Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka tuntevat että heidän elimistössään on jotain vialla, on outoja tuntemuksia siellä täällä?

Vierailija
08.02.2021 |

Minulla on, mutta en uskalla mennä lääkäriin, kun on korona-aika ja miten ne voisivat tutkia onko minulla esim kasvaimia?
Ei ne kumminkaan helposti sellaisia edes tutki.

Tuntuu että teen kuolemaa, kaikenlaista vihlomista ja tuntemuksia joita ei ole ennen ollut, esim kehkojen kohdalla. Lisäksi niveliin sattuu, mutta minulla on jaloissa jo todettu alkava nivelrikko ja minulla on myös prosriasia joka on luultavasti myös nivelissä.
Päässä tuntuu välillä vihlaisu.
Korvassa tinnitusta.

Voisiko kaikki johtua vanhenemisesta, etten olisi kuolemansairas? Voiko kaikkia johtua iästäni, 49v? Menkat tulee vielä normaalisti, mutta voisko oudot vihlonnat ja elimistön tuntemukset kenties olla vain vaihdevuosioireita?

Pelottaa ajatella mitä kehon sisällä lymyää. Jos kyse onkin jostain vakavasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens oletko venytellyt kävellyt ja hikiliikkunut säännöllisesti, vältellyt prosessoituja ruokia ja karkkeja jne? Jos et tee mitään noista kyllä tulee nuo oireet.

Vierailija
2/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitens oletko venytellyt kävellyt ja hikiliikkunut säännöllisesti, vältellyt prosessoituja ruokia ja karkkeja jne? Jos et tee mitään noista kyllä tulee nuo oireet.

En oo hikiliikkunut ja olen syönyt huonosti. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on kymmeniä noille oireille. Lääkäriin ei taida nyt päästä, ainakaan julkiselle. Itselläkin olis tutkittavia oireita mutta kun ei pääse niin ei pääse. Täytyy vain yrittää pärjätä.

Vierailija
4/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä on kymmeniä noille oireille. Lääkäriin ei taida nyt päästä, ainakaan julkiselle. Itselläkin olis tutkittavia oireita mutta kun ei pääse niin ei pääse. Täytyy vain yrittää pärjätä.

Sitä minäkin, että nyt on huono aika.

Mulla on hoitajakäynnitkin olleet pian vuoden tauolla, verenpainehoitaja ja toinen hoitaja jolla kävin painontarkkailussa jne, sitten on erikseen vielä mielenterveyshoitaja, sekin on nyt ollut vain soiton välityksellä.

Kaikki ihan retuperällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi