Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas paska lapsuus/nuoruus, kysyttävää?

Vierailija
10.02.2021 |

Huokaus.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko kostaa lapsilles?

Vierailija
2/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Samassa suossa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?Mikä siinä oli huonoa ja paskaa?

Vierailija
4/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko kostaa lapsilles?

Narsistit kostavat.

Vierailija
5/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko j ännätyttö?

Vierailija
6/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaa lapsilleni? Miten sairas pitää olla, että ajattelee noin☹️.

Oli paska, koska se oli täynnä pelkoa ja väkivaltaa. Vähättelyä ja mitätöimistä, henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä, nöyryyttämistä.

Ap

Vierailija
7/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää!!!

Vierailija
8/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö terapiassa?

Vierailija
9/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäät nykyään?

Vierailija
10/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö terapiassa?

Vastaamossa?

Vierailija
11/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on täällä ollut huono lapsuus. ;(

Vierailija
12/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli paska, koska se oli täynnä pelkoa ja väkivaltaa. Vähättelyä ja mitätöimistä, henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä, nöyryyttämistä.

Ap

Mulla samanlaista, olen väkivaltaisen ja erittäin aggressiivisen hullun narsistin lapsi. Halaus täältä sinulle. Varo, kohta tulee yksi palstahullu haukkumaan sinua Stina-Susannaksi, ja syyttämään että se olet sinä joka kiusaa vanhempaasi.

Vierailija
13/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

=( osallistuiko siihen molemmat vanhempasi? Onko sinulla sisaruksia? Oliko sinulla isovanhempia? Jos oli,miksi et kertonut heille?

Vierailija
14/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö terapiassa?

Ei tollasen perusteella saa terapiaa. Mulla on painajaismainen väkivaltalapsuus enkä saa terapiaa. Koska en ole masentunut vaan työkykyinen.

Vierailija
15/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

=( osallistuiko siihen molemmat vanhempasi? Onko sinulla sisaruksia? Oliko sinulla isovanhempia? Jos oli,miksi et kertonut heille?

Olen hakattu lapsi ja en todellakaan kertonut kennellekään, hullu phoinpitelijä vanhempi kuristi kurkusta ja sanoi että t*ppaa jos kerron jollekin. Arvaa tuliko mieleen kertoa? Ja arvaa olisiko uskottu? Isäni oli tunnettu johtaja paikkakunnan tehtaassa.

Vierailija
16/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli paskista paskin. Nyt omalleni yritän omin voimin tehdä paremman. 

Vierailija
17/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit saada onnellisen lapsuuden, et koskaan ole liian vanha.

Vierailija
18/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö terapiassa?

Alkoholistien aikuisten lasten kokoontumisissa kävin joskus 2kymppisenä, en muuten.

Kuuluu ihan hyvää, olen käsitellyt asioita jo ennen äitiyttäni ja nythän lapseni jo "teiniaikuisia".

Viimeinen vuosi ennen äidin kuolemaa oli aikaa jolloin "uskalsin" nousta häntä vastaan ja olla eri mieltä enkä esim.sallinut hänen polttavan lasteni lähellä jotka olivat silloin pieniä, hän toki suuttui siitä, mutta siinähän suuttui.

Isäni kanssa en ole ollut tekemisissä varmaan 15-vuoteen.

Mutta ainahan sitä kantaa mukanaan mitä on kokenut, ne asiat muokkaavat ihmistä ja hänen persoonaansa, niin hyvässä kuin pahemmassakin.

Mutta alkoholi ei kuulu elämääni esim.alkkismiehen muodossa eikä lapseni ole saaneet fyysistä kuritusta, ovat myös pienestä pitäen kuulleet päivittäin, että rakastan.

Ap

Vierailija
19/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voit saada onnellisen lapsuuden, et koskaan ole liian vanha.

Onko sulla hyllyssä Furmanin "Ei koskaan liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus"-kirja, vai? Itseltäni löytyy se, kuten aika monta muutakin "alan" kirjaa mm.Jari Sinkkoselta, Liisa Keltikangas-Järviseltä, Keijo Tahkokalliolta, Tommy Hellsteniltä jne.

Ap

Vierailija
20/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Isä ensimmäiset 9v, sen jälkeen äiti. Plus koulukiusaajat. Pikkuveli ei usko asiaa lainkaan, hänellä ei ole vastaavia muistoja.

Oli minulla mummo, mutta avioero oli 70-luvun lopulla ollessani 0-4v vielä iso tabu ja äiti oli kovin nuori ja yksin, häntä ei ilm oikein uskottu asiassa. Ja naapurit kaikkein vähiten.

Mutta ilman mummoani en olisi tässä, muistan kuinka eräänkin kerran, kun yövyin hänen luonaan niin unirättini oli äidin pusero ja puristi sitä miettien ääneen, että kuinkahan äiti voi ja pärjää isin kanssa, olin alle kouluikäinen.

Ap