Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas näitä naisia joille vessan peseminen on YÖK ja itsensä myyminen JEES

Vierailija
07.02.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007786203.html

Tässäkin nousee taas esiin, että rahaa saa helpommalla kuin raatamalla mäkkärissä tai siivoushommissa. Mikä näitä nuoria naisia vaivaa, kun kaikki täytyy saada niin helposti?

Kommentit (238)

Vierailija
161/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi naistenlehdet tekevät artikkeleita tällaisista asioista? Tuntuu että itsensä myyminen, sugardaddy touhut, avoimet suhteet, polygamia sekä loputon irtosuhteilu halutaan väkisin saada näyttämään siltä, että nämä ovat aivan normaaleja asioita joista pitää voimaantua. Millaista porukkaa siellä toimituksessa on töissä? Sairasta.

Miksei nämä olisi varsin normaalia?!! Olet ahdasmielinen ja rajoittunut.

N-43

Eli sinulle olisi ok, jos esimerkiksi miesystäväsi käyttäisi tällaisia palveluita? Tai poikasi tyttöystävä olisi prostituoitu? 

Tautiriskin takia en haluaisi että olisi miesystävä, joka käyttäisi palveluita, mutta muuten ok. Voisin olla sisarvaimo ihan mielelläni. Mulla oli sugardaddy aiemmin(varattu perheen isukki), mutta mun täytyi lopettaa juttu koska mies alkoi vaatimaan oikeaa suhdetta.

N-43

Entäs jos poikasi tulisi järkyttyneenä kertomaan, että hänen tyttöystävänsä haluaa olla prostituoitu? Sanotko hänelle, että hän on ahdasmielinen ja rajoittunut, jos ei hyväksy sellaista? 

Vierailija
162/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin siitä, että noin tavallisen näköiselle maksetaan seksistä.

Jos ostaisin seksiä, niin ostaisin sitä mielelläni nimenomaan tavallisen näköiseltä.

M48

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, koska tavallisen näköisiltä on aina saanut ilmaiseksikin. t. M-vähän-vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi naistenlehdet tekevät artikkeleita tällaisista asioista? Tuntuu että itsensä myyminen, sugardaddy touhut, avoimet suhteet, polygamia sekä loputon irtosuhteilu halutaan väkisin saada näyttämään siltä, että nämä ovat aivan normaaleja asioita joista pitää voimaantua. Millaista porukkaa siellä toimituksessa on töissä? Sairasta.

N-43

Eli sinulle olisi ok, jos esimerkiksi miesystäväsi käyttäisi tällaisia palveluita? Tai poikasi tyttöystävä olisi prostituoitu? 

Tautiriskin takia en haluaisi että olisi miesystävä, joka käyttäisi palveluita, mutta muuten ok. Voisin olla sisarvaimo ihan mielelläni. Mulla oli sugardaddy aiemmin(varattu perheen isukki), mutta mun täytyi lopettaa juttu koska mies alkoi vaatimaan oikeaa suhdetta.

N-43

Entäs jos poikasi tulisi järkyttyneenä kertomaan, että hänen tyttöystävänsä haluaa olla prostituoitu? Sanotko hänelle, että hän on ahdasmielinen ja rajoittunut, jos ei hyväksy sellaista? 

Ohismies sanoo: sanoisin, että kyllä sitä poika minäkin omat reissuni olen h-rissa käynyt, mutta kuten huomaat, en niistä ole juuri kylillä huudellut.

Vierailija
164/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osoitatte raivon aina NAISEEN? Miksi miehet saavat luoda epätasa-arvoa naisille mutta naisilla on koko ajan pakko haluta miehille tasa-arvoa. Huoh mitä naisvihaa taas.

Miehet haluavat enemmän seksiä. Miehet haluavat ostaa seksiä. Jos miehet eivät seksiä saa, he pakottavat siihen. Siitäkin syytätte naista ;)

Että te heterot olette toksisia. Oikeita myrkkykasoja.

Kenelle miehelle tässä nyt voisi sen raivon osoittaa, kun tuotta jutussa naistoimittaja on haastatellut naisprostituoitua? 

Meni niin tai näin, niin syyllinen löytyy aina (siis aina) miehestä.

Miten niin? Minä vastasin tuolle, joka ihmetteli, miksi raivo osoitetaan naiseen. 

Vierailija
165/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄNEN OMA ASIA EI SINUN

No jos on oma asiansa, niin pitäisi sen omana asianaan ja omana tietonaan.

Vierailija
166/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43

N-43

Ohismies sanoo: sanoisin, että kyllä sitä poika minäkin omat reissuni olen h-rissa käynyt, mutta kuten huomaat, en niistä ole juuri kylillä huudellut.

Eli käytännössä vihjaisit pojallesi, että voisit polkaista hänenkin naisystäväänsä? Kun se on niin normaalia. 

Vierailija
167/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hänen piti kertoa asiasta nimellään ja kasvoillaan? Ei olisi kannattanut. Tulevaisuuden työnantajat ja ihmissuhteet eivät välttämättä innostu asiasta. Olen muuten aina luullut, että myydäkseen seksiä pitää olla tosi kauniit kasvot.

Vierailija
168/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43

Ohis mutta googlaa mitä tarkoittaa normaali. Se on selvästi sulla hakusessa.

miten niin? Eikö olisi sitten ihan normaalia, jos poikasi tyttöystävä olisi prostituoitu? 

Mulle se olisi ihan ok, minä en hypoteettisen poikani puolisoa valitsisi vaan hän tekisi sen itse, omilla kriteereillään.

Sinä et edelleenkään googlettanut sitä normaalia. Normaali ei ole synonyymi henkilökohtaiselle hyväksynnälle.

Vierailija
169/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että on tälläisiä rohkeita nuoria naisia. Suomi eurooppalaistuu vähitellen myös tässäkin elämän osa-alueessa. Seksityö on ihan tavallista työtä.

Onko? Miksi sitten oli niin vaikeaa kertoa siitä "tavallisesta työstä" äidille? 

Stigmojen takia. Työ voi tuntua tavalliselta, mutta yhteiskunnan silmissä se ei ole.

No olisikohan siihen sitten jokin syy, miksi näin on? 

Mikä se syy on?

Vierailija
170/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän myyntipuheen jälkeen varmasti jokunen nuori nainen saa saman idean ja ottaa loparit duunistaan. Samalla naisten ulkonäön merkitys ja miesten varakkuuden merkitys kasvaa entisestään.

Päin vastoin. Kasvava tarjonta romahduttaisi hintatason ja perusjutut saisi 2-3 lounaan hinnalla.

Vierailija
171/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisethan on nykyään ihan huuhaalehti. Kauas on tultu niistä ajoista, kun siinä esiteltiin kauden muotia ja oli suht asiallisia haastatteluita julkkisnaisista ja julkkisten vaimoista.

Nykyään Me naiset on mennyt mukaan seksin pakkosyöttölinjalle ja loppu on täynnä hömppätestejä tyyliin mikä salkkaritähti tai jäätelömaku olet.

Vierailija
172/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajatektiin, että onpa kurjaa kun naista esineellistetään ja vaan ulkonäkö ja seksi on niissä tärkeää. Onhan niillä aivotkin ja kunnianhimoa, opiskelemaan ja itsenäistymään, ei tartte olla miehiatä riippuvainen vaan saa keskittyä kodin ja pman naiseuden ulkopuolisiin juttuihin. Ja nyt nämä periaatteessa fiksut naiset tyytyvät jyystämään ukkomiesten kanssa hotellihuoneissa elantonsa eteen, niin kauan kuin voivat, koska... ? Niin, en ymmärrä tätä naiskuvaa.

Vierailija
173/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma on se että koulutettu kuvataiteilija kuvittelee olevansa automaattisesti oikeutettu elantoon taiteilijana. 

Eihän kyseinen prostituoitu niin kuvitellut.

Vierailija
174/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sitten jokin itseisarvo, että rahan saaminen olisi hankalaa? Kyllä minä ainakin mieluummin teen nykyistä työtäni, joka on itselleni mieluisaa, ja jonka sen vuoksi koen helpoksi, kuin jos tekisin jotain hankalaksi tai raskaaksi kokemaani työtä. Ehkäpä noilla naisilla on sama juttu.

Vierailija
175/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sitten jokin itseisarvo, että rahan saaminen olisi hankalaa? Kyllä minä ainakin mieluummin teen nykyistä työtäni, joka on itselleni mieluisaa, ja jonka sen vuoksi koen helpoksi, kuin jos tekisin jotain hankalaksi tai raskaaksi kokemaani työtä. Ehkäpä noilla naisilla on sama juttu.

Niin, mikä nyt sitten on hankalaa. Kukin määrittelee tietysti itse. Mutta ihmisyhteisössä on yleensä muitakin arvoja kuin elämästä mahdollisimman helpolla pääseminen.

Vierailija
176/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolestuttaa tässä jutussa myös se, että taiteilijat eivät pärjää taiteentekemisellään.

Pitäisikö pärjätä ?  niin monet haluaisivat sillä elää, mutta onko se mitenkään realistista. 

Vierailija
177/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että helppo raha kostautuu myöhemmin mielenterveysongelmina.

Kyllä mieli on varmaan kovilla siinäkin kun herää 40v pesseensä jo 22v vessoja. Ja tulee olemaan lopunkin työuran siivooja.

Vierailija
178/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-43

Ohis mutta googlaa mitä tarkoittaa normaali. Se on selvästi sulla hakusessa.

miten niin? Eikö olisi sitten ihan normaalia, jos poikasi tyttöystävä olisi prostituoitu? 

Mulle se olisi ihan ok, minä en hypoteettisen poikani puolisoa valitsisi vaan hän tekisi sen itse, omilla kriteereillään.

Sinä et edelleenkään googlettanut sitä normaalia. Normaali ei ole synonyymi henkilökohtaiselle hyväksynnälle.

No mistä tässä sitten puhutaan, jos ei ollutkaan kyse hyväksynnästä? Minä käsitin, että tässä puhutaan prostituution normaaliudesta ammatinvalintana. Se, että prostituutiota on aina ollut, ei tarkoita, että se on ammatinvalintana ihan normaali. 

Sanoisitko poikaasi siis myös ahdasmieliseksi, ellei hyväksyisi tyttöystävänsä prostituutiouraa? 

Vierailija
179/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että on tälläisiä rohkeita nuoria naisia. Suomi eurooppalaistuu vähitellen myös tässäkin elämän osa-alueessa. Seksityö on ihan tavallista työtä.

Onko? Miksi sitten oli niin vaikeaa kertoa siitä "tavallisesta työstä" äidille? 

Stigmojen takia. Työ voi tuntua tavalliselta, mutta yhteiskunnan silmissä se ei ole.

No olisikohan siihen sitten jokin syy, miksi näin on? 

Mikä se syy on?

Etkö osaa itse ajatella? Itse mainitsit stigmojen olemassaolon, mutta sinulla ei ole muka mitään käsitystä, mistä ne tulevat. 

Vierailija
180/238 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huolestuttaa tässä jutussa myös se, että taiteilijat eivät pärjää taiteentekemisellään.

Pitäisikö pärjätä ?  niin monet haluaisivat sillä elää, mutta onko se mitenkään realistista. 

Taiteilijana eläminen ei ole ihmisoikeus.