Onko vesitornin sisällä vettä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
On vettä. Se on sukeltajien harjoitusallas.
Toivottavasti se vesi filtteröidään ennen ku se päästetään menemään ihmisille ku ne sukeltajat kuiteski pissaa sinne veteen hyiiiiijjjjj
Mahdotonta nimestä päätellä.
Oisko AIV:tä?
Poistetaanko kalat ennen kuin vesi pumpataan vesitorniin?
Mäpäs oon opiskellut ammattiini vesitornissa.
Faktaa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vettä aiellä
Sehän jäätyis näin pakkasilla
Nolasit itsesi. Olen ollut poistamassa jäätä vesitornin säiliöstä. Sitä oli metrikaupalla.
Onko muuten enää Helsingissä vesitorneja alkuperäisessä käytössä?
Lapsena haettiin mummon kanssa vesitornista suoraan vettä, kun mummo asui talossa, jossa ei ollut vesijohtoja. Mutta vain kesällä, talvella kaupungin vesipostista. Onkohan enää vesipostejakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vettä aiellä
Sehän jäätyis näin pakkasilla
Nolasit itsesi. Olen ollut poistamassa jäätä vesitornin säiliöstä. Sitä oli metrikaupalla.
No, mites se jää poistettiin? Ja miksi...
Kerran oli orava ja sitten juotiin pullovettä koko kunnassa melkein kaksi viikkoa.
kohta ap palaa kysymään että "onko kossupullon sisällä kossua.".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sisäpiiritietoa: se on alkon varasto missä säilytetään viinaa. Siitä vain käytetään peitenimeä hämäykseksi.
Aivan, siellä on lantattua Kossua🍸, muutenhan neste jäätyisi ❄️talvella! Kossu haihdutetaan pois ennen kraanaa 🚰!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se vesi filtteröidään ennen ku se päästetään menemään ihmisille ku ne sukeltajat kuiteski pissaa sinne veteen hyiiiiijjjjj
Ei se haittaa kun niillä on ne kumipuvut, pissi jää sinne sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa kun niillä on ne kumipuvut, pissi jää sinne sisälle.
Ja sillä tavalla sukeltajat pysyvät lämpiminä kylmässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli orava ja sitten juotiin pullovettä koko kunnassa melkein kaksi viikkoa.
Se sama orava, joka aiheutti tuhoa jääkaudella?
Talveksi sinne laitetaan glyserolia sekaan niin ei jäädy.