Voiko 27v nainen ja 45v mies rakastua työpaikalla toisiinsa?
Kommentit (34)
ei tietenkään! 25v on se ikäraja, 27v on jo liian vanha.
Käyttäjä37018 kirjoitti:
Entä toistepäin? Voiko viiskymppisellä naisella olla kolmevitonen miesystävä? Siis todellakin seurustelukumppani. Ei pelkästään petikaveri.
Tottakai ;) :)
Aika vanha nainen, mut kai se joskus voi toimiakin.
Tarkat on iät!! Onnea matkaan molemmille. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan terve ikäero, vaikkakin täällä muutama mentaalitapaus muuta yrittää väittää.
Käytännössä noita pareja ei kuitenkaan hirveästi näe. Mistähän johtuu?
Median ja yhteiskunnan manipulaatio, yritetään väittää ettei nuoria naisia kiinnosta hieman vanhemmat miehet, vaikka aina näin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tarkat on iät!! Onnea matkaan molemmille. 😁
Yleensä ikä on aika tarkka.
Isäni ei koskaan sanonut rakastavansa minua, eikä koskaan viettänyt aikaa kanssani. Torui paljon ja joi itsensä humalaan.
Ihastun jatkuvasti isäni ikäisiin turvallisen oloisiin miehiin ja etsin niistä jonkinlaista isähahmoa itselleni.
En tiedä muutunko koskaan. Nytkin olen ollut syvästi ihastunut nelikymppiseen mieskollegaan jo muutaman vuoden.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan terve ikäero, vaikkakin täällä muutama mentaalitapaus muuta yrittää väittää.
Käytännössä noita pareja ei kuitenkaan hirveästi näe. Mistähän johtuu?
Median ja yhteiskunnan manipulaatio, yritetään väittää ettei nuoria naisia kiinnosta hieman vanhemmat miehet, vaikka aina näin on ollut.
Päinvastoin. Esim. elokuvissa on usein asetelma, jossa papparainen ja nuori nainen rakastuvat. Kun naisen ei ole pakko taloudellisista syistä avioitua, hän saa itse valita. Olen itse yli viisikymppinen nainen, enkä edes minä pidä omanikäisiä miehiä hyvännäköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuon ikäiselle miehelle sopivan ikäinen nainen olisi 38-48 vuotias.
Miten tässä kommentissa on aistittavissa jonkinasteinen mustasukkaisuus, sekä se, että olisi jotenkin miehen syytä että ovat rakastuneet?
Vierailija kirjoitti:
Isäni ei koskaan sanonut rakastavansa minua, eikä koskaan viettänyt aikaa kanssani. Torui paljon ja joi itsensä humalaan.
Ihastun jatkuvasti isäni ikäisiin turvallisen oloisiin miehiin ja etsin niistä jonkinlaista isähahmoa itselleni.En tiedä muutunko koskaan. Nytkin olen ollut syvästi ihastunut nelikymppiseen mieskollegaan jo muutaman vuoden.
N27
Tämä! Isää etsimässä. Isän rakkaus on aivan erilaista.
Tietysti jos haluaa saada vanhalta papalta autistisia lapsia, vrt. tapaus Mikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Ihastun jatkuvasti isäni ikäisiin turvallisen oloisiin miehiin ja etsin niistä jonkinlaista isähahmoa itselleni.En tiedä muutunko koskaan. Nytkin olen ollut syvästi ihastunut nelikymppiseen mieskollegaan jo muutaman vuoden.
N27
No toinen vaihtoehto varmaan olisi samanikäinen oma veli.
Toivottvasti
Mies 45v.