Musta taitaa tulla mummo. Älyttömän outo ajatus
Pojan tyttöystävä on raskaana. Viikko sitten poika kertoi. Edelleen vaikeaa edes ajatella. Onnellinen kuitenkin siitä että olin heille se turvallinen aikuinen, jolle tämän asian luottivat. Tytön vanhemmille eivät ainakaan viikko sitten olleet kertoneet.
En ollenkaan tiedä mitä pitäisi ajatella. Poika on todella järkyttynyt edelleen. Tyttö ei niinkään.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
NIin? Et kerro heidän ikiään etkä omaa ikääsi?
Täyttävät 18 molemmat tänä vuonna. Itse 45v. Ap
Unohditko kertoa että jos tekee sitä eikä käytä ehkäisyä voi tulla vaaveli? :)
Aikooko ne siis pitää sen. Älä unohda että tytöllä on oikeus tehdä abortti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ehtii siis täyttää 18 ennen kuin lapsi syntyy? Sittenpähän ovat täysi-ikäisiä ja heidän pitää selvitä kaksin lapsen kanssa. Mennä töihin yms. Elämä pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ehtii siis täyttää 18 ennen kuin lapsi syntyy? Sittenpähän ovat täysi-ikäisiä ja heidän pitää selvitä kaksin lapsen kanssa. Mennä töihin yms. Elämä pilalla.
Taitavat ehtiä. En ole varma milloin tytöllä on syntymäpäivä. Poika ainakin ehtii. Mutta en sanoisi että lapsen takia elämä on pilalla. Erilaistahan se on, mutta ei se maailmanloppu ole. Ap
Poikas lähtee raukkana lipettiin. Tän takia lasten ei pitäis tehdä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MILF / GILF
Onnea ap! Hieno asia, vaikka tulevat vanhemmat aika nuoria ovatkin. Jos on tukiverkot kunnossa niin varmasti selviytyvät.
Oma tyttöni ja poikaystävänsä ovat saman ikäisiä. Olisihan tuollainen uutinen minulle aluksi aika iso shokki, mutta tekisin parhaani auttaakseni nuorta perhettä. Ja lapsenlapsi olisi ihana - olisin ainakin nuori ja jaksava mummo!
Toivon teille kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Aikooko ne siis pitää sen. Älä unohda että tytöllä on oikeus tehdä abortti
Niin ne sanoivat. Sitä paitsi raskaus ei ole enää ihan ekoilla viikoilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap! Hieno asia, vaikka tulevat vanhemmat aika nuoria ovatkin. Jos on tukiverkot kunnossa niin varmasti selviytyvät.
Oma tyttöni ja poikaystävänsä ovat saman ikäisiä. Olisihan tuollainen uutinen minulle aluksi aika iso shokki, mutta tekisin parhaani auttaakseni nuorta perhettä. Ja lapsenlapsi olisi ihana - olisin ainakin nuori ja jaksava mummo!
Toivon teille kaikkea hyvää!
Varo vaan ettei ap oo puhunu sun tytöstä :DD
Onnea mummille! Mä olen itse teiniäidin lapsi ja oman ensimmäisenkin pyöräytin kun olin 20. Mä olen tehnyt elämää eri tahdissa kuin muut ja niin myös mun äitini mutta nyt 35 vuotiaana mulla on hyväpalkkainen työ ja omistusasunto, hyvä koulutus, lapsia lisää ja edelleen sama mies.
Siis sun poika on järkyttyny vaikka raskaus on jo melko pitkällä? Lipettiin lähtee tuo jätkä. Ei ole ollenkaan valmis isukki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MILF / GILF
Mitä tää tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat ehtiä. En ole varma milloin tytöllä on syntymäpäivä. Poika ainakin ehtii. Mutta en sanoisi että lapsen takia elämä on pilalla. Erilaistahan se on, mutta ei se maailmanloppu ole. Ap
Miten niin erilaista? Joka toinen viikonloppu yli 2v lapsi tulee isälleen (tai siis mummolaan), joten eipä siinä onneksi pojan elämä muutu. Kela maksaa elarit niin kauan kun isä opiskelee, joten sekään ei ole ongelma. Jos vielä tyttö lapsineen muuttaa toiselle paikkakunnalle, syntyy etäisyys luonnostaan eikä tarvitse ihmeemmin isyyttä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Unohditko kertoa että jos tekee sitä eikä käytä ehkäisyä voi tulla vaaveli? :)
Tiesitkö että kortsu voi mennä rikki tai pillerit pettää vaikka vatsataudin takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MILF / GILF
Mitä tää tarkoittaa?
Ei kannata kiinnittää huomiota, mutta voithan googlettaa. Mieluiten älä.