Onko vesitornin sisällä vettä?
Kommentit (34)
Mitä ihmettä? Mä oon aina luullu että limpparia.
On. Jos sinne tiputtaa mansikan, tulee suihkusta ulos hilloa.
Siellä on ruosteisia nauloja ja banaaneja. Haloo. Joskus saattaa olla AK-47 rynnäkkökiväärejä.
Siellä ylhäällä, joo. Sieltä sitä sitten voi painovoimalla laskea kohti sinunkin hanaasi. Eivät siis ole vain vesivarastoja, vaan ilman niitä vesijohtoverkosto ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos sinne kusee niin siitä tulee kusitorni.
Kauniaisissa ja muissa rikkaissa mestoissa siellä on kuohuviiniä.
Minulla on sisäpiiritietoa: se on alkon varasto missä säilytetään viinaa. Siitä vain käytetään peitenimeä hämäykseksi.
Luulisi, että youtubessa olisi videoita vesitornien sisältä.
Jotkut väittävät, että vesitornin nimi tulisi juuri siitä, että siellä on vettä.
Vesi-etuliite on vain hämäystä. Oikeasti ne on talleja ufoille. Mutta tästä pitää olla ihan hys-hys.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että youtubessa olisi videoita vesitornien sisältä.
Aika vähän käytössä olevista. Koska vaikeahan sieltä on kummoista kuvamateriaalia saada. Iso säiliö, jossa on vettä. Pimeää tietenkin.
Aika ajoin tornit pitää puhdistaa niin silloin on hiukan kuvausmahdollisuuksia.
Onko muuten kukaan nähnyt, että vesitorni olisi rakennettu?
Miettikääpä sitä.
Oon täysin varma, et niissä mitää vettä oo vaan yksisarvisii! Levittäkää sanaa! :D
Paljonko vesitorniin mahtuu vettä? Eikö vettä olisi helpompi varastoida sellaisiin isoihin säiliöihin, missä öljyä ja kaasua varastoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos sinne kusee niin siitä tulee kusitorni.
Ilmeisesti Helsinki on noita torneja täynnä, niin kusipäistä kansaa näyttää olevan, juovat ilmeisesti wc pöntöstä.
On vettä. Se on sukeltajien harjoitusallas.
Ei ole vettä aiellä
Sehän jäätyis näin pakkasilla
siellä on miljoona litraa vettä ja pinnalla kelluu kuollut orava.
Vesitorni on rakennus, jonka yläpäässä on vesisäiliö. Vesitornilla on kaksi pääkäyttötarkoitusta; varastoida vettä ja pitää yllä tasaista vedenpainetta vesijohtoverkostossa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vesitorni