Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naisystävä ei tule saunaan kanssani ilman uimapukua, kuinka rohkaista häntä?

Vierailija
09.02.2021 |

Olemme seurustelleet 3 kuukautta. Hän haluaa kyllä tulla kanssani saunaan sillä hänen taloyhtiössään ei ole saunaa. Käyttää kuitenkin aina kokouimapukua. Hän sanoo ettei ole vielä valmis näyttäytymään alasti koska on epävarma vartalostaan. Minusta hän näyttää kaikin puolin hyvältä ja sopusuhtaiselta vaikka onkin lyhytkasvuinen. Miten rohkaisisin häntä, etten varmasti aio pilkata hänen vartaloaan mitenkään? Olemme parikymppisiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanittele kauniisti.

Vierailija
2/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli bikinit päällä kun saunosin poikaystävän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle aikaa. Parempi, että et puhu hänelle vartaloista mitään.

Vierailija
4/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksiä jo ollut ja näitkö siinä hänen vartalonsa?

Vierailija
5/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, hyväilyä mutta alusvaatteet ja toppi/paita päällä. Eikä minulla ole siihen kiirekään, sitten kun hän kokee olevansa valmis.

Ap

Vierailija
6/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta... no jos teillä ei vielä ole ollut mitään, niin ymmärrän. Anna hänen olla. Jos on ollut jotain, suhteesta ei tule mitään.

Vierailija
7/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö mällit?

Vierailija
8/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset usein ovat epävarmoja vartalostaan. Varsinkin istumisasennossa voivat vatsaläskit rehottaa rumasti, eikä hikoilu tee olosta viehättävämpää. Saunan kuumuudessa rinnoista usein menee viimeinenkin terhakkuus. Anna asian edetä omalla painollaan, älä tee asiasta numeroa.

Vierailija
9/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, hyväilyä mutta alusvaatteet ja toppi/paita päällä. Eikä minulla ole siihen kiirekään, sitten kun hän kokee olevansa valmis.

Ap

Ok. Eli et ole vielä nähnyt häntä alasti, eikä hän ole vielä siihen valmis. Se valmius tulee aikoinaan, jos on tullakseen.

Vierailija
10/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sulle tärkeä ihminen, niin katselet rauhassa ja odotat vielä, etkä mieti koko ajan tätä asiaa. Kyllä sieltä se vapautuminenkin koittaa vielä. Mutta ei ainakaan mitenkään maanittelemalla. Ole niin kuin et olisikaan, niin nainen tuntee, ettei ole kutsuttu saunomaan pelkän seksin takia. Joskus nämä menee näin.

Vierailija
11/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen olla niinkuin haluaa, ei kai se mitenkään sun saunomiseen vaikuta?

Vierailija
12/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, muista sinäkin ap ottaa uimapuku mukaan, muuten on liian outoa.

Vierailija
13/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että voit vain sanoa hänelle, että pidät häntä kauniina ja et aio kommentoida mitään negatiivista. Sitten voit vain antaa aikaa. Painostaminen ei auta. (Mutta jos et ole tyytyväinen suhteeseen näin, älä jää liian kauaksi aikaa tuleen makaamaan.)

Ehkä kannattaa ehdottaa, että hän työstäisi asiaa terapiassa, jos liian kielteinen minäkuva estää häntä elämästä normaalia elämää? Taustalla voi olla jonkinlaista kiusaamista tai haukkumista. Minulla oli niin, että oma äitini mollasi ulkonäköäni lähes joka päivä ihan pikkutytöstä asti. Jotenkin se iskostuu osaksi minäkuvaa siinä määrin, että on ihan sama, mitä peilistä oikeasti näkyy. Mutta kun olen henkisesti irtaantunut äidistäni, olen alkanut nähdä asiat eri tavalla.

Vierailija
14/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkasvuinen? Siis sellainen metrin mittainen?

Vierailija
15/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että voit vain sanoa hänelle, että pidät häntä kauniina ja et aio kommentoida mitään negatiivista. Sitten voit vain antaa aikaa. Painostaminen ei auta. (Mutta jos et ole tyytyväinen suhteeseen näin, älä jää liian kauaksi aikaa tuleen makaamaan.)

Ehkä kannattaa ehdottaa, että hän työstäisi asiaa terapiassa, jos liian kielteinen minäkuva estää häntä elämästä normaalia elämää? Taustalla voi olla jonkinlaista kiusaamista tai haukkumista. Minulla oli niin, että oma äitini mollasi ulkonäköäni lähes joka päivä ihan pikkutytöstä asti. Jotenkin se iskostuu osaksi minäkuvaa siinä määrin, että on ihan sama, mitä peilistä oikeasti näkyy. Mutta kun olen henkisesti irtaantunut äidistäni, olen alkanut nähdä asiat eri tavalla.

No jos alkaa puhua terapiasta, niin tyttö katoaa yhtä nopeasti kuin on ilmaantunutkin. Miksi nykypäivänä oletetaan, että sänkyyn pitäisi mennä heti ensimmäisillä treffeillä? Tämä tyttö tekee fiksusti ja odotuttaa. Voi tulla pysyvä suhde.

Vierailija
16/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et reagoi asiaan mitenkään. Hän ottaa uikkarin pois kun on valmis.

Vierailija
17/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, muista sinäkin ap ottaa uimapuku mukaan, muuten on liian outoa.

Miksi alapeukut! Kuvitelkaa nyt, nainen ujona uimapuvussa ja mies ilman housuja!

Vierailija
18/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kuuseen sellainen ämmä. Metsästäjä ampuu oman koiran ellei se toimi metsästystilanteessa metsästyskoiralle ominaisella tavalla. Koulutuksesta huolimatta.

Vierailija
19/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on, että et painosta. Jos toivot hänen olevan alasti, voit kertoa sen hänelle - kerran, neutraalisti. Sitten anna asian olla. Hän tekee itse päätökset omasta kehostaan. Kun hän tietää, että sinä kunnioitat hänen omaa päätäntävaltaansa kehostaan, tilanne on turvallinen. Ja kun hän tuntee olonsa turvalliseksi, on mahdollisuus, että lähennytte lisää.

Vierailija
20/20 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos alkaa puhua terapiasta, niin tyttö katoaa yhtä nopeasti kuin on ilmaantunutkin. Miksi nykypäivänä oletetaan, että sänkyyn pitäisi mennä heti ensimmäisillä treffeillä? Tämä tyttö tekee fiksusti ja odotuttaa. Voi tulla pysyvä suhde.

En tiedä, miksi jotkut olettavat, että sänkyyn pitäisi mennä heti. Minä en ajattele näin. Mutta ajattelin, että ap tuntee tätä tyttöä ja jonkin verran ja osaa arvioida, onko kyse vain odotuttamisesta vai onko taustalla kielteinen minäkuva, joka estää elämästä normaalia elämää. Esim. pystyykö tyttö kuitenkin käymään uimahallissa/rannalla/liikuntaharrastuksissa joissa vaihdetaan pukuhuoneessa vaatteet. Jos näissä on vaikeuksia, niin terapia voi olla tarpeen. Jos taas on vain odotuttamista juuri tämän nuoren miehen suhteen, niin mikäs siinä. :)