Sairaanhoitajana tienaan keskimäärin 3 900 euroa kuussa, en ymmärrä sitä ainaista valitusta palkoista
Peruspalkka on mikä on, mutta lisillä se nousee helposti lähemmäs 4 000 euroon. Mielestäni sekin on vähän liikaa, koska nämä maksetaan valtion velkarahalla, ja lapsiemme tulevaisuus pilataan.
Kommentit (52)
mä tienaan sairaanhoitajana yksityisellä puolelle 4000-4500€/kk.
Suosittelen hakeutumaan yksityiselle niin vähentää palkanmaksua myöskin verorahoista.
Varmaan parhaiten palkattu amk-tutkinto jossa on täysin varma työllistyminen.
Miksi nämä palkat heittelevät niin paljon? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mielestäni sairaanhoitajille pitää maksaa hyvin.
Mä saan sairaanhoitajana 1900e. Missäs on tuollainen palkka? Vaihdan heti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä palkat heittelevät niin paljon? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mielestäni sairaanhoitajille pitää maksaa hyvin.
Lisät nostavat palkkoja aivan jäätävästi. Peruspalkat ei ihmeellisiä ole.
Hoitoalalla lisät on oikein hyvät. Anoppi on lähäri ja tekee 3-vuorotyötä ja kiskoo semmoiset 55000 euroa vuodessa. Se on tosi hyvä palkka eikä se työ niin raskasta ole kun hoitajat uskottelee.
Vierailija kirjoitti:
1900 taitaa olla alle kaikkien taulukoiden vai puhutko nettopalkasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun hoitajilla LISÄT EIVÄT OLE PALKKAA! Kaikilla muilla ne toki ovat palkan osa ja lasketaan kokonaisansioihin, mutta ei hoitajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun hoitajilla LISÄT EIVÄT OLE PALKKAA! Kaikilla muilla ne toki ovat palkan osa ja lasketaan kokonaisansioihin, mutta ei hoitajilla.
Mitä merkitystä tällä on?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on oiva osoitus hoitajien koulutustasosta. Ei eroteta nettoa brutosta jos yleensä edes tiedetään, mitä netto ja brutto ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä tällä on?
Mäkään en nyt ymmärrä. Kyllä lisät ovat palkkaa, eivät peruspalkkaa mutta palkkaa silti?
No ei siitä tarpeeksi hyvin makseta kun niin moni vaihtaa jossain vaiheessa alaa. Raha motivoi. Itselläkin hoitoalalla paperit, tiettyjä ns. "Kevyempiä" hommia suostun tekemään, mutta esim. Teholle tai vastaaviin hommiin en missään nimessä sillä peruspalkalla menisi mikä se on. Nostan hattua heille ja toivon lisää palkkaa heille.
Mä saan insinöörinä tuon summan kahdessa viikossa, eikä tartte kuin juoda kahvia ja jauhaa paskaa konttorilla sen 35h viikossa..
Palkan pitäisi mennä työnkuvan mukaan. Peruspalkka on monilla sama yhtään työnkuvaan katsomatta.
Jos puhutaan tienaamisesta niin please puhukaa nettotuloista, koska älkääkä johtako harhaan puhumalla brutosta.
Noin helposta ja kevyestä hommasta joku 1800€ olisi sopiva palkka.
Kyllä pitää ihmetellä, että miten joku lähäri tienaa 55 000, kun en itse 3-vuorotyötä tekevänä sh:na päässyt ikinä edes 40 000 euroon.
Mä tienaan sairaanhoitajana bruttona 2500-2800€/kk, jos teen kokoaikatyötä ja kahta vuoroa ja viikonloppuja