Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka piditte Bridgerton -sarjasta, mikä siinä sai teidät tykkäämään sarjasta?

Vierailija
10.02.2021 |

Paljon keskustelua aiheuttanut sarja, keskusteluissa tulee eniten ilmi vaan sarjan haukkuminen ja virheellisyys historian suhteen.
Sarja on kuitenkin netflixin suosituin sarja, ja sillä on paljon faneja.
Haluaisin kuulla teiltä jotka sarjasta piditte, että mikä sai teidän innostumaan sarjasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä seuraa miljoonat ympäri maailmaa, sarja on super suosittu ja ongelma tämän asian kanssa on vain suomalaisilla. En mainitse itse asiaa koska kommenttini joutunee poistoon, tiedätte kuitenkin mistä puhun. Mitä se kertoo suomalaisista?

Vierailija
22/26 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixiä seuraa miljoonat ympäri maailmaa, sarja on super suosittu ja ongelma tämän asian kanssa on vain suomalaisilla. En mainitse itse asiaa koska kommenttini joutunee poistoon, tiedätte kuitenkin mistä puhun. Mitä se kertoo suomalaisista?

Mä en ymmärrä miten tämä kyseinen asia on niin iso juttu suomalaisille, en ole havainnut että missään muussa maassa tästä kyseisestä asiasta olisi tehty niin suurta numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei katsois sarjaa jos siinä ei olis komeita miehiä. Etenkään ilman seksikästä herttuaa, joka on sekoittanut naisten päitä ympäri maailmaa.

En myöskään minä.

Ompa jännä jos nykyään sarjan suursuosioon riittää komea(t) näyttelijä(t). Mutta ehkä katsojat ei sitte muuta kaipaa.

Vierailija
24/26 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana lukenut juuri tämäntyylisiä kirjoja ja oli ihanaa nähdä että nyt yksi niistä oli filmattu. Kevyttä kaunista hömppää talven pimeyteen. Olen tosin eri mieltä pääosan esittäjien keskinäisestä kemiasta, se jäi sarjassa tosi valjuksi mutta eipä tuo haitannut.

Vierailija
25/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä miksi sarjaa pidetään ihan kevyenä ja yksinkertaisena hömppäsarjana. Joo, visuaalisesti on hyvin romantisoitu ja historiallisesta vinkkelistä otettu paljon taiteellisia vapauksia, mutta psykologisesti hyvinki syvällinen ja moniulotteinen sarja.

Ja se tekee tästä sarjasta ainakin itselleni mielenkiintoisen. Monet seikat on tosin sellaisia, että ne ei avaudu ihan heti, eikä välttämättä ollenkaan, jos sarjaa ei katso "sillä silmällä".

Muutamia itselleni mielenkiintoisia sivujuonteita, itse pääparin rakkaustarinan lisäksi:

-Bridgertonin perheen keskinäinen rakkaus(joka juontaa juurensa jo vanhempien rakkausliitosta) ja sen vaikutus Daphneen ja hänen käyttäytymisenään muita kohtaan.

-Hukassa oleva Anthony, joka yrittää pitää perheen päänä huolen sisaruksistaan ja rakastaa heitä, vaikka ei oikein onnistukaan. Tällä on suora yhteys siihen kuinka on joutunut ottamaan vastuun liian nuorena ilman esimerkkiä

-Simonin rakkaudeton lapsuus ja sen vaikutukset aikuisuuteen. Vaikka Simonin henkinen kasvu olikin aika romantisoitu, oli se silti mielenkiintonen ja johdonmukainen. Kun lapsi ei saa rakkautta, ei hän osaa rakastaa itseään eikä usko ansaitsevan rakkautta muualtakaan. Eikä osaa myöskään rakastaa muita. Simonin rikkinäiden sisin alkoi eheytyä sarjan edetessä.

Paljon muita pieniä yksityiskohtia, joita en jaksa alkaa kirjoittamaan :D Ainiin, mielestäni sarjassa oli todella hyviä näyttelijäsuorituksia, nimenomaan siellä tunnetasolla.

Vierailija
26/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku löytänyt Facebookista tms suomenkielistä fanisivustoa? Englanninkielisiä oli useitakin, mutta en voinut päästä mukaan kun en muistanut kuka oli vanhin Bridgertonin veljeksistä.