Stockmann - parasta Hesassa
Olen kaveri täältä provinssista. Kerran vuodessa on ehkä tullut keskimäärin käytyä Helsingissä. Yksi paikka, missä täytyy aina poiketa ja ostaakin jotain, on Stockmann. Ihan fantastinen tavaratalo, jollaisia löytyy myös muista metropoleista, kuten Berliinissä (jossa sikäläinen tavaratalo säilyi sodan tuhoilta), Lontoossa ja Pariisissa. Ei tulisi mieleenkään poiketa lyhyellä visiitillä supermarketeissa. Kaikkea on suuressa tavaratalossa.
Myös Stockmannin tavaratalon arkkitehtuuri (myös vanhempi osa) on mykistyttävän hieno. Olkaa hesalaiset ylpeitä metropoliluokan tavaratalostanne, vaikka kiinteistön omistus vaihtuu. Palvelu on aina ollut huippua, kun on Stockmannilla vieraillut.
Kommentit (40)
Olihan se hieno silloin 90-luvulla. Nykyisin ei enää. Sitä henkeä ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
What is going on....?
Stockmannin (piilo)mainona kamppanija.
Ylihintainen roskafirma jolla vain velkaa. yhtä turha kuin koko Helsinki ja sen asukkaat.
Stockmann on ihan jees, mutta järkytyin viime joulun alla kun etsiskelin yläkerran kahvilaa. Siellä oli vain ylihinnoiteltu ravintola, jossa glögilasi taisi maksaa yli 20€...
Olen niin samaa mieltä näin helsinkiläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What is going on....?
Stockmannin (piilo)mainona kamppanija.
Vai oikein kamppanija?
Vierailija kirjoitti:
Stockmann on ihan jees, mutta järkytyin viime joulun alla kun etsiskelin yläkerran kahvilaa. Siellä oli vain ylihinnoiteltu ravintola, jossa glögilasi taisi maksaa yli 20€...
Köyhillä on köyhien jutut.
Olen itse täysverinen hullu ja siksi rakastin Stockmannin hulluja päiviä. Oli aina hieno nähdä kaikki Helsingin hullut samanaikaisesti samoilla hullujen päivillä.
Mutta se on historiaa. Mutta nyt aion pyrkiä eduskuntaan - siellä tosihulluille on vielä tekemistä. Niinkuin antaa Italialle 3 euroa ja saada takaisin 1 euroa. kolmen suhde yhteen. Aika hullua. Mutta tosiaan rakastan kaikkea täysin hullua. Olenhan puhdasverinen hullu. Jokainen tietää tämän. Nyt on aika ryhtyä ammattipoliitikoksi.
Ehkä joku arvostettu tavarataloketju tulee jatkamaan Stockkan entisissä tiloissa?
Veitolako näitä palstoille nyt kirjoittelee????
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku arvostettu tavarataloketju tulee jatkamaan Stockkan entisissä tiloissa?
Tokmannia on huhuttu
Ehkä joku kannattava bisnes kuten vastaanottokeskus, jatka ruotsalaisten perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannia on huhuttu
Silloin on Helsingin keskusta pilalla.
Tulis Tokmanni tilalle. Olis halvemmat hinnat.
Panostaisivat tuotteiden laatuun ja palveluun. Ei innosta höpökamppikset, muotinettishow, veitola-markkinointi jne. Valikoima pienentyny kuin pyy maalimanlopun eellä. Historia oli loistava, jäljellä rauniot ja tyhmät ideat.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse täysverinen hullu ja siksi rakastin Stockmannin hulluja päiviä. Oli aina hieno nähdä kaikki Helsingin hullut samanaikaisesti samoilla hullujen päivillä.
Mutta se on historiaa. Mutta nyt aion pyrkiä eduskuntaan - siellä tosihulluille on vielä tekemistä. Niinkuin antaa Italialle 3 euroa ja saada takaisin 1 euroa. kolmen suhde yhteen. Aika hullua. Mutta tosiaan rakastan kaikkea täysin hullua. Olenhan puhdasverinen hullu. Jokainen tietää tämän. Nyt on aika ryhtyä ammattipoliitikoksi.
Onhan se eduskuntatalokin hieno talo - arkkitehtoonisesti siis.
Akateemisen kirjakaupan menettäminen kyllä harmittaa. Etenkin aikana ennen internettiä siellä oli varmaan Suomen paras valikoima kirjoja, sanoma- ja aikakauslahtiä sekä aika ajoin mm joku kirjailija haastateltavana.
Turha myydä stokkalla Marimekkoa, Veromodaa jne.vaatteita, joiden omat myymälät on naapurissa. Mikä hiton juju siinä on??? Möisivät laatukamaa jota ei marketeista ja firmaliikkeistä saa.
What is going on....?