Mitä minä naisena voisin yrittää tehdä parantaakseni pitkää väljähtynyttä parisuhdetta?
Kohta 20v suhde ja kaksi kouluikäistä lasta. Tuntuu että kaikki romantiikka ja seksi on loppunut ja elämä tuntuu todella ankealta.
Kommentit (67)
Elämänlaatusi paranee kun muutat omaan asuntoon ja lopetat stressaamasta parisuhdettasi. Saisit omaa aikaa ja lapsivapaatakin.
Keskustele miehesi kanssa asiasta ja mietitte yhdessä ratkaisuja. Uusia asioita, kokemuksia, tuoksuja, värejä, makuja, aisteja uusillatavoin stimuloivia asioita arkeen. Tulevaisuuteen olisi myös hyvä sijoittaa tapahtumia, asioita, jotain mitä odottaa tulevaisuudelta. Googlettamalla varmaan löydät parempia vastauksia ja neuvoja.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi että onko hän huomannut samansuuntaista ja että mitä voisimme asialle tehdä.
Ollaan puhuttu ja hän ilmeisesti toivoisi että minä yrittäisin tehdä asialle jotain enkä vain odottaisi hänen tekevän. Siksi kysyin nyt täältäkin ideoita. Ap
Tosiaan asia on sinun käsissäsi. Hankkiudu luuserista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Moi
Olen ollut saman miehen kanssa noin 30 vuotta.
Nyt seksi melkein loppunut, koska en saa orgasmia.
Silti tekstiviesteillään :rakas..ym pitkin päivää
Halaillaan ja suukotellaan
Lisäksi olen alkanut lihoa mahasta.
Olen aina ollut hoikka.
Mies on hoikka ja komea (omat hiukset )
Vinkkejä seksiin ja laihduttamiseen...?
Toivotaan että mies ei jätä.
Kukaan ei huoli naista joka ei saa orkkuja
Oletko ns lahna?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se klassinen erilleen kasvu. 20v jälkeen haluaa erilaista kumppania.
Mieli yleensä muuttuu siinä vaiheessa, kun valkenee että millaista hemmoa siellä vapaillamarkkinoilla oikein on tarjolla. Sitten vingutaan eksää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika ja väljähtänyt suhde.
Ap ei puhunut erosta, vaan halusta saada parannettua sitä, arvostan!! Pitkän avioliitonkin luultavasti saa toimimaan, jos molemmat haluaa siihen panostaa.
Mies odottaa pelkästään APN panostava. Tällöin parasta on erota suosiolla tai hankkia viriili rakastaja.
Kokeilkaa treffi-iltaa kerran viikossa tai joka toinen viikko. Lähdette joko kotoa pois muutamaksi tunniksi tai käytte kävelyllä, saunotte kahdestaan ja teette hyvää iltapalaa kahdestaan. Sopikaa, että vuorotellen päätätte, mitä tehdään. Merkatkaa aika kalenteriin esim 18-21. Jos teillä on hieman isommat koululaiset (3lk. ylöspäin), lapset voi lahjoa menemään nukkumaan itsenäisesti tai sitten voit palkata isomman koululaisen hoitamaan pienemmän koululaisen (iltapala, iltatoimet, iltasatu) ja itse peittelet.
Yhdessä tekeminen on helpoin tapa lähestyä toista. Siis sellaista aikaa, missä tarkoitus on olla läsnä toiselle, olla mukava toiselle ja tulla itse kohdelluksi kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika ja väljähtänyt suhde.
Ap ei puhunut erosta, vaan halusta saada parannettua sitä, arvostan!! Pitkän avioliitonkin luultavasti saa toimimaan, jos molemmat haluaa siihen panostaa.
Mies odottaa pelkästään APN panostava. Tällöin parasta on erota suosiolla tai hankkia viriili rakastaja.
En sanonut missään kohtaa että mies odottaa pelkästään minun panostavan vaan etten minä odottaisi yksin hänen panostavan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Elämänlaatusi paranee kun muutat omaan asuntoon ja lopetat stressaamasta parisuhdettasi. Saisit omaa aikaa ja lapsivapaatakin.
Lapsista ei niin väliä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se klassinen erilleen kasvu. 20v jälkeen haluaa erilaista kumppania.
Näin se monella menee, itse kamppailen lopullisen päätöksen kanssa, jäädä vai lähteä.. kumppani on tuttu ja turvallinen, mitää isoja ongelmia ei ole. Riitamme ovat todella ikäviä mutta niitä on enää todella harvoin. Helpointa olisi siis jäädä kun lapsiakin on, omaisuus yhteinen ja takana 25 vuotta.
Lapset ovat jo teinejä ja mietityttää jaksanko tästä täysin rakkaudettomassa seksittömässä liitossa enää kovin pitkään lasten ja turvallisuudentunteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä oikeasti saa tästä aiheesta mitään asiallista keskustelua aikaan vaikka varmasti en ole ainoa samantapaisessa tilanteessa?
ApOlet saanut taatusti toimivia vinkkejä. Sitäpaitsi lapset olet jo saanut, mitä sinä enää seksiä tarvitset? Toki kulahtaneen miehen voi vaihtaa uuteen, kyllä siinä vipinää taas joksikin aikaa riittää.
Oletpa ilkeä ihminen.
Sinä tiedät seksistä vain sen mitä vauvapalsta kertoo.
Tykkäät syrjäytyneenä pahoittaa ihmisten mieliä
Mene syömään rapeaa kaakaojauhetta
Ap ei saa orgasmia yhdynnässä..luulis et on helpotus että mies ei vonkaa???
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa treffi-iltaa kerran viikossa tai joka toinen viikko. Lähdette joko kotoa pois muutamaksi tunniksi tai käytte kävelyllä, saunotte kahdestaan ja teette hyvää iltapalaa kahdestaan. Sopikaa, että vuorotellen päätätte, mitä tehdään. Merkatkaa aika kalenteriin esim 18-21. Jos teillä on hieman isommat koululaiset (3lk. ylöspäin), lapset voi lahjoa menemään nukkumaan itsenäisesti tai sitten voit palkata isomman koululaisen hoitamaan pienemmän koululaisen (iltapala, iltatoimet, iltasatu) ja itse peittelet.
Yhdessä tekeminen on helpoin tapa lähestyä toista. Siis sellaista aikaa, missä tarkoitus on olla läsnä toiselle, olla mukava toiselle ja tulla itse kohdelluksi kauniisti.
Vietämme joka ilta 2-3h aikaa kahdestaan katsoen sarjoja tai leffoja. Se ei ole auttanut väljähtymiseen ja seksittömyyteen ja joskus ollaan käyty pidemmillä lenkeillä kaksin, mikä ei sekään ole auttanut vaikka ollaan keskusteltu suhteestakin silloin rauhassa. Ap
Intohimoiseen tangoon tarvitaan kuitenkin kaksi. [/quote]
Ja parhaiten tämä sujuu uudessa suhteessa. Silloin yleensä molemmat panevat parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen saa orkun pelkästään panemalla ilman muuta stimulaatiota, n. 1/3 naisista vain. Ja tuo joka ei saa ei ole Ap.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä oikeasti saa tästä aiheesta mitään asiallista keskustelua aikaan vaikka varmasti en ole ainoa samantapaisessa tilanteessa?
ApOlet saanut taatusti toimivia vinkkejä. Sitäpaitsi lapset olet jo saanut, mitä sinä enää seksiä tarvitset? Toki kulahtaneen miehen voi vaihtaa uuteen, kyllä siinä vipinää taas joksikin aikaa riittää.
Oletpa ilkeä ihminen.
Sinä tiedät seksistä vain sen mitä vauvapalsta kertoo.
Tykkäät syrjäytyneenä pahoittaa ihmisten mieliä
Mene syömään rapeaa kaakaojauhetta
Voi kuule, minulla on kolme lasta ja kolmas hyvä mies menossa, joten seksistä ja suhteen väljähtymisen korjaamisesta tiedän enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista ei niin väliä?
Lapsilla on kai se toinen vanhempikin jos on lapsivapaatakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista ei niin väliä?
Mikä hätä lapsilla olisi. Vuoroadduminen sopii koululaisille oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen ei herätä kenenkään haluja vaikka orgasmin saisikin yhdynnässä. Halujen herättämiseen tarvitaan jotain muuta.
Olet saanut taatusti toimivia vinkkejä. Sitäpaitsi lapset olet jo saanut, mitä sinä enää seksiä tarvitset? Toki kulahtaneen miehen voi vaihtaa uuteen, kyllä siinä vipinää taas joksikin aikaa riittää.