Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun toiset ahmii hulluna herkkuja ja sipsejä ja painaa saman verran kuin mä

Vierailija
11.02.2021 |

Eli moni laihduttanutkin kertoo et veti vaan sipsejä, moskaruokaa, karkkia ja herlkuja lopulta painoi melkein 100kg....

Nä mä painan melkeen 100kg ja pidän tarkkaa kirjaa ruuista. Kalorit jää alle 1800 päivässä kun kulutus mulla 2500. Eli joka päivä vajetta. Lisäksi liikun niin paljon kuin mahdollista. Töissä ja kotona kahvakuulat, rappustreenit vähänväliä jne. En ole ikinä sipsejä tai herkkuja syönyt.

Ei mulla muuta, harmittaa painaa näin paljon terveellisillä elämäntavoilla.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sipsejä, jäätelöä karkkeja ja pähkinöitä noin 3-6 kertaa viikossa, juon olutta reilusti viikonloppuna ja parina päivänä viikolla ja syön paljon , silti painan 55kg ja oon 168 pitkä. Oon miettinyt välillä onko joku lapamato mutta näin me ihmiset ollaan vaan erilaisia.

Vierailija
102/105 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli kans ylipainoa. Alkoi liikkua hulluna ja vähensi syömisiä + herkut melkein kokonaan pois. Oli väsynyt, paino ei lähtenyt tippumaan useankaan kuukauden kitkuttelulla. Todettiin kilpparin vajaatoiminta. Siitä johtui. Ei aina tartte syytellä, että syö vähemmän ja perse ylös penkistä.

Muutama tuttu on mallia pajunvitsa ja herkkuja kuluu. Lyhyt suoli eli läpipasko, hyvät suolistobakteerit, ei taustalla antibioottikuureja, eivät oikein osaa istua alas vaan touhuavat koko ajan jotain. Siinä kai se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset laihtuu ja toiset ei laihdu.

Jos dieetit oikeasti toimisivat samalla tavoin kuin ne selitetään, niin ei Yhdysvalloissakaan olisi enemmistö ylipainoisia. Ei kukaan halua olla ylipainoinen.

Totuus on ettei laihdutus toimi kaikilla, vaikka mitä tekisi. Tärkeintä on kuitenkin hidastaa lihomista.

Siihen pitäisi tähdätä ja hyväksyä se tosiasia että länsimaissa ilmasto ja ravinto on niin saastunutta, että eläkeikäisenä on pakollakin ylipainoinen.

Se hidastus ja jatkuva liikunta auttaa siihen.

Viimeistään viisikymppisenä huomaa että liikunnan vaikutus mihinkään on lähes nolla. Mutt nolla on se mihin tähdätään eikä siihen että paino tippuisi. Sitä ei tule tapahtumaan.

Muuten länsimaissa olisi paljon vähemmän lihavuutta. Toinen selitys on ettei omaa tahtoa ole olemassakaan.

Se tosin olisi lohdutonta.

Tää on niin totta.

Amerikassa huippujournalistit on kirjoittaneet paljon kolumneja tästä ja talkshow-ohjelmia on myös youtube täynnä.

Laihdutus ja dieetit on huiputusta.

Niin moni on lihava ja ei saa apua.

Vierailija
104/105 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, saat selville todellisen peruskulutuksesi kun käyt jossain mittauttamassa sen laitteella (kehonkoostumusmittaus). Kuntokeskukset ja lääkäriasemat tekevät näitä mittauksia. Samalla saat tietää mm. rasvaprosentin ja onko rasvaa sisäelinten ympärillä runsaasti. 

Juu, kävinkin sellaisessa. Lepo kulutus 2300 mut liikkuminen. Silloin kävin salilla joka toinen päivä. Oli kyllä ihan järjetön lihasmassa 57%, rasvakin oli järjetön melkein 40% mut onneksi ei viskeraalista rasvaa. En kyl tiedä missä tuo 40% rasva oli ku olin timmissä kunnossa silloin. Siin tuli varmaan laitteella virhe. Silloin oli ihan näkyvät lihakset. Ap

Vierailija
105/105 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sit päätin vetää kunnon ison laskiaispullan sekä lounaan jälkeen suklaata. No tänä aamuna vihdoin olin laihtunut 600g eilisestä. Yes!