Musta taitaa tulla mummo. Älyttömän outo ajatus
Pojan tyttöystävä on raskaana. Viikko sitten poika kertoi. Edelleen vaikeaa edes ajatella. Onnellinen kuitenkin siitä että olin heille se turvallinen aikuinen, jolle tämän asian luottivat. Tytön vanhemmille eivät ainakaan viikko sitten olleet kertoneet.
En ollenkaan tiedä mitä pitäisi ajatella. Poika on todella järkyttynyt edelleen. Tyttö ei niinkään.
Kommentit (52)
Ja nytkö olet onnellinen siitä että sinulle kerrottiin, eikä tytön vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ja nytkö olet onnellinen siitä että sinulle kerrottiin, eikä tytön vanhemmille.
Olisin minäkin siitä onnellinen
Melko ikävää kommentointia. Teinivanhemmat ei ole välttämättä vastuuttomia. Kummallinen ajatus kaikenkaikkiaan.
Turvaverkko on suomeksi sitä, että teinien vanhemmat kantavat vauvasta vastuun. Siksi en mitenkään erityisesti ihannoisi sitä, että ehkäisystä ei osata huolehtia maailmassa, jossa on keksitty jopa jälkiehkäisypilleri.
Vierailija kirjoitti:
Turvaverkko on suomeksi sitä, että teinien vanhemmat kantavat vauvasta vastuun. Siksi en mitenkään erityisesti ihannoisi sitä, että ehkäisystä ei osata huolehtia maailmassa, jossa on keksitty jopa jälkiehkäisypilleri.
Höpö höpö. Olen itsekin teiniäiti kun 16-vuotiaana esikoisen sain. Mun vanhemmat ovat hoitaneet poikaa vain ihan yksittäisiä viikonloppuja ja päiviä. Kyllä minä olen suurimman vastuun kantanut. Tosin alussa asuin vanhempieni luona. Vuoden päästä muutin omaan kotiin. Ei kaikki ole holtittomia, vaikka nuoria ovatkin.
Onnea ap!
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy voi pettää, eikä sitä aina tiedä ennen kuin huomaa olevansa raskaana.
Onnea ap:lle ja nuorille :) Kyllä se siitä lähtee sujumaan, nuoret etsivät oman kodin ja hoitavat koulut loppuun ja sinä pääset taas kokemaan vauvan parhaat puolet.
Leskivaari lähti Afrikkaan vaimonhakuun.
Musta taitaa tulla mummo.
Seurustelen miehen kanssa, jonka äiti on minua nuorempi. Hänen äitinsä halusi lapsen hyvin nuorena. Ja mies taas tuntee vetoa vanhempiin naisiin. Ikäeroa meillä siis miehen kanssa riittää. HUllunkurinen kokonaisuus, mutta mieheni äiti on erittäin mukava nainen. Ehkä juuri nuoruus tekee hänessä sen, ettei hätkähtele meitäkään?
Mutta onnea teille. ELämässä pitää olla haasteita ja asioita voi tehdä hieman eri tavoin kuin yleensä. Suurin merkitys on aina sillä, miten lähipiiri ottaa ne vastaan. Muut saavat olla ihan mitä mieltä tahansa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oothan sanonut pojalle että ainoa keino millä hän voi yrittää ehkäistä raskautta on kortsu? Tyttö voi jättää pillerit salaa pois
Puhuimme kyllä näistä asioista kun tytöt alkoi poikaa kiinnostamaan. Mutta kuten todettua kortsu voi mennä rikki. Ap
Suloista, että uskot tuohon. Ettei vaan ois vähän kokeiltu panna paljaalla eikä olekaan sitten enää muu maistunut. Tässä seuraus, jutelkaa tästä vaikka joulupöydässä koliikki-itkun säestäessä.
Onnea mummulle