Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö ole koskaan ollut suhteessa?!? Siihen loppui lupaava Tinder-keskustelu taas kerran

Vierailija
09.02.2021 |

Nainen järkyttyi taas pahemman kerran.

T.Poikamies

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa seuraavalla kerralla, että sulla ei ole ollut pitkää suhdetta. Se ei ole valhe ja voit tarkentaa myöhemmin, jos tapailu jatkuu.

Vierailija
2/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit miinan. Tuskin olisi tuollaista pölöä halunnut muutenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaisi minua ainakaan. Harmi, että olet tavannut vääränlaisia naisia. Tinder on muutenkin aika ahdistava kanava deittailla, mutta ymmärrettävästi monilla ainoa sellainen jos ei muualla tapaa potentiaalisia seurustelukumppaneita.

Potter-fani N27

Vierailija
4/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap?

Vierailija
5/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa seuraavalla kerralla, että sulla ei ole ollut pitkää suhdetta. Se ei ole valhe ja voit tarkentaa myöhemmin, jos tapailu jatkuu.

Niin vastasinkin. Olen tapaillut kyllä. Huvittaa vain kun pari päivää on juttu luistanut hyvin niin tuon jälkeen tulee täysi hiljaisuus. No, jatketaan eteenpäin.

M

Vierailija
6/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa älä paljasta asiaa. Jos kysytään esim pisintä suhdetta, niin vastaa vaikka "alle vuoden" ja vaihda puheenaihetta. On typerää tyrmätä ihminen tuollaisen takia, eikä sinullakaan ole velvoitetta tilittää suhdehistoriaasi kellekään.

Vierailija
7/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa älä paljasta asiaa. Jos kysytään esim pisintä suhdetta, niin vastaa vaikka "alle vuoden" ja vaihda puheenaihetta. On typerää tyrmätä ihminen tuollaisen takia, eikä sinullakaan ole velvoitetta tilittää suhdehistoriaasi kellekään.

Minulle on tullut viimeaikoina vastaan sellaista, ettei haluta kuulla minun vanhoista suhteista, eikä minulle kerrota edellisistä kuin kierrellen. Muutama kaverikin on sanonut, etteivät he halua kuulla mitään nyksiensä existä.

En tiedä onko tämä uusi juttu, kun nuorempana, oli - ainakin muistaakseni - normaalia jakaa seurusteluhistoriaa melko avoimestikin.

Vierailija
8/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä torjunut ketään vain tuon takia mutta harmikseni olen törmännyt vain ihmisiin joiden kanssa on nopeasti selvinnyt miksei heillä ole aiemmin ollut pitkiä suhteita :( vahvaa sitoutumispelkoa, hyvin puutteellisia sosiaalisia taitoja jne.

Vierailija
9/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut viimeaikoina vastaan sellaista, ettei haluta kuulla minun vanhoista suhteista, eikä minulle kerrota edellisistä kuin kierrellen. Muutama kaverikin on sanonut, etteivät he halua kuulla mitään nyksiensä existä.

En tiedä onko tämä uusi juttu, kun nuorempana, oli - ainakin muistaakseni - normaalia jakaa seurusteluhistoriaa melko avoimestikin.

Se ehkä kuuluu enemmän nuorten maailmaan. Nuorena on tyypillistä, että suhteet vaihtuvat tiuhaan.

Kolmekymppisellä, jolla vaihtuu tiuhaan, onkin sitten jo ollut puolensataa partneria. Siinä on jo luettelemista...

Vierailija
10/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä kertoo jo paljon, jos ei ole pitkää parisuhdetta takana. Myös naisesta.

Vierailija
11/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, itselleni ei tulisi mieleen kysyä. Ehkä jos on lapsia, voisi olla mielekästä tietää millainen suhde heidän toiseen vanhempaansa on, mutta ei kyllä muutoin kauheasti menneet kumppanit ainakaan suhteen alkuvaiheessa kiinnosta.

Tsemppä ap, kyllä sulle vielä kumppani löytyy!

Vierailija
12/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä deal-breakereita on tosi paljon. Kyllähän niistä voi päästä ohi valehtelemalla, mutta onko se sitten hyvä alku suhteelle? Siksi onkin mielestäni irvokasta, että puhutaan ihmisen sisimmän tärkeydestä tai aidosta kolahtamisesta toiseen ihmiseen, kun ei noita ominaisuuksia pääse näyttämään tai testaamaan, jos olet esimerkiksi:

-työtön

-kokematon seurustelussa

-kokematon seksissä

Ja jokainen voi varmaan lisätä omien kokemuksiensa mukaan lisää ehdottomuuksia.

Vierailija
13/158 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkaa ihmisen kanssa, joka tyrmää toisen tuon takia?

Vierailija
14/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikki.

Vierailija
15/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt noin monesti, pitää varmaan kohtpuoliin luovuttaa. -ikisinkku n33

Vierailija
16/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap?

83

Vierailija
17/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nyt muitaki deittisovelluksii ku tinder. Lähde maailmalle

Vierailija
18/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia naisilta, että heidän pitäisi tietää onko miehillä ollut pitkiä suhteita vai ei, mutta miehillä ei muka olisi oikeus tietää kuinka monen eri miehen kanssa nainen on harrastanut petipuuhia. Todella naurettavaa.

Vierailija
19/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä kertoo jo paljon, jos ei ole pitkää parisuhdetta takana. Myös naisesta.

Se voi kertoa niin monesta asiasta, ettei siitä voi päätellä mitään.

Vierailija
20/158 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Löytyy kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän