Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

160 cm naiset, mistä ostatte farkkunne?

Vierailija
07.02.2021 |

Kaupoissa vain pitkiä malleja...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellosksesta ostan farkut, mutta mikä tahansa farkku, jossa lahkeenpituus on 30 tuumaa niin on sopivan pituinen.

Vierailija
22/25 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan petite-mallistoista. Harvemmin on normimalleissa pituutta 28... Joko 30 tai 32 on lyhin, mitä normikaupoista löytyy. Toki on vaihtoehto lyhentää. Ainakin JC:llä kuuluu hintaan.

Ei kannata nykyfarkuissa lyhentäminen. Jos lyhentää, suurimmassa osassa farkkuja jää polven kohta väärään kohtaan. Ne istuvat siis vain persuksesta, muuten tuntuvat ihan lainahousuilta. Olen joskus onnistunut löytämään Gantilta 28-tuumaiset, mutta en tiedä onko niitä enää. Lee Cooperilla on ollut myös 29-tuumaisia lahkeita. Hyvä ratkaisu on myös nykynuorten nilkat paljaaksi -pillit, ovat hyvät täyspitkät persjalkaisille. Itse löysin kerran vastaavat Filippa K:t.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lastenosastolta, olen 149 cm.

Vierailija
24/25 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monki, Cubus, Ginatricot, H&M... oon 161cm ja yleensä näiden kauppojen regular-mallit on mulle sopivia. Petitet on liian lyhyitä/nilkkapituisia. Halpoja markettifarkkuja passelin mittaisilla lahkeilla oon löytänyt Lidlistä. Ja kaikilla oikeilla farkkumerkeillähän on valittavissa tuumapituus, kun maksaa muutaman kympin enemmän.

Ginatricosta minäkin olen löytänyt kaikista istuvimmat farkut. Tosin joudun niitä lyhentämään.

Vierailija
25/25 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta olen muutamat farkut ostanut, merkkiä La Dame.

KappAhlista viidet farkut mallia Stella.

Lahkeen pituus on ollut molemmissa sopiva minulle.