vastaan ni koitan päästä panee

Vierailija
9/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on niin pahassa puutteessa että melkein 90% tutuista sinkuista kelpaisi? Vedetäänkö ne 90% sit oikealle ja 10% vasemmalle?  Vai onko joku kirjoittamaton sääntö että tuttuja ei matchata.

Vierailija
10/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran badoossa huikkasin tutulle jotain sensuuntaista, mutta jäi pariin sananvaihtoon. Ilmeisesti pelkäsi liikaa, että yritän iskeä.

Vierailija
11/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss mä teksiin tonne profiiilin niin varmaaan ainoa intresssi olisi että pääsisi keskustelemaan erilaisten ihhmisten kanssa ja ehkä jos ihastuisi niin se tapahtuiisi sitten siinä ikäänkuin sivussa.

Vierailija
12/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan screenshotin ja jaan kaikille kavereille naurettavaksi. No ei vaan, riippuu ihan ihmisestä. Yksi vanha peruskoulukaveri löytyi tinderistä, oli hienoa saada häneen yhteys vaikkei meistä tullut mitään.

Vierailija
13/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiinnostunut tyypistä, mätsään. Jos hän ei ole kiinnostunut niin eihän hän koskaan saa tietää. Pari krt olen mätsännyt tutun, jonka kanssa ei olla nähty pitkään aikaan. Kuitenkin vain silloin, jos olen treffimielessä kiinnostunut. Tyhmää antaa väärä vaikutelma ja selvitellä sitä sitten myöhemmin,vain sen takia että halusi muuten vaan vaihtaa kuulumiset.

Vierailija
14/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen kiinnostunut tyypistä, mätsään. Jos hän ei ole kiinnostunut niin eihän hän koskaan saa tietää. Pari krt olen mätsännyt tutun, jonka kanssa ei olla nähty pitkään aikaan. Kuitenkin vain silloin, jos olen treffimielessä kiinnostunut. Tyhmää antaa väärä vaikutelma ja selvitellä sitä sitten myöhemmin,vain sen takia että halusi muuten vaan vaihtaa kuulumiset.

Kyllä hän saa tietää, jos hänellä on sovelluksen gold-versio.

Vierailija
15/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löl

Vierailija
16/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään. Näin siinä gold-versiossa, että oli tykännyt, mutta päätin etten tykkää takaisin vaikka ihan kivannäköinen ja asiallinen työkaveri on. Mietin kyllä pitkään, mutta parempi ettei sotkeennu työkavereihin. Ollaan eri kerroksissa, joten ei kovin usein törmätä. 

Vierailija
17/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä miettisin itse tosi tarkkaan annanko tykkäyksen tutulle vai en, vaikka olisinkin hänestä kiinnostunut. En voi tietää vaikka sillä ihmisellä olisi gold. Hemmetin kiusallista jos hän näkee että olen tykännyt mutta ei ajattele minusta samoin.

Oikeastaan tykkäisin tutusta Tinderissä vain siinä tapauksessa, jos myös tosielämässä olisin saanut jotain merkkejä kiinnostuksesta ja voisin olla suht varma että tykkää takaisin.

Vierailija
18/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista kuuluu tykätä. Jos se on vain tuttu, niin tykkää siitä jos se on kuuma.

Vierailija
19/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mukava ja kivannäköinen tuttu niin vetäisin oikealle. Vaikka tuliskin match, niin todennäköisimmin kumpikaan ei sano mitään ja koko juttu unohtuu pian. 

Vierailija
20/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä miettisin itse tosi tarkkaan annanko tykkäyksen tutulle vai en, vaikka olisinkin hänestä kiinnostunut. En voi tietää vaikka sillä ihmisellä olisi gold. Hemmetin kiusallista jos hän näkee että olen tykännyt mutta ei ajattele minusta samoin.

Oikeastaan tykkäisin tutusta Tinderissä vain siinä tapauksessa, jos myös tosielämässä olisin saanut jotain merkkejä kiinnostuksesta ja voisin olla suht varma että tykkää takaisin.

No mikä siinä nyt on niin kamalaa, jos joku saa tietää että ns. tykkäät siitä? Mulla tulisi ihan hyvä mieli vaikka joku, josta en itse ole kiinnostunut, tykkäisi minusta.