Voiko 27v nainen ja 45v mies rakastua työpaikalla toisiinsa?
Kommentit (34)
Se taitaa kyllä olla täysin mahdotonta. Aivan ennenkuulumatonta.
Kyllä, ainakin exäni rakastui 45-vuotiaana perheellisenä miehenä 27-vuotiaaseen työkaveriin. Nyt molemmilla ikää viisi vuotta enemmän, yhteinen koti ja lapsi, joten taisivat löytää toisistaan sen oikean.
No ei voi, nuorta ei kiinnosta isänsä ikäiset miehet. Uskokaa nyt jo.
Mulle kävi noin, tosin olin 26 ja mies 43. Elämäni rakkaus.
Totta kai. Tuohan on ihanteellinen ikäero. Viisas ja kokenut mies parhaassa iässään ottaa vahvojen ja työteliäiden lihastensa suojiin hedelmällisesti kukoistavan nuoren tamman, joka synnyttää hänelle monia terveitä jälkeläisiä.
Ihan terve ikäero, vaikkakin täällä muutama mentaalitapaus muuta yrittää väittää.
Mun mielestä tuon ikäiselle miehelle sopivan ikäinen nainen olisi 38-48 vuotias.
Miksi ei, mutta vanha mies saattaa päätyä raskaaksi omaishoidettavaksi. Jos taas siippa on nuorempi, niin jaksaa siirrellä vaimoaan ilmeisimmin lihasvoimin tämän jouduttua raihnaaksi. Minä miettisin myös tätä.
Vanhana ukko saattaa äityä jääräksi. Siinä on p:so helisemässä silloin. Vaikka on charmia alussa ja lompsa täynnä. Kaikista rouvista ei tule justiinoita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan terve ikäero, vaikkakin täällä muutama mentaalitapaus muuta yrittää väittää.
Käytännössä noita pareja ei kuitenkaan hirveästi näe. Mistähän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ikäero, jos haluaa omaishoitajaksi ja autistisia lapsia.
Totta kai voi. Joskus se vaan on menoa eikä ikävuodet ole se määräävin tekijä.
Ihan normi hommaa. Yrität vain väistellä tuota jo hieman ikääntynyttä tammaa. Kyllä ne ajanpäälle sitten unohtaa sinut
mies53v
Pääkaupunkiseudulla ihan yleistä, koska nuoria naisia on paljon ja pojat pelaa pleikkaa.
Entä toistepäin? Voiko viiskymppisellä naisella olla kolmevitonen miesystävä? Siis todellakin seurustelukumppani. Ei pelkästään petikaveri.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ihan yleistä, koska nuoria naisia on paljon ja pojat pelaa pleikkaa.
Nykynaisen vaihtoehdot: letkeä ananastukka tai vetreä hopeakettu.
Voi tietysti.