Hetero mies fantasioi
Transnaisesta. Siis ei pelkästään seksistä, vaan ihan parisuhteeseen. Sillä mitä jalkojen välistä löytyy, eli onko käynyt leikkauksessa vai ei, ei olisi itselleni merkitystä. Tätä on nyt kauhean vaikea selittää, ehkä jonkinlainen kiehtova kokemus olisi tutustua ja rakastella naista, joka on tosi nätti ja naisellinen, mutta tietää myös millaista on olla miehenä. Olen pari livenä nähnyt bussissa toisen ja toisen keskustassa kadulla. En uskaltanut mennä jutteleen, vaikka itsevarma yleensä olenkin. Kellään muulla vastaavia fantasioita?
Kommentit (68)
En tuomitse, ihan samankaltaisia fantasoita itsellänikin. Lisäksi haluaisin ottaa mieheltä suihin. En kuitenkaan tunne minkäänlaista vetoa miestä kohtaan samalla tavalla kuin himoitsen naista.
Mutta heteroksi en itseäni lähtisi väittämään.
Jokainen saa fantasioida vapaasti mutta tuo "hetero" ei sovi millään fantasiaasi. Mielestäni jos ihminen haluaa pelkää seksiä saman sukupuolen/sukuelimien kanssa on bi. Jos ihminen rakastuu ja haluaa elää saman sukupuolen kanssa on homo tai lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin myös ottaa peppuun.
-Ap
Ei tykkää Ap. Vale AP siellä taas vauhdissa :D
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa fantasioida vapaasti mutta tuo "hetero" ei sovi millään fantasiaasi. Mielestäni jos ihminen haluaa pelkää seksiä saman sukupuolen/sukuelimien kanssa on bi. Jos ihminen rakastuu ja haluaa elää saman sukupuolen kanssa on homo tai lesbo.
Ei transnainen ole mies vaan oma ns kolmas sukupuoli. En tunne minkäänlaista viehtymystä miehiä kohtaan, ainoastaan naisia ja joitakuita täysin naisen näköisiä ja oloisia transnaisia kohtaan. En minä halua munaa. Kaikki ei nyt taida tajuta erilaisia mielenkiinnon kohteita luokittelematta heti joksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei transnainen ole mies vaan oma ns kolmas sukupuoli. En tunne minkäänlaista viehtymystä miehiä kohtaan, ainoastaan naisia ja joitakuita täysin naisen näköisiä ja oloisia transnaisia kohtaan. En minä halua munaa. Kaikki ei nyt taida tajuta erilaisia mielenkiinnon kohteita luokittelematta heti joksikin.
Olisiko se jotenkin kauheaa, jos myöntäisi itselleen ovan bi? Näin vuonna 2021?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole bi vaan hetero. Tykkään vain naisista ja pidän transnaisia naisina, en miehinä. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?
Aika jännä, ettei kommentteja hyväksytä vaikkeivat ole sääntöjenvastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole bi vaan hetero. Tykkään vain naisista ja pidän transnaisia naisina, en miehinä. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?
Jos joskus toteutat fantasian, niin sitten saat tietää onko se sun juttusi. Mulle kävi niin, ettei se todellisuudessa toiminutkaan.
Sinua pidetään biseksuaalina, koska heteron määritelmä on tietynlainen ja seksi samansukupuolisen kanssa on taas biseksuaalin määritelmä. Mutta eihän sillä niin suurta väliä ole millä nimellä nimitetään, vai miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna vielä, olen ollut aina vain naisten kanssa ja heitä on riittänyt. Miehet eivät kiinnosta ollenkaan, vaan jokin kielletty hedelmä, asia jota ei ehkä koskaan tule oikeassa elämässä kokemaan ilman ihme säkää saa fantasioimaan näin. Eräs exäni olisi minulle yhden kerran antanut luvan sellaiseen, maksullinen olisi pitänyt ottaa. Jätin käyttämättä tilaisuuden. Kertokaa keillä minkäänlaisia kokemuksia transnaisista joko seksissä tai parisuhteessa, tai vaikka ihan vaan kavereina tunnette.
-Ap
Jos kerran haluat pitää fantasiana, niin taitaa olla aika yleinenkin fantasia.
Jos transnainen on tehnyt kaikki leikkaukset eli alaosastokin on naisen niin olet hetero. Mutta jos siellä on miehen elin niin miten ajattelit esim hoitaa suu sexin? tai miten ajattelit sormetaa häntä? Se mitä on housujen sisällä ratkaisee. Voihan joku mies pukeutua naiseksi mutta on kumminkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos transnainen on tehnyt kaikki leikkaukset eli alaosastokin on naisen niin olet hetero. Mutta jos siellä on miehen elin niin miten ajattelit esim hoitaa suu sexin? tai miten ajattelit sormetaa häntä? Se mitä on housujen sisällä ratkaisee. Voihan joku mies pukeutua naiseksi mutta on kumminkin mies.
Niin, naisella ei voi penistä olla eikä mies muutu naiseksi pukeutumalla naisten vaatteisiin. Sanoilla on tietty merkitys ja siihen perustuu yhteinen ymmärrys asioista. Muuten kanssakäymisestä tulee turhan vaikeaa. Biseksuaaliksi sanominen ei pitäisi enää nykymaailmassa olla loukkaus eikä sitä tehdä loukkaamismielessä.
Seksiä miehen kanssa harrastava mies, joka kutsuu itseään heteroksi on... niin, mikä on homman nimi? Onko se homofobiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naisella ei voi penistä olla eikä mies muutu naiseksi pukeutumalla naisten vaatteisiin. Sanoilla on tietty merkitys ja siihen perustuu yhteinen ymmärrys asioista. Muuten kanssakäymisestä tulee turhan vaikeaa. Biseksuaaliksi sanominen ei pitäisi enää nykymaailmassa olla loukkaus eikä sitä tehdä loukkaamismielessä.
Seksiä miehen kanssa harrastava mies, joka kutsuu itseään heteroksi on... niin, mikä on homman nimi? Onko se homofobiaa?
Ei, se on Man who haves sex with another men.
Transnainen on nainen, oli korjausprosessi vaiheessa tai valmis. Häntä haluava mies on hetero. 💋🌈
Kun otsikossa lukee heteromies sitäjatätä, niin melko varmasti sisällössä on kyse seksistä saman sukupuolen kanssa. Sama ilmiö kuin se, että eniten homoja haukkuvat miehet ovat aika usein kaappihomoja itse, heterouden korostaminen on silloin tarpeen.
Noin objektiivisesti ajatellen, transnainen voisi olla kullisena henkilönä (tai henkilönä jolla on joskus ollut kullI) tosi hyvä ottamaan suihin. En tiedä miten käytännössä olisi mahdollista, mutta jos en tietäisi suihinoton hetkellä, että naisella on killuttimet jalkojen välissä, varmasti nauttisin. Mutta jos kyse on fantasioinnista, niin olen varmaan pikkasen liian hetero, jotta ajatus ei tuntuisi vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kun otsikossa lukee heteromies sitäjatätä, niin melko varmasti sisällössä on kyse seksistä saman sukupuolen kanssa. Sama ilmiö kuin se, että eniten homoja haukkuvat miehet ovat aika usein kaappihomoja itse, heterouden korostaminen on silloin tarpeen.
Ehkä Suomessa tulkitaan noin. Jossain thaikuissa tai brasiliassa on lähes maan tapa, että on myös sitä kolmatta sukupuolta.
Itse en ajattele seksiä pimpan tai kullin asiana, vaan jonain monimuotoisempana. Esim transnainen voi olla sata kertaa enemmän naisen oloinen, kuin maskuliininen rekkis nainen. Miehiä tai kullia kohtaan minulla ei ole halua, ei värähdä viisari uimahallin saunassa eikä jos jätkäkavereiden kanssa vietetään saunailtaa. Kuvottaa ajatuskin. Olen luonteeltani kai esteetikko, ja koska transnaiset ylikorostavat naiseutta ja pukeutuvat viehättävästi saadakseen huomiota, ja he saavat osakseen kuitenkin torjuntaa sen takia mitä ovat, niin liekkö se siinä se jonkinlainen viehätys?
Tarkenna vielä, olen ollut aina vain naisten kanssa ja heitä on riittänyt. Miehet eivät kiinnosta ollenkaan, vaan jokin kielletty hedelmä, asia jota ei ehkä koskaan tule oikeassa elämässä kokemaan ilman ihme säkää saa fantasioimaan näin. Eräs exäni olisi minulle yhden kerran antanut luvan sellaiseen, maksullinen olisi pitänyt ottaa. Jätin käyttämättä tilaisuuden. Kertokaa keillä minkäänlaisia kokemuksia transnaisista joko seksissä tai parisuhteessa, tai vaikka ihan vaan kavereina tunnette.
-Ap