Mitä seurauksia Pekka Pouta saa twiitistään?
Selviääkö säikähdyksellä ja nöyristelyllä vai tuleeko potkut tästä hirveästä rikoksesta?
Kommentit (125)
Itseäni nauratti iltalehden uutisessa tämä lause. :DDDD:DDDDDD
Lisää sukupuoli-identiteetistä voit lukea esimerkiksi mielenterveystalon sivuilta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/38176aa0-37dd-4069-b882-f2d9ae…
Pekka Pouta, 53. AIJAIJAI, kun nämä vanhat jäärät ei osaa käyttäytyä. Kohta oppii olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jonku linkata sen twiitin?
Vai onko tämä taas joku persuolinkaisten oma "pitää vaan tietää" -öyhötys?
Etsi ilta-aviisista, jos osaat. Ellet, lue viesti 13. Samalla voit lopettaa öyhötyksen.
Mua kyllästyttää tämä voihkaaminen ja itkeminen.
On ikävä niitä Esson baarin ukkoja, jotka sanoi just niin kuin ajatteli.
Persutko täällä ensimmäisenä pervojen persettä nuolevat? Kyllä se on punaviherruskeiden silakoiden hommaa.
Potkut tulee ja se on täysin oikein. Ei tällaista voida nykyaikana sallia. Transihmisiä vähättelevää henkistä väkivaltaa ja setämiehen naisvihaa. Lyön Pekkaa turpaan, jos tulee kadulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi ilta-aviisista, jos osaat. Ellet, lue viesti 13. Samalla voit lopettaa öyhötyksen.
Lähdepyynnössä pyydetään yleensä tosiaan ihan lähdettä =)
Eihän tuo viesti 13 ollut edes lainausmerkeissä!
Oliko niin, että Kamalaa saa kutsua she tai her? Ja jos on niin, niin miksi ihmeessä, hänhän on nainen, vai?
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Pekkaa ihan fiksuna ja valveutuneena, mutta... Tämä tviitti oli kyllä oikeasti aika urpo veto.
Jep. Mutta muista kutsua minua jatkossa pronominilla: "Hänen Majesteettinen Ylhäisyys".
Swoman kirjoitti:
Kyllä taitaa lähtö tulla. Ei enää saa sanoa, että tykkää pillusta. Heterot savustetaan työpaikoilta.
Mä olen hetero enkä silti tykkää pillusta. Onko pakko tykätä vain koska on hetero?
Toivottavasti ja todennäköisesti ei mitään. Ainoa nolo asia on tässä se, että aikamies yleensäkin on Twitterissä..
Käsittääkseni Milleniaalien neuvosto on pohtinut tätä asiaa koko aamupäivän ja tullut siihen tulokseen, että Pouta voi puhdistaa maineensa esittämällä anteeksipyyntönsä seuraavan säätiedotteen yhteydessä.
Naiset taitaa keskimäärin tykätä miehistä, jotka tykkää pillusta.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Milleniaalien neuvosto on pohtinut tätä asiaa koko aamupäivän ja tullut siihen tulokseen, että Pouta voi puhdistaa maineensa esittämällä anteeksipyyntönsä seuraavan säätiedotteen yhteydessä.
Mainetta ei voi puhdistaa, mutta työpaikka EHKÄ säilyy, jos pyytää anteeksi joka kanavassa käytöstään, ja pitää sen jälkeen pari kuukautta matalaa profiilia. Mutta anna olla, jos vielä törttöilee, niin vanhat twiitit kyllä muistetaan.
Pekka oli humalassa ja suojaus putosi. Tämän kerran menee varoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tietää tai ainakin osata goolata, ei varmaan ole liikaa vaadittu.
Aloitukseen olisi ihan kohteliasta laittaa linkki, mutta ymmärrän toki ettei ctrl-c + ctrl-v pöllöpersulta onnistu.
Menehän nyt ylimielinen parempi ihminen tukehtumaan omaan erinomaisuuteesi jonnekin muualle. Tuo sinun persuöyhöttämisesi riittää jo.
Miksi Pekka Poudankin piti käyttää tuota inhottavaa p...u-sanaa? Olen aina inhonnut em. sanaa, se on alatyylinen (vrt. k...ä). Olisi muitakin termejä ollut.
esteristäkö oli juttu?