Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mulla on narsisti exä" - totta vai mustamaalausta?

Vierailija
08.02.2021 |

Jatkuvasti saa kuulla naisilta, että heidän entinen poikaystävä oli narsisti,
mutta käsitettä narsisti viljellään liian yleisesti tietämättä sen merkitystä,
mutta miten on asioiden laita oikeasti - onko totta vai mustamaalausta tämä osoittelu?

Kommentit (589)

Vierailija
261/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderaattori on ilmeisesti itse narsisti. 

Ja siellä taas diagnosoidaan tuntematta ja näkemättä ihmistä. 

Vierailija
262/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on palstapsykopaatti, joka avautui tuolla tänään. pelkää jättävänsä todisteita eli tietää tekevänsä rikollisia asioita, muutakin kun keskustelee täällä.

Sellaiset psykoosit siellä.🔥

Miksi täysin asiallisia viestejä poistetaan ketjusta? Ei saa kuulemma "spämmätä", 

Ainoastaan harmittavat narsistimoderaattoria itseään.

Nimittely narsistiksi ei ole asiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi haukkuu muita skitsofreenikoiksi 

Ei se ole haukkumista jos henkilö on itse kertonut olevansa skitsofreenikko. Niin kuin edellisellä sivulla ja muissa ketjuissa on tuonut esiin skitsoaffektiivisen häiriönsä.

Vierailija
264/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Suurin osa osaa keskustella hokematta maanisena samoja lauseita.

Mitä lauseita tarkoitat? Sinä et osaa keskustella lainkaan toisia koko ajan haukkumatta.

Missä kohtaa haukuin koko aikaa? Kerroit olevasi skitsofreenikko, joten ymmärrän että jotku asiat on vaikeita.

Missähän oikein kuvittelet minun todenneeni olevani skitsofreenikko? Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, joka on täysin eri asia.

Skitsoaffektiiviseen häiriöön kuuluu skitsofrenialle ominaisia psykoottisia oireita.

Vierailija
265/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Suurin osa osaa keskustella hokematta maanisena samoja lauseita.

Mitä lauseita tarkoitat? Sinä et osaa keskustella lainkaan toisia koko ajan haukkumatta.

Missä kohtaa haukuin koko aikaa? Kerroit olevasi skitsofreenikko, joten ymmärrän että jotku asiat on vaikeita.

Missähän oikein kuvittelet minun todenneeni olevani skitsofreenikko? Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, joka on täysin eri asia.

Skitsoaffektiiviseen häiriöön kuuluu skitsofrenialle ominaisia psykoottisia oireita.

Mutta kyseessä on kuitenkin täysin eri asia. Eikä se muuta sitä faktaa, että isäni oli väkivaltainen narsisti ja lasten ja naisten hakkaaja. Siitä syystä minulla (ja äidilläni) on psyykkisiä häiriöitä ollut, mutta ihan perheellinen olen kuitenkin. Edellisestä psykoosistakin on aikaa muutama vuosikymmen. Et tiedä mitään koko asiasta, mutta jankuta toki, ja muista poistaa kiusalliset viestit.

Vierailija
266/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on psykoosit nytkin päällä. Näät narsisteja joka puolella. Se on merkki harhaisuudesta.

Vierailija
267/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole haukkumista jos henkilö on itse kertonut olevansa skitsofreenikko. Niin kuin edellisellä sivulla ja muissa ketjuissa on tuonut esiin skitsoaffektiivisen häiriönsä.

minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, Skitsofrenia on täysin eri asia. Olen perheellinen, ollut naimisissa yli 25 vuotta, kolme lasta, joista kaksi jo aikuisia.

Valehtelet, kukaan ei taatusti tee lapsia skitsoaffektiivisen jankkaaja miehen kanssa.

Vierailija
268/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

, harhaiseksi tai psykoottiseksi syyttäminen.

uhrien vertaistukiketjussa 

Jos henkilö on itse kertonut sairastavansa skitsoaffektiivista häiriötä, niin silloin on harhainen. Myös tuntemattomien nimittely narsistiksi viittaa harhoihin.

Tämä ei muuten ole mikään uhrien vertaistukiketju.

Jos et halua paljastaa olevasi harhainen, ole hiljaa.

Vierailija
269/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi narsisti-skitso lukee juhannuksena keskustelupalstaa, triggeröityy, haukkuu muita narsisteiksi ja väittää, ettei itse ole narsisti. Ok.

En ole narsisti, enkä 'skitso', vaan narsistin uhri. 

Vierailija
270/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoaffektiivinen häiriö on psykiatrianalaan kuuluva diagnoosi. Se kuvaa psyykkistä häiriötä, jossa saman sairausjakson aikana ilmenee merkittävien mielialahäiriön oireiden lisäksi samanaikaisesti tai lyhyen ajanjakson sisällä skitsofrenialle ominaisia psykoottisia oireita.Skitsoaffektiivinen häiriö vaikuttaa sekä yksilön tietokykyjen että tunteiden tasolla. Sille ovat tyypillisiä kuuloharhat, harvemmin näköharhat, vainoharhaisuusajatusharhattai puheen ja ajattelun järjestäytymättömyys.

Syyt: geenit, perimä, isän korkeaan ikään hedelmöityshetkellä, joka on yleinen mutaatioiden syy.

Vierailija
271/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, Skitsofrenia on täysin eri asia. Olen perheellinen, ollut naimisissa yli 25 vuotta, kolme lasta, joista kaksi jo aikuisia.

Valehtelet, kukaan ei taatusti tee lapsia skitsoaffektiivisen jankkaaja miehen kanssa.

Olen koko elämäni keikkunut hulluuden ja nerouden rajalla. Muutama psykoosikin on tosiaan ollut, ja isä oli väkivaltainen naisten ja lasten hakkaaja. 

Jokainen lapsistani näyttää kouluttautuvan akateemiseksi.

Vierailija
272/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsoaffektiivinen häiriö on psykiatrianalaan kuuluva diagnoosi. Se kuvaa psyykkistä häiriötä, jossa saman sairausjakson aikana ilmenee merkittävien mielialahäiriön oireiden lisäksi samanaikaisesti tai lyhyen ajanjakson sisällä skitsofrenialle ominaisia psykoottisia oireita.Skitsoaffektiivinen häiriö vaikuttaa sekä yksilön tietokykyjen että tunteiden tasolla. Sille ovat tyypillisiä kuuloharhat, harvemmin näköharhat, vainoharhaisuusajatusharhattai puheen ja ajattelun järjestäytymättömyys.

Syyt: geenit, perimä, isän korkeaan ikään hedelmöityshetkellä, joka on yleinen mutaatioiden syy.

99.9 prosenttia ajasta skisoaffektiiviset elää ihan tavallista elämää. Psykoottisia jaksoja on koko elämän aikana erittäin vähän.

Vierailija
273/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni keikkunut hulluuden ja nerouden rajalla. Muutama psykoosikin on tosiaan ollut, ja isä oli väkivaltainen naisten ja lasten hakkaaja. Jokainen lapsistani näyttää kouluttautuvan akateemiseksi.

Narsistin puheelta vaikuttaa. Minä olen nero ja katsokaa kun lapseni menestyy. Yhyy olen kuitenkin uhri.

Vierailija
274/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten oli tapana sanoa exää narsistiksi, etenkin eron aikaan/jälkeen Terapeutit siitä varoittivatkin, koska narsisteja todellisuudessa on vähän. 

Nykyään sitä kuulee harvemnin, koska kertoo enemmän sanojasta itsestään.

.

Vierailija
275/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että lapsuudessa koettu psyykkinen ja fyysinen väkivalta ei vaikuta millään tavalla haitallisesti pienen lapsen henkiseen kehitykseen, vaan kaikki on vaan geneettistä jos tulee ongelmia?

Vierailija
276/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoaffektiivinen häiriö johtuu geeneistä ja vanhoista vanhemmista. Turha siis uhriutua ja syyttää harhoistaan lapsuuttaan.

Vierailija
277/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että lapsuudessa koettu psyykkinen ja fyysinen väkivalta ei vaikuta millään tavalla ha

Lapsuusmuistot voi olla myös pelkkiä harhoja ja valemuistoja. Skitsoaffektiivisen häiriö syyt on geeneissä. Vanhempasikin oli varmasti hulluja, sitä en epäile.

Huonoja geenejä kannat, olet todella itsekäs ja idiootti jos olet vielä mennyt lisääntymään.

Vierailija
278/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismia sairastaa 1% väestöstä, joten 99% tapauksista ex ei ollut narsisti.

Minusta prosentti on aika iso luku. Jokainen tuntee useamman narsistin. Miksi se ei voisi olla se kaverisi exä? 

Plus että suurin osa ihmisistä ei väitä exäänsä narsistiksi. Niistä joita väitetään, on todennäköisesti narsisteja huomattavasti enemmän kuin prosentti. Tosin varmasti silti hyvin iso osa ei ole. 

Vierailija
279/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Huonoja geenejä kannat, olet todella itsekäs ja idiootti jos olet vielä mennyt lisääntymään.

Lapseni ovat kyllä elävä todiste siitä, että geenini takaavat nerokkuuden. Luuletko, että pari psykoosia elämässä on joku suurikin todiste siitä, että geenit ovat huonot?

Vierailija
280/589 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ymmärrätkö, että jos henkilö ITSE kertoo, ettei hänellä ole ollut harhoja, voit

Sairaudentunnoton ei tietenkään myönnä harhoja. Muut huomaa harhaisen käytöksen paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän