"Mulla on narsisti exä" - totta vai mustamaalausta?
Jatkuvasti saa kuulla naisilta, että heidän entinen poikaystävä oli narsisti,
mutta käsitettä narsisti viljellään liian yleisesti tietämättä sen merkitystä,
mutta miten on asioiden laita oikeasti - onko totta vai mustamaalausta tämä osoittelu?
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sä oot spämmännyt paljon muutakin kuin noita kopioituja lauerma-viestejä. Olet nimitellyt mm. moderaattoreita narsisteiksi.
Selkeästi moderaattori on narsisti, joka kovasti poistelee faktoja tässäkin ketjussa aiheesta ja pyrkii kaikin keinoin estämään aiheesta käytävää keskustelua.
Itse olet narsisti. Miten sinut saisi lääkäriin, että saadaan kunnon diagnoosi jolla voidaan sitten sinua mätkiä.
Olet väärässä. Minulla on diagnosoitu skitsoaffektiivinen häiriö joka johtuu lapsuudessa koetusta väkivallasta. Isäni oli väkivaltainen narsisti, joka pahoinpiteli fyysisesti ja psyykkisesti kaikkia läheisiään koko elämänsä ajan.
Pelkkää harhaa nuo sinun lapsuuskuvitelmat. Skitsofrenia on tavallaan narsismin yksi muoto. Harhaisena kaikki liittyy itseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olet nimitellyt mm. moderaattoreita narsisteiksi.
Vauva-palstan moderaattori ei voi olla narsisti, koska...?
Voi toki, mutta sitä et voi mistään tietää.
Jostain kumman syystä sensuuri voi erittäin voimakasta kun narsismista ja faktoista keskustellaan.
Spämmäys on säännöissä kielletty. Eikä nuo tarinasi edelleen ole faktoja. Luuloja ja yleistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä sensuuri voi erittäin voimakasta kun narsismista ja faktoista keskustellaan.
Spämmäys on säännöissä kielletty. Eikä nuo tarinasi edelleen ole faktoja. Luuloja ja yleistyksiä.
Miten ihan samasta asiasta voidaan keskustella, jos samoja asioita ei saa mainita uusissa keskusteluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Pelkkää harhaa nuo sinun lapsuuskuvitelmat.
Kyllä se fyysinen ja psyykkinen väkivalta oli ihan todellista mitä äitini ja minä jouduimme kokemaan.
Skitsofrenia tuottaa monenlaisia harhakuvia. Ne voi tuntua hyvin aidoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität siis, että Hannu Lauerman näkemykset narsismista eivät ole faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Pelkkää harhaa nuo sinun lapsuuskuvitelmat.
Kyllä se fyysinen ja psyykkinen väkivalta oli ihan todellista mitä äitini ja minä jouduimme kokemaan.
Skitsofrenia tuottaa monenlaisia harhakuvia. Ne voi tuntua hyvin aidoilta.
Minulla ei kuitenkaan ole skitsofreniaa. En tiedä mistä sellaista kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihan samasta asiasta voidaan keskustella, jos samoja asioita ei saa mainita uusissa keskusteluissa
Suurin osa osaa keskustella hokematta maanisena samoja lauseita. Toki, koska olet skitsofreenikko, niin normaali keskustelu on sinulle hankalaa.
Vierailija kirjoitti:Suurin osa osaa keskustella hokematta maanisena samoja lauseita.
Mitä lauseita tarkoitat? Sinä et osaa keskustella lainkaan toisia koko ajan haukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OSpämmäys on säännöissä kielletty. Eikä nuo tarinasi edelleen ole faktoja. Luuloja ja yleistyksiä.
Väität siis, että Hannu Lauerman näkemykset narsismista eivät ole faktaa?
Lauerma ei ole esim. väittänyt että kaikki narsistit ovat väkivaltaisia riehujia läheisilleen. Tuo on yksi sinun yleistyksistäsi.
Vierailija kirjoitti:Toki, koska olet skitsofreenikko, niin normaali keskustelu on sinulle hankalaa.
Koetko, että tuo jatkuva toisten ihmisten haukkuminen on normaalia keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Suurin osa osaa keskustella hokematta maanisena samoja lauseita.
Mitä lauseita tarkoitat? Sinä et osaa keskustella lainkaan toisia koko ajan haukkumatta.
Missä kohtaa haukuin koko aikaa? Kerroit olevasi skitsofreenikko, joten ymmärrän että jotku asiat on vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa haukuin koko aikaa? Kerroit olevasi skitsofreenikko, joten ymmärrän että jotku asiat on vaikeita.
Missähän oikein kuvittelet minun todenneeni olevani skitsofreenikko? Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, joka on täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Jotku ne ei osaa keskustella ilman, että nimittelee muita narsisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olen nimittänyt sinua narsistiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän oikein kuvittelet minun todenneeni olevani skitsofreenikko? Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, joka on täysin eri asia
Samoja harhoja niissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dementtiako se vaivaa? Jatkuvasti heittelet noita narsisti-diagnooseja kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dementtiako se vaivaa? Jatkuvasti heittelet noita narsisti-diagnooseja kenelle tahansa.
Missä olen niin tehnyt? Laitatko linkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän oikein kuvittelet minun todenneeni olevani skitsofreenikko? Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö, joka on täysin eri asia
Samoja harhoja niissäkin.
Ihan eri sairaus kyseessä. Uskon, että et ymmärrä m
Patologinen valehtelija sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on palstapsykopaatti, joka avautui tuolla tänään. pelkää jättävänsä todisteita eli tietää tekevänsä rikollisia asioita, muutakin kun keskustelee täällä.
Sellaiset psykoosit siellä.🔥
Entä jos en ole katkeroitunut vaan helpottunut kun pääsin hullusta ex-miehestä eroon, ja itse asiassa se mies on kyllä erittäin katkera? Se, että naiset puhuvat traumaattisista suhteistaan, ei tee heistä automaattisesti katkeria.