Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero mies fantasioi

Vierailija
07.02.2021 |

Transnaisesta. Siis ei pelkästään seksistä, vaan ihan parisuhteeseen. Sillä mitä jalkojen välistä löytyy, eli onko käynyt leikkauksessa vai ei, ei olisi itselleni merkitystä. Tätä on nyt kauhean vaikea selittää, ehkä jonkinlainen kiehtova kokemus olisi tutustua ja rakastella naista, joka on tosi nätti ja naisellinen, mutta tietää myös millaista on olla miehenä. Olen pari livenä nähnyt bussissa toisen ja toisen keskustassa kadulla. En uskaltanut mennä jutteleen, vaikka itsevarma yleensä olenkin. Kellään muulla vastaavia fantasioita?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa fantasioida vapaasti mutta tuo "hetero" ei sovi millään fantasiaasi. Mielestäni jos ihminen haluaa pelkää seksiä saman sukupuolen/sukuelimien kanssa on bi. Jos ihminen rakastuu ja haluaa elää saman sukupuolen kanssa on homo tai lesbo.

Ei transnainen ole mies vaan oma ns kolmas sukupuoli. En tunne minkäänlaista viehtymystä miehiä kohtaan, ainoastaan naisia ja joitakuita täysin naisen näköisiä ja oloisia transnaisia kohtaan. En minä halua munaa. Kaikki ei nyt taida tajuta erilaisia mielenkiinnon kohteita luokittelematta heti joksikin.

Olisiko se jotenkin kauheaa, jos myöntäisi itselleen ovan bi? Näin vuonna 2021?

Kun en ole bi vaan hetero. Tykkään vain naisista ja pidän transnaisia naisina, en miehinä. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?

Jos joskus toteutat fantasian, niin sitten saat tietää onko se sun juttusi. Mulle kävi niin, ettei se todellisuudessa toiminutkaan.

Sinua pidetään biseksuaalina, koska heteron määritelmä on tietynlainen ja seksi samansukupuolisen kanssa on taas biseksuaalin määritelmä. Mutta eihän sillä niin suurta väliä ole millä nimellä nimitetään, vai miksi olisi?

Mitä sinun tapauksessasi kävi, ettei toiminutkaan? Olisi kiva kuulla kokemuksesi, itsellä kun ei siis ole tosiaankaan muuta kokemusta kuin ajatuksen tasolla joskus miettinyt.

Pari kertaa kokeilin, kun ajattelin, että on henkilöstä kiinni, mutta ei vaan onnistunut. Ajatuksen tasolla se on sama kumpaa sukupuolta on, mutta ei käytännössä ainakaan mun kohdalla eli olen heterompi kuin ajattelin. Tyydytin sen toisen, mutta itselle jäi vähän nahkea fiilis kokeilusta, ei tartte enää kokeilla.

Oliko ulkonäköjuttu, haarojen välistä löytyvä asia, luonne, tai jokin muu sinun puoleltasi oli se epämiellyttävä asia?

Sukupuolielin. Muuten ihan miellyttävää, mutta siihen kohdallani tyssäsi täysin.

Tuon ymmärrän. Mutta oliko muuten hänessä jotain vikaa? Vai pelkästään alapäässä? Ihastuitko edes ennenkuin tajusit mitä " sieltä löytyy" ?

Ensimmäinen kerta oli ystävän tai tuttavan kanssa, siis yhden illan juttu. Toinen oli ihastus tai rakastuminen ja olikin erittäin hankala tilanne, kun seksin jälkeen hän oli entistä ihastuneempi minuun ja en voinut mitenkään sanoa, että seksi ei toimikaan niin kuin ajattelin. Olin aina ajatellut olevani biseksuaali tai että kaikki ovat enemmän tai vähemmän biseksuaaleja, mutta ei se niin olekaan. Olen sittenkin hetero. Jonkinlainen kammo jopa jäi, mikä on täysin oma vikani ja lisäksi tosi väärin sitä toista kohtaan, koska hänessähän ei tosiaankaan mitään vikaa ollut.

Tiedätkö, olen ollut 2 kertaa naimisissa. Monta seurustelusuhdetta kaikenlaisten fiksujen naisten kanssa ollut minulla. Yhdenillan juttuja lukemattomia. Olen sitä piparia siis saanut tarpeeksi elämässäni. Minusta olet toiminut hölmösti, jos olet jättänyt ihastuksen/ rakkauden kohteesi vain sen takia, ettei hänellä ole pillua vaan jotain muuta siellä jalkovälissä. Olen itse täysin hetero, mutta se seksi on yliarvostettua. Usko pois, minä tiedän. Rakkaus on aina tärkeämpää.

En minä ainakaan haluaisi olla sellaisen kanssa, joka pitää pilluan vastenmielisenä vaikka kuinka rakastaisi. Lukemattomia kirjoituksia täälläkin siitä, miten pahasti se syö miestä ja naista, kun tuntee, ettei puoliso halua seksuaalisesti ja pidä haluttavana.

En ole kuullut koskaan, että joku olisi pitänyt kumppanin pillua vastenmielisenä.

Vierailija
42/68 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin takuulla vihille transnaisen, jos vain kaikki muut asiat mätsäisivät. En sen takia että hän olisi trans, tai ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siin hinari.

Vierailija
44/68 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että nuo "hinari" yms kommentoijat olisivat sulaa vahaa ja kuin pikkupoikia tuijottaessaan todella kauniin transnaisen tissejä ja huulia, jos sellainen heidän eteensä joskus ilmestyisi ;) Olisi hauska olla kärpäsenä katossa katselemassa, kuinka he miettisivät päänsä puhki " onko sillä pillu vai muna mekon alla " ... :D

Vierailija
45/68 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kuulosta heterolta jos olet seksuaalisesti kiinnostunut transnaisista.

Periaatteessa Donald Trump(tai kuka tahansa mies) voisi julistaa olevansa transnainen ja laittaa mekon sekä naiselliset meikit naamaan.

Eihän tuollaisista miehen geenit omaavista transnaisista kiinnostuminen enää kuulu heterouden piiriin.

Kyllä sen naisen pitää olla geneettisesti ja biologisesti 100% nainen että itsellä on seksuaalista kiinnostusta tällaiseksi se luonto on heteromiehen muovannut eikä siitä tarvitse tuntea syyllisyyttä ettei kiinnostu seksuaalisessa mielessä mekkoon pukeutuvista naiseksi itsensä tuntevista transnaisista jotka ovat muuten geneettisesti miehiä, paitsi joidenkin aivojen sukupuolen hahmotusta määrittelevien geenien osalta.

"Woke"-kultin ja transoikeuksien ajajien jotka kieltävät biologisen sukupuolen olemassaolon kannattaisi miettiä sitä miten he ovat olemassa, ei heitä olisi ilman erillisiä mies ja nais sukupuolia, biologisten faktojen kieltäminen vain lisää näiden vieraantumista yhteiskunnasta jossa suurin osa ihmisistö on heteroita.

Kolmatta sukupuolta ei ole, ei ole mitään kolmatta sukupuolta mikä voisi saada aikaan alkion hedelmöittymisen mies&nais sukupuolien lisäksi.

Vierailija
46/68 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin mainita olevani enemmän kiinnostunut ihmisestä itsestään, en niinkään siitä mitä jalkojen välissä on. Jos joku näyttää täysin naiselta, pukeutuu, käyttäytyy ja on olemukseltaan totaalisesti kuin kuka tahansa kaunis nainen. Niin miksi hemmetissä olisin kiinnostunut jostain trumpin näköisestä mekossa olevasta tyypistä? Et taida oikein käsittää hevonpersettä mitä aloittaja tarkoitti.

Vierailija
47/68 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat imeä munaa ja olet mies niin kuulostaa aika bi/panseksuaaliselta, mitä näitä vähemmistöjä nyt onkaan.

Mutta jos kullin lutkuttaminen on mielestäsi heteroa niin omapahan on asiasi,

I rest my case

Vierailija
48/68 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat imeä munaa ja olet mies niin kuulostaa aika bi/panseksuaaliselta, mitä näitä vähemmistöjä nyt onkaan.

I rest my case

Ap on tainnut sanoa, ettei halua imeä munaa, vaan tykkää kauniista naisellisista naisista. Olen saanut pillua kuule aikalailla paljon, mutta ajatus transnaisesta kumppanina menee sinulla siis siinä, että onko hänellä leikattu alapää vai ei? Jos yhdenillan suhteita olet harrastanut, oletko aivan satavarma, ettet ole sattunut nuolemaan leikattua transnaista? Et voisi tietää jos toinen ei sinulle kertoisi. Kuinka suhtautuisit jos saisitkin tietää jälkeenpäin? Kuinka suhtaudut ns kimppapanoihin, joissa vaimoa naidaan yhden tai useamman apumiehen voimin? Täällä palstalla monikin kertoo, kuinka sen toisen miehen kalun uppoaminen omaan muijaan ja sperman näkeminen kiihottaa. Välilihan lävitsekin tuntuu kuulema kivalta. Sehän on enemmän heteroa. Vai onko sittenkään? Mietipä tarkoin. Miksi kimppapanoissa toisen miehen karvainen kroppa ja sen kulli uppoamassa omaan vaimoon ja liukkaille pääseminen kiihottaa sinua? Se ei ole kuule täysin heteroa, ole rehellinen itsellesi.

Vierailija
49/68 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään transnaista tähän kommentoimaan, tai sellaisen kanssa parisuhteessa olevaa?

Vierailija
50/68 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa

Vierailija
51/68 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vastaan otsikon mukaisesti, niin heteromiehenä fantasioin lähes päivittäin kun näen tiukkapeppuisia naisia. Fantasiat pidän oman pääni sisällä, ja nautin seksistä oman vaimoni kanssa. Oikeasti en edes haluaisi toteuttaa mitään fantasioita muiden naisten kanssa, mutta kyllähän ne kauniit naiset saavat joskus mielikuvituksen hyvällä tavalla liikkeelle.

Miehet jotka fantasioi toisista miehistä eivät välttämättä ole niin heteroita, jos olen mitään ikinä ymmärtänyt seksuaalisista suuntautumisista.

Vierailija
52/68 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I rest my case

Tämä.

Vierailija
53/68 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I rest my case

Tämä.

Ap ei puhunut haluavansa lutkuttaa kullia. Vaan sanoi tykkäävänsä naisista, oli heidän jalkojensa välissä mitä vain. Transnainen luultavasti haluaa olla ihan totaalisen nainen, imeä eikä tulla imutetuksi. Naiduksi eikä naida. Monilla heistä on leikattu pillu sitäpaitsi.

Vierailija
54/68 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vastaan otsikon mukaisesti, niin heteromiehenä fantasioin lähes päivittäin kun näen tiukkapeppuisia naisia. Fantasiat pidän oman pääni sisällä, ja nautin seksistä oman vaimoni kanssa. Oikeasti en edes haluaisi toteuttaa mitään fantasioita muiden naisten kanssa, mutta kyllähän ne kauniit naiset saavat joskus mielikuvituksen hyvällä tavalla liikkeelle.

Miehet jotka fantasioi toisista miehistä eivät välttämättä ole niin heteroita, jos olen mitään ikinä ymmärtänyt seksuaalisista suuntautumisista.

Et tajunnut aloitusta. Kyse oli fantasiasta, jossa ihastutaan naisen kauneuteen, pukeutumiseen ja käyttäytymiseen. Fantsussa hoidot lävitse käynyt nainen kaipaa hyväksyntää ja flirttailee saadakseen huomiota miehiltä.

Vierailija
55/68 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissa on kyse jostain mitä ei halua elävässä elämässä toteuttaa. Brasilialainen transnainen saisi vieteltyä lähes kenen tahansa heteron miehen. Mistään homoilusta niissä ei ole kyse.

Vierailija
56/68 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole homos jos olen trans naiseen.

Vierailija
57/68 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat. Aloittajalla olikin kyse fantasiasta, jossa ihan naisen näköiseen transnaiseen ( joo mieheen ) ihastuisi tajuamatta ensin ettei hän ole ns cis nainen, vai mikä se termi onkaan. Onhan esim joitain harvinaisia tapauksia, joilla on ylimääräinen kromosomi, tai vanhan kansan kielellä puhuttuna jotkut ovat kaksineuvoisia, eli molemmat sukuelimet. Jos sellainen ihminen saa hoitoa, ja mistään ei edes tiedä ensinäkemältä toisen olevan ei nainen, niin kuinka se hetero muka yhtäkkiä bi tai panseksuaaliksi muuttuisi?

Vierailija
58/68 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei taida kukaan transnaisen kanssa suhteessa oleva vaivautua kommentoimaan? Tai sellaisen tavannut

Vierailija
59/68 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää spämmi jo riitä heterolle.

Vierailija
60/68 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suhteessa en sentään ole, mutta parin sellaisen kanssa touhunnut. Ihan mielenkiinnosta ensin, mutta myönnän että kiihotti koko homma jotenkin mielettömän paljon. Tiesin mitä oon tekemässä ja että periaatteessa miehen kanssa....silti panetti ihan hulluna ja ehkä just sen kielletyn hedelmän takia. Kaikki temput tehtiin puolin ja toisin... ja olen naimisissa. En osaa luokitella bi vai hetero vai mikä sitten onkaan. Miehiä en sellaisenaan kaipaa, enkä niistä kiihotu. Pitää olla nainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän