Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä piristyi ulkonäkö

Vierailija
10.02.2021 |

Kun vaalensin hiuksia. Nyt viitsii katsoa peiliinkin joskus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piristyi kun pätkäisin lyhyeksi. Yli 40 v läskillä se pitkä tukka valumassa pitkin roikkuvan naaman sivuja vaan oli kamala.

Vierailija
2/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Itselläni tuntuu, ettei mikään väri tai sävy piristä. Aina liian vaalea tai tumma tai sävy taittaa väärin. Kaikkea kokeiltu. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla piristyi kun pätkäisin lyhyeksi. Yli 40 v läskillä se pitkä tukka valumassa pitkin roikkuvan naaman sivuja vaan oli kamala.

Ongelma ratkaistu. Ei puhettakaan, että hankkiutuisit tappavasta läskistä eroon, pääasia että on lespotukka.

Vierailija
4/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin itsekkin eilen raitoja. Ehkä pitäis laittaa vielä lisää.

Rise and Shine!

Vierailija
5/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minulla. Panin aikani vastaan tätä kaikilla pitkä tukka -muotia ja erityisesti  sitä vaihtoehdottomuutta, mutta kun oma isänikin kehotti useita kertoja, että antaisin tukan kasvaa, niin kokeilin. Ei sopinut ei ja kun sitten leikkautin taas lyhyemmäksi (peittää kuitenkin puolet niskaa ja korvat kevyesti ja ennen kaikkea luonnonkihara näkyy) aloinkin saamaan kehuja, ihan kaikilta ja muutama jo oli ihmetellytkin miksi edes annoin tukan kasvaa. Ei sovi pitkä tukka kaikille, ei vapaana, eikä varsinkaan kiinni laitettuna poissa kasvoilta.

Vierailija
6/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ratkaistu. Ei puhettakaan, että hankkiutuisit tappavasta läskistä eroon, pääasia että on lespotukka.

Lihavat lesbotukat on sitten hilpeän näköisiä. 😂

Vierailija
7/7 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niinpä... Mutta kun mulla on nyt tummempi oma, niin kyllä omat tummat piirteet tulee kauniimmin esiin kun tummat hiukset, ja lisäksi ihana nähdä oma oikea hiustenväri ja hius niin kiiltävää, toisin kuin vaalea hius. Ja kun kattoo valossa niin hiuksissa on todella monia eri kullan, punaisen yms sävyjä joten voin olla kyllä tyytyväinen tähän omaan väriin kun tosiaan kiiltää punakultaruskeana ja hiuksissa luonnostaan paljon eri sävyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme