Musta taitaa tulla mummo. Älyttömän outo ajatus
Pojan tyttöystävä on raskaana. Viikko sitten poika kertoi. Edelleen vaikeaa edes ajatella. Onnellinen kuitenkin siitä että olin heille se turvallinen aikuinen, jolle tämän asian luottivat. Tytön vanhemmille eivät ainakaan viikko sitten olleet kertoneet.
En ollenkaan tiedä mitä pitäisi ajatella. Poika on todella järkyttynyt edelleen. Tyttö ei niinkään.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap! Hieno asia, vaikka tulevat vanhemmat aika nuoria ovatkin. Jos on tukiverkot kunnossa niin varmasti selviytyvät.
Oma tyttöni ja poikaystävänsä ovat saman ikäisiä. Olisihan tuollainen uutinen minulle aluksi aika iso shokki, mutta tekisin parhaani auttaakseni nuorta perhettä. Ja lapsenlapsi olisi ihana - olisin ainakin nuori ja jaksava mummo!
Toivon teille kaikkea hyvää!
Varo vaan ettei ap oo puhunu sun tytöstä :DD
Eipä tullut mieleen, mutta näin voi tosiaan olla :) Eipä siinä mitään, sitten pääsisin mummoksi itsekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohditko kertoa että jos tekee sitä eikä käytä ehkäisyä voi tulla vaaveli? :)
Tiesitkö että kortsu voi mennä rikki tai pillerit pettää vaikka vatsataudin takia?
Aika harvoin osuu molemmat samaan aikaan.
Ja mehän ei voida tietää mitä ehkäisyä nämä nuoret ovat käyttäneet. Vai käyttivätkö mitään edes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohditko kertoa että jos tekee sitä eikä käytä ehkäisyä voi tulla vaaveli? :)
Tiesitkö että kortsu voi mennä rikki tai pillerit pettää vaikka vatsataudin takia?
Ja mehän ei voida tietää mitä ehkäisyä nämä nuoret ovat käyttäneet. Vai käyttivätkö mitään edes
Emme voikaan, mutta eiköhän jokainen täyspäinen 17v tiedä, miten vauvat saa alkunsa ja miten niistä pääsee eroon jo ennen hedelmöittymistä.
Oon jo tyylii 44kk ja osaan maksaa kaiken meiä elämise ilman aikuisten rahoj. Tai siis sille XD LOL
Ap oothan sanonut pojalle että ainoa keino millä hän voi yrittää ehkäistä raskautta on kortsu? Tyttö voi jättää pillerit salaa pois
Sitä se reiän parittelu teettää. Lapsillakin.
Siellä on työnnelty pippeliä pimpsaan sit ihan huolella. Huhuh
Vierailija kirjoitti:
Ap oothan sanonut pojalle että ainoa keino millä hän voi yrittää ehkäistä raskautta on kortsu? Tyttö voi jättää pillerit salaa pois
Puhuimme kyllä näistä asioista kun tytöt alkoi poikaa kiinnostamaan. Mutta kuten todettua kortsu voi mennä rikki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin? Et kerro heidän ikiään etkä omaa ikääsi?
Täyttävät 18 molemmat tänä vuonna. Itse 45v. Ap
Tyttö ehtii siis täyttää 18 ennen kuin lapsi syntyy? Sittenpähän ovat täysi-ikäisiä ja heidän pitää selvitä kaksin lapsen kanssa. Mennä töihin yms. Elämä pilalla.
Taitavat ehtiä. En ole varma milloin tytöllä on syntymäpäivä. Poika ainakin ehtii. Mutta en sanoisi että lapsen takia elämä on pilalla. Erilaistahan se on, mutta ei se maailmanloppu ole. Ap
Miten niin erilaista? Joka toinen viikonloppu yli 2v lapsi tulee isälleen (tai siis mummolaan), joten eipä siinä onneksi pojan elämä muutu. Kela maksaa elarit niin kauan kun isä opiskelee, joten sekään ei ole ongelma. Jos vielä tyttö lapsineen muuttaa toiselle paikkakunnalle, syntyy etäisyys luonnostaan eikä tarvitse ihmeemmin isyyttä miettiä.
Miksi vasta yli 2v?
Sit poika lähtee armeijaan ja jättää tytön yksin vaavin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Poikas elämä pilalla
Miten ihmeessä lapsi pilaa elämän? Suomessa voi aika hyvin tehdä kaikkea, vaikka lapsi onkin. AP ottaa heti ison osan lapsenlapsen elämässä ja nuoret pääsevät festareille yms, koska mummolla la lapsenlapsella on hyvä suhde ja viikonloppuhoito onnistuu hyvin. En ymmärrä, miten ihmiset ovat niin kaavoihin kangiatuneet, etteivät pysty muuttamaan elämäänsä yllätys lapsen tullessa kuvioihin. Kai se lapsi pilaa elämän, jos niin ajattelee. Mutta lapsi on siunaus, eikä pilaa mitään, vaan muuttaa elämää vähän erilaiseksi.
Älyttömän outo ajatus, et tyypit jotka ei muista isoo uutta vuotta tai 11/9, parittelee jo.
Tätä keskustelua lukiessa tunnen itseni kyllä niin onnelliseksi kun mun poikaa ei vielä tytöt kiinnosta. On kyllä vuotta nuorempikin
Onpa kummallisia kommentteja. Ei ihme, että ihmiset ovat masentuneita elämään, jos eivät osaa ottaa vastaan mitä elämä tuo.
Tätä keskustelua lukiessa tunnen itseni kyllä niin onnelliseksi kun mua ei vielä pojat kiinnosta. Oon kyllä 10 vuotta vanhempikin.
Vierailija kirjoitti:
Siis sun poika on järkyttyny vaikka raskaus on jo melko pitkällä? Lipettiin lähtee tuo jätkä. Ei ole ollenkaan valmis isukki
Voi myös pikkuhiljaa kypsyä ajatukseen vauvasta. Ei tuomita nuorta uudessa tilanteessa