Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset vastustavat pakkoruotsia?

Vierailija
11.02.2021 |

Vastustaako siis yksikään korkeakoulutettu ihminen pakkoruotsia? Entä ymmärrättekö vastustajat silti ruotsin osaamisen edut? Kaikki tuntemani sujuvasti ruotsia puhuvat suomenkieliset ovat korkeakoulutettuja ja ymmärtävät ruotsin osaamisen heille tuomat edut. Menestyvät urallaan, hyödyntävät pohjoismaista yhteistyötä, suomenruotsalaista asiakaskuntaa ja niin edelleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaadi minkäänlaista vastustamista, jos ei ota rokotetta, vaan järkeilyä kumpi on terveellisempi vaihtoehto otto vai ei ota. Kuten sikainflun aikaan, lintuinflun ja sarsin. 

Vierailija
22/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin pari tuolla ylempänä kommentoinutta: pakko on se syy miksi vastustan. Olen itse täysin kaksikielinen, mistä minulla on ollut paljon sekä iloa että hyötyä, mutta ei kukaan pakolla kieltä opi!

Eli poistaisitteko samalla ruotsin kielen aseman virallisena kielenä? Sillä on paljon laajempia merkityksiä maassamme.

Jos taas kieli olisi virallinen mutta pakko poistuisi, monet jättäisivät kielen lukematta ja sulkisivat samalla itseltään monia työpaikkoja pois. Moni nuori ei ehkä tätä hahmottaisi kunnes vasta se työpaikan saaminen olisi ajankohtainen.

Vierailija
24/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaadi minkäänlaista vastustamista, jos ei ota rokotetta, vaan järkeilyä kumpi on terveellisempi vaihtoehto otto vai ei ota. Kuten sikainflun aikaan, lintuinflun ja sarsin. 

Tämä on hyvin perusteltu vastaus pakkoruotsista. Se on hyvin poliitikkomainen, eli siitä on vaikea havaita mitään varmaa kantaa asiaan, mutta siitä huolimatta se on erinomainen.

Vierailija
25/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin perusteltu vastaus pakkoruotsista. Se on hyvin poliitikkomainen, eli siitä on vaikea havaita mitään varmaa kantaa asiaan, mutta siitä huolimatta se on erinomainen.

Vastaus sopii myös pakkoruotsiin. Jokainen päättää itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan