Viettelispä joku mun miehen
Voisin maksaa rahaa, jos joku iskis mun miehen vaikka työmaalta tai ravintolasta ja tulisi meidän kotiin, josta heidät "yllättäisin". Saisin hyvän syyn erota tuosta miehestä, kun mussa ei muuten ole naista siihen :-(
Kommentit (26)
Jos maksat tarpeeksi voin tehdä sen :)
Vierailija kirjoitti:
Mietteistäsi päätellen häntä vietellään koko ajan ?
Ei, haluaisin erota itsestäni johtuvista syistä mutta koska tuo on hyvä mies ja aina ollut mun tukena en pysty särkemään sen sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat tarpeeksi voin tehdä sen :)
Mikä on tarpeeks? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, haluaisin erota itsestäni johtuvista syistä mutta koska tuo on hyvä mies ja aina ollut mun tukena en pysty särkemään sen sydäntä.
Out. Meni oudoksi.
Minä voin! Nuohoaako se hyvin kaikki röörit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tekee mieli uutta munaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähä juu
Ei ne varatut naiset ota eroa miehistään jonkun jonkun random sivupanonsa takia. Tämä oli provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähä juu
Hyvä mies ei voi voittaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne varatut naiset ota eroa miehistään jonkun jonkun random sivupanonsa takia. Tämä oli provo.
Varatuilla naisilla ei ole random sivupanoja, niillä on vain miehiä, joita ne eivät omaksi saa.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan otakaan, mutta tässähän juuri haetaan syytä miksi oikeuttaisin eron itselleni.. Eli mies ei ole tehnyt mitään väärää..
Vierailija kirjoitti:
Tarjoudun. 1000€?
N27
Halvalla lähtis :-D
Vierailija kirjoitti:
Tarjoudun. 1000€?
N27
Kai tiesit, että voit tuplata kun sanot AP:n miehelle mikä homman nimi :D
-Mr.Mister
Onko mies kivan näköinen? Jos kalju ja läski nii ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoudun. 1000€?
N27
Kai tiesit, että voit tuplata kun sanot AP:n miehelle mikä homman nimi :D
-Mr.Mister
Hahaha eipä tullut tämäkään mieleen. Ap
Onpahan munatonta touhua. Sääliksi käy miestä, joka on tuollaiseen reppanaan mennyt sotkeutumaan.
Johan alkoi miehellä käydä flaksi🤣