27v nainen ja 45v mies?
Kommentit (12)
Itse en 28-vuotiaana edes katsoisi tuollaista setämiestä. Maximi ikäero on 5 vuotta kumpaankin suuntaan.
+/- 10 % on hyvä ikäero. 27-vuotias nainen pariutuu useimmiten 24-30 vuotiaan miehen kanssa. Todennäköisemmin 30-vuotiaan, koska tuossa iässä miehet vielä ovat hieman naisia jäljessä kehityksessään.
Isänsä ikäisistä kiinnostuneita on joka tapauksessa vain marginaalisen pieni prosentti ja heillä siihen on joku psyykkinen tai kehitykseen liittyvä syy.
Ihan normi.
Paitsi, jos sukulaiset tai kaverit tiukkapipoja.
Mä ihastuin nelikymppiseen mieskollegaan 23-vuotiaana, enkä ole vieläkään päässyt hänestä yli ja olen 27-vuotias nykyään.
Vierailija kirjoitti:
+/- 10 % on hyvä ikäero. 27-vuotias nainen pariutuu useimmiten 24-30 vuotiaan miehen kanssa. Todennäköisemmin 30-vuotiaan, koska tuossa iässä miehet vielä ovat hieman naisia jäljessä kehityksessään.
Isänsä ikäisistä kiinnostuneita on joka tapauksessa vain marginaalisen pieni prosentti ja heillä siihen on joku psyykkinen tai kehitykseen liittyvä syy.
Isäni ei koskaan sanonut rakastavansa minua, eikä koskaan viettänyt aikaa kanssani. Torui paljon ja joi lisäksi.
Ihastun jatkuvasti sellaisiin isäni ikäisiin miehiin ja etsin niistä jonkinlaista isähahmoa itselleni.
En tiedä muutunko koskaan.
N27
Olen 28 ja huomenna treffeille 46v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 ja huomenna treffeille 46v miehen kanssa.
Miksi....
Miksi katselet past prime naisia?
Ikis, mee jo nukkumaan.