Jos nyt tulisi totaalinen ulkonaliikkumiskielto kaikille, kauanko pärjäisit?
Ruokaa ei voisi tilata, kun ruokalähetitkään eivät saisi liikkua.
Mä luulen, että säännöstelemällä noin 5 viikkoa. Marjoja on kyllä pitkäksikin aikaa, mutta ei ehkä ihan niillä pelkästään eläisi.
Kommentit (71)
Itse selviäisin varmaankin hengissä kuukausia oikein säännöstelemällä, koska pakastimessa on aika paljon sieniä ja kaapissa pastaa. Mutta ei noitakaan niin paljon ole, että se elämä kivaa olisi. Laihtuisin todella paljon.
Kissa kuolisi parissa viikossa, kun sille ei ole ruokavarastoja niin paljon, eikä se varmaan noita pastoja ja sieniä suostuisi syömään. Varmaan joutuisin itse syömään kissan...
Kauan, koska en välittäisi ulkonaliikkumiskiellosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon verran, mutta koira alkaa haluta ulos seuraavan kerran n klo 15.
Voit lisätä koiran listalle kohtaan ”mahdolliset proteiininlähteet”.
Tai koira voi lisätä mut ruokalistalleen :D
Vierailija kirjoitti:
Olette te varmuusvarastojen kerääjät kyllä vainoharhaisia 😅😂
Ei tainneet kaikki ukrainalaisetkaan uskoa, että pääkaupunkiin voi tulla totaalinen 36 tunnin ulkonaliikkumiskielto, tai rannikkokaupunki on piiritetty totaalisesti monta viikkoa.
Näin se maailma muuttuu, ja vain vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette te varmuusvarastojen kerääjät kyllä vainoharhaisia 😅😂
Ei tainneet kaikki ukrainalaisetkaan uskoa, että pääkaupunkiin voi tulla totaalinen 36 tunnin ulkonaliikkumiskielto, tai rannikkokaupunki on piiritetty totaalisesti monta viikkoa.
Näin se maailma muuttuu, ja vain vuodessa.
Siellä ihmisiä on kuollut jo janoon. Vesi taitaisi useimmilta meistäkin loppua ensimmäisenä.
Rottinkirintsikat vai pitsimaihrit?
kuka tulisi valvomaan että pysyn ulkona paikallaan enkä liiku siellä
Muutaman viikon. Pussikeittoja ja muuta kuivamuonaa varastossa. Oma vararengas löytyy myös, sillä pärjää.
Keräilen joka ilta tölkkejä ja etsin arvoesineitä kaduilta.
Hamstraus alkoi