Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei halua seksiä, mutta en saa hakea sitä muualtakaan

Vierailija
09.02.2021 |

Viime vuonna seksiä oli 3 kertaa ja tänä vuonna melkein kerran. Se loppui kuitenkin lyhyeen sen vuoksi, että kun oltiin saatu vaatteet pois niin vaimo tokaisi, että "tehdään tämä nyt äkkiä pois alta, huoh". En sitten halunnutkaan ja alkoi kiukuttelu kuinka pitäisi taas laittaa vaatteet takaisin päälle.

Olen sanonut vaimolle, että 3 kertaa vuodessa ei riitä. Hän sanoo, että kai se on liian vähän ja koittaa olla halukkaampi. Kun sanoin, että muuten täytyy miettiä muita vaihtoehtoja niin alkoi huuto, että jos haen seksini muualta niin homma loppuu siihen. Hän ottaisi sitten lapsen 3v. ja muuttaisi takaisin kotipaikkakunnalleen 600 km päähän.

Olen nyt siis täysin umpikujassa. Omalta vaimolta ei saa seksiä eikä sitä ei saa luvan kanssa hakea muualta. Jääkö jäljelle siis pelkkä pettäminen? Siihen olen taas liian heikko ja jäisin varmasti samantien kiinni. En tiedä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h*lvetti näitä "parisuhteita".

Vierailija
22/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne siis radikaalisti aiemmasta poikkeava, oliko vaimo ennen halukas? Eroaminen olisi varmasti helpointa, mutta varmaan vaimo on sinulle rakas läheinen ja itse ainakin huolestuisin, jos läheiseni käytös kovasti muuttuisi aiemmasta poikkeavaksi. Voiko taustalla olla esim. masennusta tai jotain vastaavaa? Jos teillä on vielä keskusteluyhteys kunnossa, niin yrittäisin sinuna selvittää asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia.

Tuo on avioliitto ja miehet on aina menneet maksullisille tästä syystä.

Ne joiden ei tarvitse säästävät rahaa ja ovat ok, onnellisia, mutta onnellinen voi olla myös ap:n kaltaisessa perinteisen avioliiton tilanteessa, jossa vaimo on haluton.

Haluttomuus johtuu hormonitoiminnasta ja ihmisen luontaisesta tarpeesta saada erilaista perimää.

Ei ole hyödyllistä jos kaikilla lapsilla on sama isä. On normaalia että nainen kokee saman miehen tylsänä, vaikka kaikki puitteet olisivat ok.

Miehelle on tärkeää nykyisessä sivistyneessä yhteiskunnassa tehdä paljon ylitöitä että rahaa säästyy lapsille ja perheelle, että maksullisille.

Se ei ole ok, että maksullisiin ei ole tavallaan varaa ja mies käyttää perheen varoja maksullisiin naisiin.

Silloin yleensä köyhän on runkattava. Runkkaaminen on yleisempää teinipojilla jotka asuu kotona vanhempien luona. Runkkaaminen myös voi masentaa entisestään köyhää miestä.

Vierailija
24/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveeseen parisuhteeseen kuuluu seksi. Kun toinen kieltäytyy niin se on henkistä väkivaltaa.

Suosittelen eroa jos keskustelut asiasta ei auta, eikä vaimo suostu siihen että haet seksiä muualta. Nainen ei taida on terve ainakaan henkisesti. Käykää keskustelemassa perheneuvolassa ongelmasta.

Tuokin on törkeää että vaimo kiristää, että jos niin minä muutan..

Vierailija
25/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveeseen parisuhteeseen kuuluu seksi. Kun toinen kieltäytyy niin se on henkistä väkivaltaa.

Suosittelen eroa jos keskustelut asiasta ei auta, eikä vaimo suostu siihen että haet seksiä muualta. Nainen ei taida on terve ainakaan henkisesti. Käykää keskustelemassa perheneuvolassa ongelmasta.

Tuokin on törkeää että vaimo kiristää, että jos niin minä muutan..

Henkistä väkivaltaa on kinuta seksiä ja olla sitten antamatta tyydytystä vaimolle. Miksi sitään kukaan sitten enää haluaisikaan lisää.

Vierailija
26/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaimo nyt 600km päähän muuttaa? Valmis vaihtamaan työpaikkaa tuosta vain ja laittamaan kaiken uusiksi? Taitaa lämpimikseen suutaan soittaa.

Vierailija
27/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää minulle, miksi minä naisena lakkaisin haluamasta seksiä, jos se olisi minusta nautinnollista? Jos se olisi hauskaa, rentouttavaa, nautinnollista, parempaa kuin suklaa tai viini? En varmasti lakkaisi haluamasta.

Mutta lakkaisin haluamasta, jos se olisi (pelkkää) yhdyntää, puurtamista, nylkyttämistä ja feikattuja orgasmeja, jotta mies lopulta tulisi.

Vierailija
28/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita nainen, jolla on korkea libido. Sen tietää mm. siitä, ettei hän ole sinkkunakaan istunut kotona vaan hän aidosti haluaa ja jopa tarvitsee säännöllistä seksiä riippumatta siitä, onko parisuhdetta vai ei.

Ei kiitos. Nämä ovat niitä paatuneimpia pettäjiä, joille on normaalia pitää sivusuhteita mikäli kotona ei saa riittävän usein ja riittävän laadukasta. Näille ihmisille vain oma tyydytys merkkaa jotain, eikä millään muulla ole väliä.

Koska heillä on oikeus toimia niin!

Vierailija
29/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tahtinne ei ole normaalia ja olisi aikuismaista, että vaimosi suostuisi asiallisesti keskustelemaan. Itse en tuollaista "parisuhdetta" kestäisi, käytännössä selibaatti. Millaiset välit teillä muuten on? Onko hellyyttä, yhteistä tekemistä jne?

Vierailija
30/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin, miksi olla toisen kanssa jos ei saa syttymään ja kiihottumaan.

Halukas nainen tekee itsekin aloitteita, sen näkee hänen naamastakin.

Ei haluton nainen kiipeä hajareisin syliin sohvalla jne.

Vierailija
31/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon joku ratkaisu täytyy löytyä. Tiedän mistä puhut, meillä vain roolit toisin päin. Mutta se ei ole niin helppoa erota VAIN sen takia, että haluaa enemmän munaa, kun kaikki muuten on hyvin ja on lapsia. Olet valinnut kumppaniksi ihmisen, jonka libido ei vastaa omaasi. Sen vuoksi toinen ei edes koe ongelmaa siitä, ettei halua haluta enempää. Hän on itselleen normaalissa olotilassa, sinä et.

Menkää itseenne te ihmiset, jotka heti huutelette eroa. Oikeastiko perustelette perheen rikkomisen vain sillä, että isi/äiti ei antanut tarpeeksi.

Itse koen niin, että tässä jää yksi tärkeä ihmiselämän osa-alue kokematta, jos tilanne pitkittyy. Enkä ole sitä valmis hyväksymään. Ainoa keino mielestäni on selvittää asiaa puhumalla ja puhumalla ja puhumalla, siitä mitä kumpikin haluaa parisuhteelta ja seksiltä, miksi kokee oikeaksi kieltää toiselta sen mitä ei itse halua. Koen, että vieraisiin ryntääminen tai ero eivät kuitenkaan ole oikeita ratkaisuja. Jos puhumisella ei selviä, on varmaan muutakin ratkottavaa suhteessa. Puolisosi erouhkaus oli todennäköisesti ensi reaktio, vaihda lähestymistapaa ja ole kärsivällinen, et voi vain vaatia toiselta. Se ei ainakaan johda mihinkään.

Vierailija
32/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää minulle, miksi minä naisena lakkaisin haluamasta seksiä, jos se olisi minusta nautinnollista? Jos se olisi hauskaa, rentouttavaa, nautinnollista, parempaa kuin suklaa tai viini? En varmasti lakkaisi haluamasta.

Mutta lakkaisin haluamasta, jos se olisi (pelkkää) yhdyntää, puurtamista, nylkyttämistä ja feikattuja orgasmeja, jotta mies lopulta tulisi.

Toi on kyllä totta!

Hyvän seksikokemuksen jälkeen tulee joskus tunne, että olipas ihanaa! Haluan tätä uudestaan ja pian!!

Vierailija
33/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero. Yhteisestä asunnosta ei saa siirrettyä lapsen osoitetta pois ilman molempien lupaa. Sit jos vaimo ei tän takia eroon suostu, voit alkaa käydä muualla. Ei se sitten pettämistä ole, jos omalta osalta olet eron halunnut.

Vaimo ei suostu eroon? Et sinä siihenkään sen vaimon lupaa tarvitse. Otat vielä kerran keskustelun alle asian. Nauhoita jos pystyt. Jos uhkailee sulla on se nauhalla. Pysy itse rauhallisena ja kysy asialliset kysymykset ja toteat vaan että ookoo. Sitten sanot että erotaan. Ei se sitä lasta sulta voi viedä kun hoidat omat asiasi oikein ja pysyt jämäkkänä. Useimmat naiset uhkailee ja miehet sen pelossa tottelee. Sen varaan naiset laskee. Pelolla hallitaan. Mikä ihmissuhde se sellaineen on, kysyn vaan.

Vierailija
34/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuohon joku ratkaisu täytyy löytyä. Tiedän mistä puhut, meillä vain roolit toisin päin. Mutta se ei ole niin helppoa erota VAIN sen takia, että haluaa enemmän munaa, kun kaikki muuten on hyvin ja on lapsia. Olet valinnut kumppaniksi ihmisen, jonka libido ei vastaa omaasi. Sen vuoksi toinen ei edes koe ongelmaa siitä, ettei halua haluta enempää. Hän on itselleen normaalissa olotilassa, sinä et.

Menkää itseenne te ihmiset, jotka heti huutelette eroa. Oikeastiko perustelette perheen rikkomisen vain sillä, että isi/äiti ei antanut tarpeeksi.

Itse koen niin, että tässä jää yksi tärkeä ihmiselämän osa-alue kokematta, jos tilanne pitkittyy. Enkä ole sitä valmis hyväksymään. Ainoa keino mielestäni on selvittää asiaa puhumalla ja puhumalla ja puhumalla, siitä mitä kumpikin haluaa parisuhteelta ja seksiltä, miksi kokee oikeaksi kieltää toiselta sen mitä ei itse halua. Koen, että vieraisiin ryntääminen tai ero eivät kuitenkaan ole oikeita ratkaisuja. Jos puhumisella ei selviä, on varmaan muutakin ratkottavaa suhteessa. Puolisosi erouhkaus oli todennäköisesti ensi reaktio, vaihda lähestymistapaa ja ole kärsivällinen, et voi vain vaatia toiselta. Se ei ainakaan johda mihinkään.

Puhuminen varmasti hyvä asia. Mutta tässä se tosiasia ettei toisen libido luultavimmin siitä kasva. Halut on erit. Pystytkö elää sen kanssa? Vai avaatteko kenties suhteenne toisille? Kestääkö se sen? Ja jos toinen lupaa "yrittää" enemmän, lopputulema luultavimmin tuollainen alentava ap:n kuvailema noniin hoidetaan tää äkkiä alta pois. 

Vierailija
35/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus nuo vaimon uhkailut lapsen pois viemisellä kuulostaa minusta siltä ettei taida paljoa miestään arvostaa, ei tuollainen ole rakkautta ja kunnioitusta nähnytkään.

Vierailija
36/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kysynyt vaimosi poikaystävältä, mitä mieltä hän on tästä tilanteesta?

Vierailija
37/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  sen sijaan että ehdottaisit pariterapiaa ja panostaisit itse suhteeseen esimerkiksi huomioimalla puolisoasi arjessa enemmän ja olisit läsnä/lähellä sekä henkisesti ja fyysisesti muulloinkin kuin vain halutessasi tyhjentää kassisi ratkaisusi on lähteä vieraisiin. Koska kysehän, sinusta, on pelkästään sinusta ja sinun haluistasi. 

Joku syy sille on ettei puolisosi halua ja yksi syy on oman tekstisi perusteella sinun itsekkyytesi. Lue oma tekstisi. Seksiä tarttee saada kun sinä haluat, sillä hetkellä kun sinä haluat. Esileikkiä tuskin tunnistat edes nimeltä ja seksi loppuu kun saat kassit tyhjennettyä. Vähät puolisosi  tarpeista. En minäkään tollasta äijää haluaisi. En katselisi kovin pitkään saman katon alla myöskään.

Vierailija
38/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välität valmistaja haluat jatkaa, menkää pariterapiaan. Jos vaimo ei lähde, eroa.

Muutenkin luulen, että ero olisi sittenkin paras.

Minä olen lakannut haluamasta kumppania, jossa ei ollut mitään vikaa ja joka ei tehnyt mitään väärin. Aikaisempi seksi oli kummallekin nautinnollista.

Valitsin itse eron, sillä minusta se oli meitä molempia kohtaan oikein. Pitkä suhde oli, mutta ei lapsia eikä yhteistä omaisuutta. Välit ovat pysyneet hyvinä.

Kaikkea hyvää!

N42

Vierailija
39/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin aidosti seksistä kumppanini kanssa, mutta nyt en siltikään vaan halua seksiä kun pyörii kaikki työjutut mielessä. 

Vierailija
40/58 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti seksihalut mieheen kun tämä ei suostunut syventämään parisuhdettamme. Oli vain tyytyväinen siihen kuinka elämä menee. Talo oli rakennettu ja kaikki junnasi paikoillaan. Sitä samaa arkea koko ajan, miehen puolelta ei mitään ehdotuksia elämän parantamiseksi tai syventämiseksi. Ei sellaista tee enää mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan